xFauve schreef:ziet er heel goed uit hoor
Bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xFauve schreef:ziet er heel goed uit hoor

dorientjuh schreef:Ziet er netjes uit maar ik zou er absoluut niet voor kiezen om zo'n jong kind al in de wedstrijdsport te laten uitkomen.
Laat dat kind lekker kind zijn! Doet er niet toe of ze de wedstrijden nou leuk vindt of niet.

De pappie van mijn poown is ook Vita Nova's Hanassie

dorientjuh schreef:Ziet er netjes uit maar ik zou er absoluut niet voor kiezen om zo'n jong kind al in de wedstrijdsport te laten uitkomen.
Laat dat kind lekker kind zijn! Doet er niet toe of ze de wedstrijden nou leuk vindt of niet.
J_anita schreef:dorientjuh schreef:Ziet er netjes uit maar ik zou er absoluut niet voor kiezen om zo'n jong kind al in de wedstrijdsport te laten uitkomen.
Ben ik het dus niet mee eens. Waarom zou een kind geen wedstrijd kunnen rijden?? Ik reed ook al op mn 6de wedstrijden hoor. Als ze het toch leuk vinden waarom dan niet?

primagirl schreef:Nou Mel, meid, in 1 woord! TOP!!!!!
Zoals jij de laatste maanden vooruit bent gegaan, onvoorstelbaar!
Petje af!
marillion schreef:Hey moppie![]()
Jij heb heel hard getraind zo te zien![]()
je bent super goed vooruit gegaan![]()
ik zie je wel 20 juni bij H&C![]()
groetjes ashley
.. Maar heb even de foto's op de site gekeken. Die eerste (bij 'home' zeg maar) die is echt super gaaf
.