Moderatoropmerking:
En wederom reacties tegen de regels verwijderd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Lara_Silver schreef:Goh meid ga eens wat topics zoeken, genoeg topics waar mensen actie grondig onder de loep nemen, en vaak nog gelijk hebben ook. Heb eens ambitie, zonder het Anky plaatje na te jagen. En paarden kunnen veel hebben, maar het letsel komt pas op latere leeftijd, net als het paard het niveau aan zou kunnen. Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over ieder paard van zijn leeftijd. En ja dit topic verschaft mij hier weldegelijk genoeg informatie over. Jullie geval doet me een beetje denken aan Andre Helgastrand en Blue Hors Matinee, ook een super paard maar ook veel te vroeg te veel belast; nu dan ook goed te zien wat daar van komt. Ik keek eerst ook van een rooskleurig wolkje naar die twee, genoeg mensen die me hier vanaf hebben geholpen.
@primagirl: Tja en het is ook maar weer te zien dat hoe hoger het niveau hoe minder de bereidheid te luisteren van mensen die er wel verstand van hebben maar niks om wedstrijden geven.Ik rijd geen niveau, gewoon omdat wedstrijden rijden niet mijn ambitie is, en toch hebben meerdere mensen met net even iets meer ervaring dan jou mij positief genoeg op mijn rijdkunst beoordeeld, dus conclusies trekken is makkelijk als je niet weet welke persoon er achter zit.
En als je er zo op staat ik vind het prima eens langs te komen hoor, voor mij niet zo ver waar jij woont namelijk.

Rozes schreef:Ik vind het er wel goed uit zien , maar lijkt me niet handig om na zo,n intensive training nog eens te gaan gallopperen op de galop baan
Niezzz schreef:Rozes schreef:Ik vind het er wel goed uit zien , maar lijkt me niet handig om na zo,n intensive training nog eens te gaan gallopperen op de galop baan
Dat is juist goed voor hun conditie,
Ontopic, of je met op zonder S&T rijd vind ik helemaal jou keuze, het is jou paard. De stang zit op sommige foto's idd vrij strak, verder zit je netjes recht op.
verkeerd gedacht