Geloof me melanieetjuh ik en m'n zus zijn zelf van plan om al een nieuw bitje te kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha moest even kijken wie je was
toen ik vanilla sky zag staan kreeg ik al ee vermoede
Melanieetjuh schreef:LietJ_RobJ schreef:Als je had GELEZEN had je gezien dat ik zei dat je niet commentaar over het bit moest geven,
omdat ik dat zelf ook al had gezegt
Ik heb wel degelijk gelezen.
Snap alleen niet waarom er dan geen nieuw bitje in komt?
LietJ_RobJ schreef:Welke maat moet maris hebben?
ik heb namelijk nog een bitje liggen, 11.5,
als ik um goed was is die nog super goed,
misschien een leuk aanbod?

Citaat:Arm beest
kom maar een keer kijken dan bij ons op stal wat voor een arm beest het is 
Stravero schreef:Arm beest
!!!
hou toch op met dat idiote gevloek....LietJ_RobJ schreef:Mensen zeg! Het lijkt well alsof er alleen commentaar kan worden gegeven!!!
Hier kan ik echt niet tegen!
Ik was erbij en ik weet dat Elise GÉEN dierenmishandelaar is,
en als iemand haar daarvoor uit maakt dan zou ik maar uitkijken,
alles hoeft niet 100000 keer herhaalt te worden!
Jezus zeg
Lieske_ schreef:Stravero schreef:Arm beest
Pff kom maar gerust op stal kijken dan zie je hoe erg mariska er aan toe is!
Niet dus!
Hallo!
ik weet dat het bit te groot is,
Ik weet dat ik strenge handen heb hier ga ik ook zeker aan werken
En ik weet ook dat het zadel wat ver naar voren lag
Je kan veel zeggen over hoe ik rij, ik doe echt mijn best om zo netjes mogelijk te rijden, Daar ben ik aan het werken. Tips die ik krijg probeer is zoveel mogelijk mee te doen. Maar je mag me niet als een paarden mishandelaar neerzetten wat dat ben ik niet! Het doet me echt pijn als mensen commentaar neerzetten van arm beest enal. Nou kom kijken dan zou je zien hoe erg ik paarden mishandel.. Niet dus!
Ik bedoel het sarcastisch, ik vind het knap dat je zelf je fouten ziet en vind Mariska knap paard
! 
_Skess_ schreef:waarom Jezus en geen andere naam?hou toch op met dat idiote gevloek....

Stravero schreef:Haha, nee joh Ik bedoel het sarcastisch, ik vind het knap dat je zelf je fouten ziet en vind Mariska knap paard !