Trendy en ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

baloo

Re: Trendy en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:44

ik ben het met benangelique eens

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:54

benangelique schreef:
je bent veel te lief plien!
ik sta als leerkracht voor de klas en soms moet je er echt even met de botte bijl in om iets duidelijk te maken.

Ook ik ben leerkracht. Nu ja soms moet je iets met de botte bijl duidelijk maken. Maar soms leren ze juist door uit te leggen waarom juist dat het verkeerd is, wat de info ervan is. Dan begrijpen ze het en willen ze het vaak ook veranderen. en als dat niet helpt, de botte bijl erop Haha! .

Verder ben ik het met de anderen hun commentaar eens.
-zadel
-zit
- teugels

Miss eens les volgen??

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:58

Moderatoropmerking:
Onderwijsmethodes horen niet echt op HAW thuis.
Opbouwende kritiek lijkt me een stuk nuttiger.

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:38

charlotvanre schreef:
Miss eens les volgen??

Om even mijn zus te quoten:

Dennis schreef:
Deze combinatie krijgt iedere week goed les.

Ze hebben net weer les gehad(10 min geleden Knipoog ) en het ging super! Trendy wilde aardig na geven, lekker aan de stelling etc gewerkt.
Het is nog geen combinatie die 99% van de tijd aan de teugel loopt/na geeft, maar dat kan ik ze zeker niet kwalijk nemen. Ze gaan vooruit en hebben samen nog genoeg te leren.

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:49

Eliine schreef:
Ik heb deze combinatie (meerdere keren) in het echt zien rijden en toen zag het er al heel anders uit. Ik denk dat de foto's een beetje een vertekend beeld geven, mede doordat ze wat uitgerekt en nogal van dichtbij zijn.
Het zadel vind ik eerlijk gezegd wel wat te ver naar voren zitten. Hij zit nu duidelijk op de schouderbladen, wat me de gangen en drukverdeling niet lijkt te bevorderen.
Verder denk ik dat Brenda nog veel moet leren, en Trendy natuurlijk ook een tijd rust heeft gehad ivm haar drachtigheid. Om dan meteen te gaan roepen dat dit echt niet kan en ze maar beter direct kan stoppen met rijden want de pony heeft er over-dui-de-lijk geen plezier in, vind ik wat kort door de bocht eerlijk gezegd.

TNX

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:51

Truf schreef:
charlotvanre schreef:
Miss eens les volgen??

Om even mijn zus te quoten:

Dennis schreef:
Deze combinatie krijgt iedere week goed les.

Ze hebben net weer les gehad(10 min geleden Knipoog ) en het ging super! Trendy wilde aardig na geven, lekker aan de stelling etc gewerkt.
Het is nog geen combinatie die 99% van de tijd aan de teugel loopt/na geeft, maar dat kan ik ze zeker niet kwalijk nemen. Ze gaan vooruit en hebben samen nog genoeg te leren.

TNX ik vindt dat Julia ons supoer goed les geeft en ze he;lpt me echt heel erg.

Vandaag hebben we gewerkt aan de stelling en dan moedicht ze onz bijde echt aan dat help ook al een heel iend

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:34

goed, misschien geven de foto's een vertekend beeld, maar dan is het misschien niet zo handig om ze hier te plaaten. Je geeft tenslotte een reactie op het plaatje wat je ziet, zonder van de daarbij horende achtergronden op de hoogte te zijn.
het is dus 'logisch' dat mensen een reactie (kunnen) geven die niet al te vriendelijk is.

Ik denk dat iedere plaatser van foto's daarvan bewust moet zijn.

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 11:25

benangelique schreef:
goed, misschien geven de foto's een vertekend beeld, maar dan is het misschien niet zo handig om ze hier te plaaten. Je geeft tenslotte een reactie op het plaatje wat je ziet, zonder van de daarbij horende achtergronden op de hoogte te zijn.
het is dus 'logisch' dat mensen een reactie (kunnen) geven die niet al te vriendelijk is.

Ik denk dat iedere plaatser van foto's daarvan bewust moet zijn.

[HAW] Trendy in de les

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:17

TrendyLover schreef:
Truf schreef:
Gaaf zeg! Gaat echt steeds beter zeg!

Idd dit had je niet moeten hopen dat ze er net was
vadaag ging het NOG beter (helemala aan de teugel:))

Als je maar hard genoeg trekt lukt alles hé Knipoog

Morag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 16:10

Je trekt verschrikkelijk hard. ze drukt dr rug weg en je bent ook nog te lang. (voor die shetlander) Ben wel benieuwd wat ze deed toen ze er net was.. Heolang rijdt je al dan?

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 16:19

Stravero schreef:

Jij hebt ze duidelijk nog nooit zien rijden Vork Ik wel en ik weet zeker dat Brenda niet hard in haar handen is. Ze heeft de teugels wat kort, maar steekt ook haar arm naar voren. Als Brenda haar teugels ietsje (5cm) langer zou laten en haar ellebogen in een knik zou houden, ziet er het voor het beeld heel anders uit, maar zijn de teugels op dezelfde druk. Ik weet zeker dat de eigenaar van deze pony het niet zou accpeteren als Brenda zou trekken Knipoog

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:09

ukkiepuk schreef:
Stravero schreef:

Jij hebt ze duidelijk nog nooit zien rijden Vork Ik wel en ik weet zeker dat Brenda niet hard in haar handen is. Ze heeft de teugels wat kort, maar steekt ook haar arm naar voren. Als Brenda haar teugels ietsje (5cm) langer zou laten en haar ellebogen in een knik zou houden, ziet er het voor het beeld heel anders uit, maar zijn de teugels op dezelfde druk. Ik weet zeker dat de eigenaar van deze pony het niet zou accpeteren als Brenda zou trekken Knipoog

En waarom heeft de pony steeds de mond open??! Juist Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:15

Paarden hebben niet alleen hun mond open als je trekt! Als je een beetje verstand had van paarden en ponys dan had je dat ook geweten!

Paarden en ponys kauwen bij het werk vaak op het bit en wat gebeurt er dan? Juist, de lippen gaan van elkaar en het lijkt alsof de mond open is.

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 18:03

ukkiepuk schreef:
Stravero schreef:

Klopt idd allemaal maar als ik me teugels ietsjes en me ellebogen knik heb ik voor me gevoel telkens net geen contact Tong uitsteken maarja er wordt nog steeds hard gewerkt........

Hoegaat het met Zorro?? Pling ik blijf benieuwd naar die schat Clown

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 18:04

Evelli schreef:
Paarden hebben niet alleen hun mond open als je trekt! Als je een beetje verstand had van paarden en ponys dan had je dat ook geweten!

Paarden en ponys kauwen bij het werk vaak op het bit en wat gebeurt er dan? Juist, de lippen gaan van elkaar en het lijkt alsof de mond open is.

Idd dat doet trendy net even wat meer dan het gemiddelde paard/pony

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:40

Jeetje jeetje wat een commentaar hier weer!

benangelique : Ik vind je reacties ongepast tegenover zo'n meisje. Je kan het best wat aardiger brengen. En met je botte bijl. Je leest toch zelf dat er aan word gewerkt!. Sorry hoor.

Voor de rest meid.
Ik ben het eens met het commentaar over het zadel. Die ligt inderdaad niet helemaal lekker Knipoog
Ik vind het er niet slecht uitzien en nadat ik het commentaar van Dennis had gelezen snapte ik een paar dingen wel.
Lekker doorgaan met lessen.
Ik vind je eigenlijk niet te groot. Ik zie wel grotere kinderen rijden op een shet.
Tuurlijk ziet het er wel beetje gespannen uit maar dat kunnen momentopnames zijn. Lachen

Veel succes verder gaat vast goed komen Knipoog

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:23

Stravero schreef:
En waarom heeft de pony steeds de mond open??! Juist Knipoog

Dat doet de mijne ook Clown en dat komt omdat hij op het bit kauwt, niet omdat ik loop te trekken Vork

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:15

Ik vind dat je een leuk ponytje hebt hoor! Fijn dat het al beter gaat met rijden, let nog wel even op een paar dingentjes, het zadel mag iets verder naar achter, en probeer de teugels wat langer te laten, zo lijkt het dat je het paardje niet in de mond trekt, ookal is het voor het contact, en dan gaat ze vanzelf je hand opzoeken en ontspannen en aan de teugel lopen Lachen.

Nog succes met de wedstrijdjes en het veulentje is erg schattig zeg!
Groetjes Britt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:36

Jane_ schreef:

benangelique : Ik vind je reacties ongepast tegenover zo'n meisje. Je kan het best wat aardiger brengen. En met je botte bijl. Je leest toch zelf dat er aan word gewerkt!. Sorry hoor.

jammer dat je alleen mij eruit haalt, maar dat maakt niet uit. als je verder leest, zie je dat ik de reden van mijn reactie geef 'ik geef reactie op het plaatje wat ik zie, zonder verder van de randzaken op de hoogte te zijn'

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:38

benangelique schreef:
Jane_ schreef:

jammer dat je alleen mij eruit haalt, maar dat maakt niet uit. als je verder leest, zie je dat ik de reden van mijn reactie geef 'ik geef reactie op het plaatje wat ik zie, zonder verder van de randzaken op de hoogte te zijn'

Ik trek jou eruit omdat jij er uit springt zo..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:41

Maarja laten we er niet over doorgaan Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:41

kijk je dan ook even in het tweede topic? ik ben dan wel van de botte bijl, maar ik zeg het ook gewoon als ik het beeld goed of beter vind.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:43

benangelique schreef:
kijk je dan ook even in het tweede topic? ik ben dan wel van de botte bijl, maar ik zeg het ook gewoon als ik het beeld goed of beter vind.

Heb ik al gedaan hoor..

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 14:41

Morag schreef:
Je trekt verschrikkelijk hard. ze drukt dr rug weg en je bent ook nog te lang. (voor die shetlander) Ben wel benieuwd wat ze deed toen ze er net was.. Heolang rijdt je al dan?

denk 7 á 8 maanden fanatiek ik trek niet hard trendy wilt soms wat trekken aan de teugels

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:42

Stravero : ik vind jou reactie nog het allerleukste hier!
Knap dat als ik mijn teugels losgooi als ik klaar ben met rijden dat ze nog haar mond open doet, of trek ik dan te hard??
pf haha onzin,
Je andere topic ziet er stukken beter uit!!
Ga zo door meid en je komt er wel Lachen