Daan_Ordeal schreef:Als je goed leest, lees je dat ze schrijft dat hij lekker doorzit. Aangezien je alleen in draf kan doorzitten heeft ze vast wel doorgezeten in draf. Tenzij ze niet weet wat doorzitten/lichtrijden is maar dat zal wel niet.
hihi, dat snap ik...Maar ik bedoelde maar te zeggen dat ze bij een foto waar ze aan het stappen is, zegt dat ze draaft en dat je op het paard fijn door kan zitten, en dat klopt niet (nou ja, in de stap kun je ook zeker wel fijn doorzitten ja
). En op de andere foto's is ze wel aan het lichtrijden, dus ik weet niet of ze überhaupt door heeft gezeten in de draf...Snappie? 
Het ziet er wel lekker ongedwongen uit zonder geruk en gepluk. Jammer van je outfit
. En dát is heel wat anders
Zo worden ze het gevoel gewoon van een ruiter op de rug. Verder rijden we jonge paarden altijd met touwhalster of sidepull. Naarmate hun training vordert, "krijgen" ze dan een trensbitje of bosal en nog later een shank. Je hebt echt geen bit nodig om een paard zadelmak te maken. 
Je kunt wel zeker van je paard zijn,maar dan moet je toch ook zeker van jezelf zijn,want je weet helemaal niet hoe hij is,hoe hij zit e.d.