Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maikaatje schreef:Milou90 schreef:Allereerst; Leuke haflinger heb je.
Maar meisje, haal die slof alsjeblieft weg. Niet onaardig bedoeld, maar je helpt er je pony alleen maar meer naar de kl*te mee en ik denk niet dat dat je bedoeling iseen slof is niet bedoeld om de ruiter aan de teugel te leren rijden.
Ik vind het persoonlijk een beetje oneerlijk tegenover je pony dat je om die reden zo'n ding gebruikt.
Waarom wil je haar zo per se aan de teugel rijden eigenlijk?
Omdat ik dat fijner vind rijden. Maarja die vrouw waar ik les van krijg die rijd Z2 en die zei het is goed als je 1 keer in de week met slof rijd want dan leer jij het ook onder de knie te krijgen. ik heb het nooit geleerd aan de teugel te leren rijden. en ik heb er een aantal mensen op laten zitten die het wel kunnen maar die lukte het ook niet.. dus ben beetje hopeloos op het moment:P
(ik rijd zelf ook een haflinger, juist vanwege de dikke hals richt ik me meer op de 'westernhouding') 
xXIris schreef:@Rana, nou ja dan word ze dat niet, laten we ermaar overophouden, maar ik kan het niet hebben al ze zo over vrienden willen praten en dat Sanne het alleen maar goed wil doen
Snoevie schreef:reltopic?helemaal niet,moet er dan altijd maar positief commentaar gegeven worden?
ik zie nergens dat de TS de grond in word getrapt.
ik denk dat er goede tips voorbij zijn gekomen,veel succes ermee TS!
Mellanii schreef:Snoevie schreef:reltopic?helemaal niet,moet er dan altijd maar positief commentaar gegeven worden?
ik zie nergens dat de TS de grond in word getrapt.
ik denk dat er goede tips voorbij zijn gekomen,veel succes ermee TS!
nou nou, reltopic is het niet.
maar niet een beetje overbodig om duizend keer te zeggen van de slof?
Zelf heb ik nooit met een slof gereden.
Maar om dit af en toe te doen kan echt geen kwaad!
De reden is misschien niet helemaal oke.
Maar wat is het voor een onzin om te zeggen dat je paard er nog niet aan toe is om in de krul te lopen?
Zodra het paard ontspannen is kan die makkelijk in de krul,
Oke verschilt natuurlijk per paard, maar je kan er zeker aan werken!
_Nelleke_ schreef:Ohjeee... dit wordt bij voorbaat al een reltopic...
)
Hier is een vervolg van Maika @ Dressuur. (zonder slofteugel)
GaitMonster schreef:Ziet er goed uitAls je denkt dat het makkelijker gaat met de slof zie ik geen probleem. hij zit ook niet te strak enzo... Maar je moet wel een x stoppen. Als je denkt dat het beter gaat moet je hem wel eraf halen (geef ik als tip)
meloveshein schreef:GaitMonster schreef:Ziet er goed uitAls je denkt dat het makkelijker gaat met de slof zie ik geen probleem. hij zit ook niet te strak enzo... Maar je moet wel een x stoppen. Als je denkt dat het beter gaat moet je hem wel eraf halen (geef ik als tip)
Hier ben ik het dus helemaal mee eens en sluit mij hierbij aan.
Wat een wonder dat dit topic nog niet gesloten is ivm te weinig foto`s
Maikaatje schreef: