Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
benangelique schreef:je bent veel te lief plien!
ik sta als leerkracht voor de klas en soms moet je er echt even met de botte bijl in om iets duidelijk te maken.
.charlotvanre schreef:Miss eens les volgen??
Dennis schreef:Deze combinatie krijgt iedere week goed les.
) en het ging super! Trendy wilde aardig na geven, lekker aan de stelling etc gewerkt.Eliine schreef:Ik heb deze combinatie (meerdere keren) in het echt zien rijden en toen zag het er al heel anders uit. Ik denk dat de foto's een beetje een vertekend beeld geven, mede doordat ze wat uitgerekt en nogal van dichtbij zijn.
Het zadel vind ik eerlijk gezegd wel wat te ver naar voren zitten. Hij zit nu duidelijk op de schouderbladen, wat me de gangen en drukverdeling niet lijkt te bevorderen.
Verder denk ik dat Brenda nog veel moet leren, en Trendy natuurlijk ook een tijd rust heeft gehad ivm haar drachtigheid. Om dan meteen te gaan roepen dat dit echt niet kan en ze maar beter direct kan stoppen met rijden want de pony heeft er over-dui-de-lijk geen plezier in, vind ik wat kort door de bocht eerlijk gezegd.
Truf schreef:charlotvanre schreef:Miss eens les volgen??
Om even mijn zus te quoten:Dennis schreef:Deze combinatie krijgt iedere week goed les.
Ze hebben net weer les gehad(10 min geleden) en het ging super! Trendy wilde aardig na geven, lekker aan de stelling etc gewerkt.
Het is nog geen combinatie die 99% van de tijd aan de teugel loopt/na geeft, maar dat kan ik ze zeker niet kwalijk nemen. Ze gaan vooruit en hebben samen nog genoeg te leren.
benangelique schreef:goed, misschien geven de foto's een vertekend beeld, maar dan is het misschien niet zo handig om ze hier te plaaten. Je geeft tenslotte een reactie op het plaatje wat je ziet, zonder van de daarbij horende achtergronden op de hoogte te zijn.
het is dus 'logisch' dat mensen een reactie (kunnen) geven die niet al te vriendelijk is.
Ik denk dat iedere plaatser van foto's daarvan bewust moet zijn.
TrendyLover schreef:Truf schreef:Gaaf zeg! Gaat echt steeds beter zeg!
Idd dit had je niet moeten hopen dat ze er net was
vadaag ging het NOG beter (helemala aan de teugel:))
Stravero schreef:Als je maar hard genoeg trekt lukt alles hé
Ik wel en ik weet zeker dat Brenda niet hard in haar handen is. Ze heeft de teugels wat kort, maar steekt ook haar arm naar voren. Als Brenda haar teugels ietsje (5cm) langer zou laten en haar ellebogen in een knik zou houden, ziet er het voor het beeld heel anders uit, maar zijn de teugels op dezelfde druk. Ik weet zeker dat de eigenaar van deze pony het niet zou accpeteren als Brenda zou trekken
ukkiepuk schreef:Stravero schreef:Als je maar hard genoeg trekt lukt alles hé
Jij hebt ze duidelijk nog nooit zien rijdenIk wel en ik weet zeker dat Brenda niet hard in haar handen is. Ze heeft de teugels wat kort, maar steekt ook haar arm naar voren. Als Brenda haar teugels ietsje (5cm) langer zou laten en haar ellebogen in een knik zou houden, ziet er het voor het beeld heel anders uit, maar zijn de teugels op dezelfde druk. Ik weet zeker dat de eigenaar van deze pony het niet zou accpeteren als Brenda zou trekken
ukkiepuk schreef:Stravero schreef:Als je maar hard genoeg trekt lukt alles hé
Jij hebt ze duidelijk nog nooit zien rijdenIk wel en ik weet zeker dat Brenda niet hard in haar handen is. Ze heeft de teugels wat kort, maar steekt ook haar arm naar voren. Als Brenda haar teugels ietsje (5cm) langer zou laten en haar ellebogen in een knik zou houden, ziet er het voor het beeld heel anders uit, maar zijn de teugels op dezelfde druk. Ik weet zeker dat de eigenaar van deze pony het niet zou accpeteren als Brenda zou trekken
maarja er wordt nog steeds hard gewerkt........
ik blijf benieuwd naar die schat
Evelli schreef:Paarden hebben niet alleen hun mond open als je trekt! Als je een beetje verstand had van paarden en ponys dan had je dat ook geweten!
Paarden en ponys kauwen bij het werk vaak op het bit en wat gebeurt er dan? Juist, de lippen gaan van elkaar en het lijkt alsof de mond open is.

Stravero schreef:En waarom heeft de pony steeds de mond open??! Juist
en dat komt omdat hij op het bit kauwt, niet omdat ik loop te trekken
.Jane_ schreef:Jeetje jeetje wat een commentaar hier weer!
benangelique : Ik vind je reacties ongepast tegenover zo'n meisje. Je kan het best wat aardiger brengen. En met je botte bijl. Je leest toch zelf dat er aan word gewerkt!. Sorry hoor.
benangelique schreef:Jane_ schreef:Jeetje jeetje wat een commentaar hier weer!
benangelique : Ik vind je reacties ongepast tegenover zo'n meisje. Je kan het best wat aardiger brengen. En met je botte bijl. Je leest toch zelf dat er aan word gewerkt!. Sorry hoor.
jammer dat je alleen mij eruit haalt, maar dat maakt niet uit. als je verder leest, zie je dat ik de reden van mijn reactie geef 'ik geef reactie op het plaatje wat ik zie, zonder verder van de randzaken op de hoogte te zijn'
benangelique schreef:kijk je dan ook even in het tweede topic? ik ben dan wel van de botte bijl, maar ik zeg het ook gewoon als ik het beeld goed of beter vind.
Morag schreef:Je trekt verschrikkelijk hard. ze drukt dr rug weg en je bent ook nog te lang. (voor die shetlander) Ben wel benieuwd wat ze deed toen ze er net was.. Heolang rijdt je al dan?