Was absoluut niet aanvallend naar horsie bedoelt, daar durf ik bmijn hoofd op te zetten. Misschien is Nerwen zelfs een beetje beschermend 
En idd, Pharaon heeft al de nodige springervaring. Zijn record (ons record eigenlijk) staat op 80 cm. Daar boven op hebben Phara en ik al aardig wat watertjes doorzwommen en daar is zeker Nerwen heel goed van op de hoogte.

Claudia: idd, ik kijk uit, ben zuinig op hem. Als ik merk dat hij moeite krijgt met me rijd ik hem niet meer.

Bizzybijtje ik weet heel goed hoe bokt is maar als er gedreigd word met naar de dierenbescherming bellen word het voo rmij een beetje gortig als ik 20x heb uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
En wees maar niet ongerust, zit al lang genoeg op bokt mijn vrouwtje te kunnen staan en te weten hoeveel ik me er van moet aan trekken. Kennelijk verliezen bokkers hun "humor" wel een beetje want die verwijzing was eerder als grap dan als belediging bedoelt. Ik weet dat die bokkers het beste voor hadden met de pony.lola klopt!
hij kropt wat op.Megacarmen; Heb drie van die gevallen op stal staan
Ik maak me daar dus ook absoluut geen zorgen om.
) maar een andere bokker weet dat niet en die stelt een normale vraag. Dan kun je toch gewoon normaal reageren? Bijdehand gedoe zeg...

En ja, ik wil zeker even slijmen bij de TS, even laten zien hoe veel ik weet over haar en haar pony en hoe goed we elkaar kennen enzo