Mijn nieuwe dressuurshet aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline1985

Re: Mijn nieuwe dressuurshet aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:35

Mooie foto's hoor!!! Ziet er inderdaad alles behalve hinderlijk uit.
Haha! Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang je bent Tong uitsteken

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:59

Je hebt hem leuk aan het lopen voor een shetlander, knap hoor.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:02

haha, bij het zien van de fotos wist ik het al.. Het eeuwige gezeur over mensen op shetlanders...
Ik vind het erger als ik een zwaargebouwd iemand op een c pony zie rijden, en horen we daar wat over? Gewoon muggengezift..
Ik vind het topfotos, een toppaardje, en een topmanier van rijden!
Mijn complimenten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:03

Je bent gewoon M1 startgerechtigd tussen de paarden met Zorro, domme juryleden dan allemaal dat ze niet zien dat je veullll te groot bent Clown Net als met Zorro vind ik je op deze ook prima passen, vind je alleen soms ietwat streng met je handen. Heerlijk plaatje verder Ja

FloveC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:07

wau, super shet!
en onwijs mooie foto's!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 12:33

Sylvester is idd groter dan Zorro. Zorro is 1.08m en Sylvester 1.13m. Het verschil zit ook duidelijk in zijn benen, die zijn een stuk langer dan die van Zorro. Zorro heeft een hoge schoft en Syl heeft...uhm geen schoft Haha!
(Ik ben 1.58m en voor de volledigheid weeg ik 50 kg) Vork

Ik heb met Zorro in november idd in de BIT gestaan, grappig dat dat nog steeds terug komt Haha!

Ik ben blij met rijtechnische commentaar en ik zal er zeker wat mee gaan doen. Ik ben ook erg blij met de foto's, want in deze bak hebben we maar 1 spiegel op een niet zo'n gunstige plaats, dus dat is voor mij wat lastiger om mezelf te corrigeren. Bloos

Waarom ik wel positief commentaar krijg en andere van mijn lengte op een zelfde pony niet? Uhm weet ik niet, wrs zien sommige mensen duidelijk verschil. Bovendien ben IK niet degene die andere lange ruiters afkraak in hun topics Vork

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:35

Tja, veel mensen vinden het bij voorbaat al 'zielig' om een volwassen persoon op een shet te zien.
Ik denk dat ze dan niet verder kijken dan hun neus lang is.. terwijl er duidelijk te zien is dat je deze pony op geen enkele manier hindert...

maddy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:45

wat een leuke sjieke shet zeg. het beestje ziet er super verzorgd uit.
zijn hele mooie foto's geworden complimentje aan de fotograaf:D
ik vind je helemaal niet te groot jullie zijn een leuk team samen veel succes nog..

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 12:49

Mensen wat een gezanik zeg.. ik zit op zoveel grote paarden, waar mijn benen tot zover eronder uit komen.. Oef mag ik er dan ook niet op? Nee dan hoor je mensen niet klagen..

Ts; ik ben jarloers, jij wel en ik niet ROFL
Als ik dit zo zie moet ik wel terug denken aan me jongere jaartjes (toen ik een jaar of 4 was en ook ben begonnen op de shetlanders Ja

Ik vind echt dat je hem correct heb lopen.. hij loopt fijn over zijn rug heen, en je hebt wat ik aan de foto's kan beoordelen een fijne onafhankele zit.. de rest van het commentaar is al gegeven! met je handen etc..

Succes, met het bij spijkeren van deze kleine knappert Knipoog Gaat vast wel goed komen..

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:07

allereerst wil ik tegen de ts zeggen dat ze een zeer goede zit heeft en dat menig ruiter die hier zijn commetaar geeft waaronder Tita en de persoon daarboven daar wat van kunnen leren ! Lachen

ik vind je erg netjes rijden, pony loopt lekker nagefelijkm actief en wordt nergens toe gedwongen ! Lachen Ben benieuwd of jullie gan starten zal leuk zijn nog zo'n zwart dondertje in de ring Haha!

ikkemetwikke schreef:
wat ik niet begrijp;als ieder ander van jou grootte op zo'n pony stapt,valt heel bokt erover heen,maar als jij het doet,is het allemaal prachtig?!

ik vind het geen gezicht.

moet jij niet eerst eens naar je eigen verhouding kijken met je fjord Vork

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:32

Ziet er echt heel goed uit!! Weet je zeker dat dit niet zorro is..? Clown Mooie glimmende vacht zeg..!!
Tot 15 juni he!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:38

Ziet er lekker ontspannen uit!
Mooie shet, en die hengstenvlecht staat hem ook erg leuk, evenals het blauwe setje Haha!.

Probeer voor je uit te kijken, verder heb ik geen commentaar Lachen.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 06:34

randie schreef:
Vind het er ook niet verkeerd uit zien hoor Lachen. Hij lijkt zelfs groter dan je eigen shet. Maar even uit gewoon uit interesse..Hoe kom je erbij om met een shet tussen de paarden te starten? Dat is toch niet echt heel erg voor de hand liggend Haha!

Tijdens een onderlinge wedstrijd reed ik met Zorro gelijk dubbel winst en toen de wedstrijden bij ons op stal officieel werden, heb ik een startkaart aangevraagd. We zouden tenslotte alleen bij ons op stal starten en daar kende iedereen ons al Haha!
In 2005 werden de wedstrijden open voor mensen van buitenaf, maar toen had Zorro een schouderblessure dus heb ik 2 jaar niet kunnen starten. In 2007 zijn we weer begonnen en nu wordt dit ons laatste jaar in de dressuurring Vork

Sylvester wordt straks gestart door zijn bijrijdstertje Haha!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 06:47

Hilde_q schreef:
ikkemetwikke schreef:
wat ik niet begrijp;als ieder ander van jou grootte op zo'n pony stapt,valt heel bokt erover heen,maar als jij het doet,is het allemaal prachtig?!

Oh wat ben je stoer met zo'n opmerking! Je smult ervan, of niet? Heleen is niets te zwaar of te groot voor Wikke...

Ik vind het er leuk uit zien, maar voor het mooie ben je gewoon net iets te groot naar mijn mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:01

ikkemetwikke schreef:

Weet je wat ik niet begrijp: Dat mensen dit beeld niet beter vinden dan een kind wat alleen maar loopt te schoppen trekken aan e teugels etc.
Zo'n kindje kan Sylvester echt niet bijspijkeren hoor.
Ik zie hier een beeld van een ongedwongen pony die geniet van een goede ruiter en het erg naar zijn zin heeft.
Ik zou een totaal ander plaatje zien als er een jonge ruiter op zat..

@ TS: Ik vindt het een supper plaatje, natuurlijk is het niet dat je er precies op past, maar je hebt hem supper aan het lopen!! Tot in het Z Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:02

Siets schreef:
Hilde_q schreef:

Oh wat ben je stoer met zo'n opmerking! Je smult ervan, of niet? Heleen is niets te zwaar of te groot voor Wikke...

Ik vind het er leuk uit zien, maar voor het mooie ben je gewoon net iets te groot naar mijn mening.

Ik vindt haar dan ook wat te zwaar voor wikke maar dat is offtopic. Lachen Ga sljeblieft niet meer over e groote zeuren dan kan ook dit topic openblijven.

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:22

GinnyBanshee schreef:
ja zeker!

ziet er onwijs goed uit, erg netjes Lachen

Ja

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:35

Bij mij op stal is er een meisje dat ook op een shet rijd(verzorgpony), we lache der allemaal uit. Wie kan er nou serieus op een shet rijden?!?!

Jij dus!
ik vind het er super uit zien hoor!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:22

Siets schreef:
Hilde_q schreef:

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten Knipoog meer zeg ik er niet van en nee ik smul er niet van Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:08

Joes wat ontzettend gaaf.
Toch niet de vervanger van zoorrie knorrie toch Pling
Anders heb ik binnekort waarschijnlijk een vervanger voor je "een project " Pling

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:14

Wauw ziet er super goed uit, hij begint al op Zorro te lijken Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:20

Oh wat ben ik JALOERS dat je zo mooi op die shetten past. Het ziet er gewoon heel, heel erg goed uit Ja

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:31

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je lengte Bloos Ik wil ook wel weer is op een shet!

Maar even over het beeld. Wat ik zie is inderdaad iemand die een nette houding heeft, goed kan rijden, het paard (mini paard Knipoog ) niet stoort. Maar het beeld klopt gewoon voor mij net niet. Altijd als ik jou zie denk ik, rijden kan ze, maar pak lekker een pony die net even iets groter is, dan ben je alsnog een kleintje tussen de paarden, maar is het net even wat mooier..

Maargoed iedereen zijn eigen ding, alleen zo zou ik het doen als ik jou lengte had gehad Knipoog

Edit* Om nog even terug te komen op het commentaar van ikkemetwikke. Ze heeft wel een beetje gelijk, in de zin van het feit dat mensen vaak roepen 'je bent te groot' ipv 'je stoort de pony'. Ik heb ook al heel wat reacties gezien op mensen die qua verhouding het zelfde waren als TS, maar het commentaar 'je bent te groot' kregen, waar het eigenlijk nog net kon, omdat ze gewoon totaal niet in de beweging van het paardje meegingen (overigens ook een stuk lastiger met zo'n klein ding onder je Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:52

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-10-22 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:20

Ziet er superuit Haha! !!

Edit; je bent éééééééééécht niet te groot!