Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang je bent
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang je bent
Net als met Zorro vind ik je op deze ook prima passen, vind je alleen soms ietwat streng met je handen. Heerlijk plaatje verder
Gaat vast wel goed komen.. 
Ben benieuwd of jullie gan starten zal leuk zijn nog zo'n zwart dondertje in de ring 
ikkemetwikke schreef:wat ik niet begrijp;als ieder ander van jou grootte op zo'n pony stapt,valt heel bokt erover heen,maar als jij het doet,is het allemaal prachtig?!
ik vind het geen gezicht.
Mooie glimmende vacht zeg..!!
.
. randie schreef:Vind het er ook niet verkeerd uit zien hoor. Hij lijkt zelfs groter dan je eigen shet. Maar even uit gewoon uit interesse..Hoe kom je erbij om met een shet tussen de paarden te starten? Dat is toch niet echt heel erg voor de hand liggend

Hilde_q schreef:ikkemetwikke schreef:wat ik niet begrijp;als ieder ander van jou grootte op zo'n pony stapt,valt heel bokt erover heen,maar als jij het doet,is het allemaal prachtig?!
moet jij niet eerst eens naar je eigen verhouding kijken met je fjord
ikkemetwikke schreef:wat ik niet begrijp;als ieder ander van jou grootte op zo'n pony stapt,valt heel bokt erover heen,maar als jij het doet,is het allemaal prachtig?!
Siets schreef:Hilde_q schreef:moet jij niet eerst eens naar je eigen verhouding kijken met je fjord
Oh wat ben je stoer met zo'n opmerking! Je smult ervan, of niet? Heleen is niets te zwaar of te groot voor Wikke...
Ik vind het er leuk uit zien, maar voor het mooie ben je gewoon net iets te groot naar mijn mening.
Ga sljeblieft niet meer over e groote zeuren dan kan ook dit topic openblijven. GinnyBanshee schreef:ja zeker!
ziet er onwijs goed uit, erg netjes
Siets schreef:Hilde_q schreef:
moet jij niet eerst eens naar je eigen verhouding kijken met je fjord
Oh wat ben je stoer met zo'n opmerking! Je smult ervan, of niet? Heleen is niets te zwaar of te groot voor Wikke...
Ik vind het er leuk uit zien, maar voor het mooie ben je gewoon net iets te groot naar mijn mening.
meer zeg ik er niet van en nee ik smul er niet van

Ik wil ook wel weer is op een shet!
) niet stoort. Maar het beeld klopt gewoon voor mij net niet. Altijd als ik jou zie denk ik, rijden kan ze, maar pak lekker een pony die net even iets groter is, dan ben je alsnog een kleintje tussen de paarden, maar is het net even wat mooier.. 
)
!!