Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote]
. De plekken vindt ik er niet heel erg lekker uit zien, misschien is hij wel allergisch voor een stofje in het bit ? Zou iig de DA even langs laten komen, kan nooit kwaad toch ?
loeder schreef:[/quote]Pardon???
TREKKEN hem naar benede??? ik loop niet aan me paard te trekke!!
[/quote]
en dat weet danielle zelf ook wel....... CindyUniek schreef:loeder schreef:Pardon???
TREKKEN hem naar benede??? ik loop niet aan me paard te trekke!!
[/quote]Citaat:het is heel erg off-topic en ik reageer zelden eigenlijk, maar toch; ik vind dat je erg onvriendelijk reageert zeg!! het valt enorm op. blijkbaar ken je TS en is het geen vriendin van je......maar dit lijkt nergens op. voor de duidelijkheid; tuurlijk mag je in zo'n topic je mening geven, maar het gaat dus om de manier waarop!....
@TS; veel plezier met je paard!
en dat weet danielle zelf ook wel.......[/quote] Citaat:het is heel erg off-topic en ik reageer zelden eigenlijk, maar toch; ik vind dat je erg onvriendelijk reageert zeg!! het valt enorm op. blijkbaar ken je TS en is het geen vriendin van je......maar dit lijkt nergens op. voor de duidelijkheid; tuurlijk mag je in zo'n topic je mening geven, maar het gaat dus om de manier waarop!....
en dat weet danielle zelf ook wel.......[/quote][/quote]
maar ik reageer puur op wat ik lees, want ik kán namelijk niet anders, ik ken jullie beiden niet. dit is nou eenmaal een openbaar topic dat ik toevallig bekijk..... dus hoe het ook "zit"......je reactie's komen zwart op wit erg onvriendelijk over en ik vraag me af of dat nodig is op een forum!?loeder schreef:[/quote]Citaat:het is heel erg off-topic en ik reageer zelden eigenlijk, maar toch; ik vind dat je erg onvriendelijk reageert zeg!! het valt enorm op. blijkbaar ken je TS en is het geen vriendin van je......maar dit lijkt nergens op. voor de duidelijkheid; tuurlijk mag je in zo'n topic je mening geven, maar het gaat dus om de manier waarop!....
gelukkig weet ik hoe het ziten dat weet danielle zelf ook wel.......
maar ik reageer puur op wat ik lees, want ik kán namelijk niet anders, ik ken jullie beiden niet. dit is nou eenmaal een openbaar topic dat ik toevallig bekijk..... dus hoe het ook "zit"......je reactie's komen zwart op wit erg onvriendelijk over en ik vraag me af of dat nodig is op een forum!?
[/quote]
3Hearts schreef:Zo, zijn we nou allemaal klaar met katten ??![]()
Het is een leuk beestje! Probeer hem meer los te laten van voren en achter wat bij te drijven, probeer ook je handen iets losser te houden.. De plekken vindt ik er niet heel erg lekker uit zien, misschien is hij wel allergisch voor een stofje in het bit ? Zou iig de DA even langs laten komen, kan nooit kwaad toch ?
[/quote]loeder schreef:AAAHAA!!
kijk, nu snappen we er iets meer van!....![]()
ik (en de andere mee-lezers) weten dus verder weinig van de hele situatie...
zou zeggen dat het erg jammer is als TS minder goed is gaan rijden en/of angstiger is geworden!!..blijkbaar heeft ze goede instructie/begeleiding nodig!...dat verhoogd ook weer het plezier! en dat is toch waar het om gaat?!!![]()
Toch, TS?..