Weer es aan t werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Malenka

Re: Weer es aan t werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:20

Nog een tip voor jouw houding; het valt me op dat je naar beneden kijkt en je handen naar beneden duwt. dat bij elkaar zorgt er voor dat je voorover 'valt'. Vooruit kijken naar waar je heen rijd kan dit probleem voor een groot deel al op lossen. veel succes en ik ben benieuwd naar foto's van de vorderingen!

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:25

leuke pony echt een aansprekelijk koppie
maar probeer je handen niet zo vast te zetten bijv. foto 1 .

verder vind ik het er wel leuk uitzien en ga ik mee met het commentaar van de andere

loeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:47

Pardon???
TREKKEN hem naar benede??? ik loop niet aan me paard te trekke!!
[/quote] [/quote]

bekijk je eigen foto's nog ff lekker een keer Knipoog[/quote]

het is heel erg off-topic en ik reageer zelden eigenlijk, maar toch; ik vind dat je erg onvriendelijk reageert zeg!! het valt enorm op. blijkbaar ken je TS en is het geen vriendin van je......maar dit lijkt nergens op. voor de duidelijkheid; tuurlijk mag je in zo'n topic je mening geven, maar het gaat dus om de manier waarop!....

@TS; veel plezier met je paard!

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:50

Ik vind het er leuk uitzien hoor wat de andere al zeggen je handen iets meer bij elkaar,
Veder ziet het er leuk uit:D
xx

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:09

Zo, zijn we nou allemaal klaar met katten ?? Misselijk
Het is een leuk beestje! Probeer hem meer los te laten van voren en achter wat bij te drijven, probeer ook je handen iets losser te houden. Lachen. De plekken vindt ik er niet heel erg lekker uit zien, misschien is hij wel allergisch voor een stofje in het bit ? Zou iig de DA even langs laten komen, kan nooit kwaad toch ? Lachen

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:36

loeder schreef:
Pardon???
[/quote]

het is heel erg off-topic en ik reageer zelden eigenlijk, maar toch; ik vind dat je erg onvriendelijk reageert zeg!! het valt enorm op. blijkbaar ken je TS en is het geen vriendin van je......maar dit lijkt nergens op. voor de duidelijkheid; tuurlijk mag je in zo'n topic je mening geven, maar het gaat dus om de manier waarop!....

@TS; veel plezier met je paard![/quote]

gelukkig weet ik hoe het zit Clown en dat weet danielle zelf ook wel.......

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:36

CindyUniek schreef:
loeder schreef:
Pardon???

Citaat:

gelukkig weet ik hoe het zit Clown en dat weet danielle zelf ook wel.......[/quote]

loeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:45

Citaat:

gelukkig weet ik hoe het zit Clown en dat weet danielle zelf ook wel.......[/quote][/quote]

Das hartstikke mooi voor je meisje!
Knipoog maar ik reageer puur op wat ik lees, want ik kán namelijk niet anders, ik ken jullie beiden niet. dit is nou eenmaal een openbaar topic dat ik toevallig bekijk..... dus hoe het ook "zit"......je reactie's komen zwart op wit erg onvriendelijk over en ik vraag me af of dat nodig is op een forum!?
Wellicht zou je haar kunnen helpen??

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:49

loeder schreef:
Citaat:

gelukkig weet ik hoe het zit Clown en dat weet danielle zelf ook wel.......
[/quote]

Das hartstikke mooi voor je meisje!
Knipoog maar ik reageer puur op wat ik lees, want ik kán namelijk niet anders, ik ken jullie beiden niet. dit is nou eenmaal een openbaar topic dat ik toevallig bekijk..... dus hoe het ook "zit"......je reactie's komen zwart op wit erg onvriendelijk over en ik vraag me af of dat nodig is op een forum!?
Wellicht zou je haar kunnen helpen??[/quote]

dat heb ik al héél lang geprobeerd..... ze heeft een jaar lang mijn pony gereden en verzorgd en die reed ze ook niet op deze manier.... vandaar....
ze zet zich nu gewoon helemaal vast op deze pony van angst terwijl dat niet nodig is! ik heb de pony zien lopen (en was erbij toen ze m kocht) en hij loopt soms zelfs teugelkreupel doordat ze hem zo kort houdt, terwijl hij prachtig kan bewegen als ze m de ruimte zou geven en eens naar voren zou rijden! na bijna een half jaar mag je toch wel aannemen dat iemand niet meer bang is voor een pony die niks doet Knipoog

loeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:03

AAAHAA!!
kijk, nu snappen we er iets meer van!.... Haha!

ik (en de andere mee-lezers) weten dus verder weinig van de hele situatie...
zou zeggen dat het erg jammer is als TS minder goed is gaan rijden en/of angstiger is geworden!!..blijkbaar heeft ze goede instructie/begeleiding nodig!...dat verhoogd ook weer het plezier! en dat is toch waar het om gaat?!! Haha!
Toch, TS?..

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:14

[quote="CindyUniek"bekijk je eigen foto's nog ff lekker een keer Knipoog[/quote]

ja zal ik zeker doen Haha!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:28

Slapen

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:32

[quote="loeder"

@TS; veel plezier met je paard![/quote]

Danke je t gaat ook steeds iedere dag een stukje beter!
Vandaag super gereden!
Hij liep ontspanne en had me teugels soms te los..
Binnekort foto's voor de mensen die t positieve commetaar kunen geven.
(maar niet voor de gene die wille zeiken)

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:34

3Hearts schreef:
Zo, zijn we nou allemaal klaar met katten ?? Misselijk
Het is een leuk beestje! Probeer hem meer los te laten van voren en achter wat bij te drijven, probeer ook je handen iets losser te houden. Lachen. De plekken vindt ik er niet heel erg lekker uit zien, misschien is hij wel allergisch voor een stofje in het bit ? Zou iig de DA even langs laten komen, kan nooit kwaad toch ? Lachen

Ey Ik ben bezig met hem van voren los te laten en heb t nu zover dat ik me teugel zelfs te los heb af en toe..
idd het van achter drijven helpt goed..hij liep op zijn voorhand.
En ik zelf zit meer rechtop..Soms nog eens moeilijk om niet voorover te zitten.Maar iedere keer weer beter!
En de dierenarts komt;)

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:41

dat heb ik al héél lang geprobeerd..... ze heeft een jaar lang mijn pony gereden en verzorgd en die reed ze ook niet op deze manier.... vandaar....
ze zet zich nu gewoon helemaal vast op deze pony van angst terwijl dat niet nodig is! ik heb de pony zien lopen (en was erbij toen ze m kocht) en hij loopt soms zelfs teugelkreupel doordat ze hem zo kort houdt, terwijl hij prachtig kan bewegen als ze m de ruimte zou geven en eens naar voren zou rijden! na bijna een half jaar mag je toch wel aannemen dat iemand niet meer bang is voor een pony die niks doet Knipoog[/quote]

geprobeerd???
ow??:S
ik heb je amper bij me gehad toen ik gereden heb.volgens mij???
mja maakt niet uit..
iig je weet niet dat ik m nu gewoon 5x per week rijd.. kan soms verschillen..
maar ik stap er zo op en ryd m gewoon.
natuurlijk niet alles gaat in 1 keer..
en je weet helemaal niet wat ik dagelijks mee maak..
hyeb nog meer dingen te doen dan alleen cwint..ooit gehoord van gestresst zijn??
ben ik een lange periode geweest waardoor ik idd klote reed..
Ben met heel veel dingen in t ryden aan t verbeteren...
En " alles moet je leren"
"niks kan in 1 keer"

En owja dat bulshit gedoe dat iedereen zeg dat ik bang ben ..sorry hoor??
Maar spreek jij iedereen?????

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:44

loeder schreef:
AAAHAA!!
kijk, nu snappen we er iets meer van!.... Haha!

ik (en de andere mee-lezers) weten dus verder weinig van de hele situatie...
zou zeggen dat het erg jammer is als TS minder goed is gaan rijden en/of angstiger is geworden!!..blijkbaar heeft ze goede instructie/begeleiding nodig!...dat verhoogd ook weer het plezier! en dat is toch waar het om gaat?!! Haha!
Toch, TS?..

Jazeker dat klopt ook!!!
proberen t vertrouwen in mezelf en cwint te krijgen..begint aardig te lukken!!
Heb vandaag les gehad en ging super!
Heb afghelopen week zelfs voor t eerst gesprongen met hem omdat ik toch wat anders even met hem wilde doen..
Was gewoon een sprongetje van ongeveer 1 caveletti ..dus eigelijk niks...
Maar zo moest ik een keer letten op andere dingen en heb m ook ruimte durven geven en dat gaat al steeds beter!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:46

Moderatoropmerking:
Omdat het er hier niet vriendelijker op wordt wat mede ook aan de TS te danken is zet ik hier een slotje op. Respectvol naar elkaar reageren kunnen een aantal mensen hier niet.