RE: Petra @work with AS & SHAN!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimSietske

Re: RE: Petra @work with AS & SHAN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:01

inderdaad ze zijn ALLEBEI te groot, jullie hinderen nu alleen astrid maar dat meisje op de andere fotos is NOG langer.
ze heeft me op msn gezegt dat ze nu 1x per week rijd, en als ze dat zeg geloof ik haar ook.
1x te veel denk ik dan wel ja, maar een jaar trug reed ze elke dag.

Blue_Dreamer

KimSietske schreef:
ik vind het echt jammer voor der dat jullie allemaal even willen zeggen dat ze te groot is,
en haar grotere pony, parel, die loopt kreupel dus daar kan ze 6 weken niets meer mee!
en als jullie even goed lezen staat er in mn bericht wel dat ze te groot zijn! MAAR; dat ik het alsnog leuke fotos vindt.

Dus moet ze maar op een veel te kleine pony gaan rijden?
Alsof rijden het enige is bij paarden. Je kunt nog genoeg met een te kleine of kreupele pony zonder te gaan rijden, maar blijkbaar is rijden het belangrijkste hier.
Laatst bijgewerkt door Blue_Dreamer op 25-05-08 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandy_B

beter nog de benen raken de grond ze moeten ze heel erg optrekken joh! De pony loopt geen een keer met de oren naar voren

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:02

Saul schreef:
Slapen als de pony het echt zo super vreselijk zou vinden zou die wel in staking gaan. Altijd dat zelfde gezeur over het feit dat de pony niet vrolijk kijkt.

Als een dier iets echt NIET wil, doet hij het ook niet. En aangezien ik geen zweep of sporen zie, ga ik er vanuit dat de diertjes niet vooruit geschupt en geslagen worden.

En nee het is niet iets wat je iedere dag zou moeten doen, maar een keertje lol met je knol is heus geen ramp.

sluit me hier helemaal bij aan !

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:03

Nounou wat een verbetering dan zeg...
Als ze stoppen met rijden zou ik zeggen: Toppie meiden, jullie denken om het belang van het paard.
Dat is dus nu niet het geval.
Wat verwacht je dat we zeggen: Wow ziet er geweldig uit, ga zo door?
Daarbij heb ik het over allebei de meiden.
Trouwens over de oren naar achteren: Pony kan ook gewoon ingespannen bezig zijn, dus dat argument vind ik een beetje opgaan.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:04

Mijn god zeg ! Ik krijg er gewoon terplekke een zere rug van No Cheer
Jullie zijn echt niet helemaal wijs.
Ga inderdaad maar naar de intertoys voor óf een mylittlepoownie, óf een stel skeelers !

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:06

oke ik snap wat je bedoelt,
astrid is zelf nog niet in dit topic verschenen dus ze zal zich misschien realiseren EN shannon dat dit verkeerd is.
maar over die laatste zin ben ik het helemaal met je eens.

Anoniem

Aan de TS:
Ik zou graag eens een keer een meisje van 7/8 op deze shet willen zien rijden. Lachen Het is toch hartstike leuk om een meisje van een jongere leeftijd te leren omgaan met haar pony? Dan kan je haar van alles uitleggen, en hetbelangrijkste: Ook de pony vindt dat leuk!
En zelf kan je nog lekker wandelen, vrijheidsdressuur en lekker poetsen en vlechten etc.

@ De discussie:
Jullie zien allemaal dat ze te groot is, dit tegen de mensen die vinden dat ze niet te groot is. Knipoog

Simba_

KimSietske schreef:
oke ik snap wat je bedoelt,
astrid is zelf nog niet in dit topic verschenen dus ze zal zich misschien realiseren EN shannon dat dit verkeerd is.
maar over die laatste zin ben ik het helemaal met je eens.

Óf ze vinden het gewoon leuk om een reltopic te maken Verward

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:08

denk niet dat dat de bedoeling is hihi Bloos

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:08

In haar msn naam staat ze aan het omkleden is Knipoog Dus ik denk dat ze daarom niets zegt.

Maar ze trekt zich er maar weinig van aan Knipoog Want ik heb het haar al vaker verteld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:10

Saul schreef:
Slapen als de pony het echt zo super vreselijk zou vinden zou die wel in staking gaan. Altijd dat zelfde gezeur over het feit dat de pony niet vrolijk kijkt.

Als een dier iets echt NIET wil, doet hij het ook niet. En aangezien ik geen zweep of sporen zie, ga ik er vanuit dat de diertjes niet vooruit geschupt en geslagen worden.

En nee het is niet iets wat je iedere dag zou moeten doen, maar een keertje lol met je knol is heus geen ramp.

Oh wat ben ik het hier niet mee eens Haha! Met een zweep zou ze dr eigen rug raken gok ik, met sporen prikt ze alleen in dr andere kuit. Dat ze dus geen sporen omheeft wil niet zeggen dat ie geen schop krijgt, maar datr is speculatie natuurlijk.

Paarden zijn zulke lieve werkwillige beesten, er zijn er genoeg die door blijven lopen ook al trekken ze het niet.

Dat jullie niet zuiniger zijn op zo'n lieve brave pony zeg...Niet te geloven.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:11

Liek_: inderdaad en dan staan vooral shetlanders bekend om hun doorzettingsvermogen.

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:12

Lisetjj schreef:
In haar msn naam staat ze aan het omkleden is Knipoog Dus ik denk dat ze daarom niets zegt.

Maar ze trekt zich er maar weinig van aan Knipoog Want ik heb het haar al vaker verteld..

ik heb even in je profiel gekeken, je rijdt in de zelfde bak als astrid en parel, woon je vlak bij der dan? daar worden toch lessen gehouden

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:13

Hou oud zijn ze?
Misschien tijd om de ouders eens in te lichten over de gevolgen er van en de kosten als er iets met de pony gebeurd Lips are sealed
Misschien dat ze dan niet meer mag.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:14

Liek_ schreef:
Oh wat ben ik het hier niet mee eens Haha! Met een zweep zou ze dr eigen rug raken gok ik, met sporen prikt ze alleen in dr andere kuit. Dat ze dus geen sporen omheeft wil niet zeggen dat ie geen schop krijgt, maar datr is speculatie natuurlijk.

Paarden zijn zulke lieve werkwillige beesten, er zijn er genoeg die door blijven lopen ook al trekken ze het niet.

Ik weet toch zeker dat die van mij in staking gaat.
Maar kom op dit is puur lol met je knol, geen zware training oid.

De meiden zijn idd veelste groot, maar zie jij hier een zware training? Geloof niet dat dit shetje er ontzettend veel moeite heeft om een keer te crossen.
Tuurlijk als het dagelijks gebeurt is een ander verhaal, maar kom op zeg, al die heisa.

Dr word net gedaan of de pony vreselijk mishandeld wordt, zou zeggen bel de dierenbescherming, denk niet dat ze komen ..

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:14

Ik denk dat ze ongeveer 13 zijn, dat is echt zo'n leeftijd (ben zelf ook 13 daar niet van Nagelbijten / Gniffelen misschien ben ik ook wel wat penny af en toe. Maarjah, daar hebben we het nu niet over).

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:15

heel leuk ja
"LOL TEN KOSTE VAN JE KNOL" OK dan!

Cinderella

Saul: dat is het hem nou juist.
Er wordt nog te vaak op haar gereden!

sammyvriend

superwoman schreef:
heel leuk ja
"LOL TEN KOSTE VAN JE KNOL" OK dan!

Ik kon het niet beter zeggen Huilen van het lachen

Meraki

Tsjah alles is hier al gezegd.. maar om nou ponypark slagharen erbij te halen.. Waar al een hele tijd geen pony's meer staan waar je op kan rijden, ivm de hele kritiek die hun hebben gekregen.
En alleen als je daar op vakantie bent, in het park.. kun je daar nog een pony huren.

Mochten de Ts starters zich hier niks van aan trekken, vind ik dat ze een behoorlijke plaat voor de kop hebben, aangezien meer dan 90% in dit topic vriendelijk zegt, dat het dierenbeulen zijn..

Sommige topics zijn onterecht rel-topics. Maar als je het in dit topic zo op gaat nemen voor deze twee meiden.. kom op zeg, je weet toch zelf écht wel dat dit niet kan..leer lekker longeren, of ga lekker een stuk wandelen.. organiseer een poetsmiddag op die pony voor de kleine buurkinderen.. aangezien de meeste pony's dat overheerlijk vinden Ja
Maar niet meer rijden op die beesies.. das triest Verdrietig

En nee de pony's worden niet verschrikkelijk mishandeld.. maar zoals ik al zeg:
Citaat:
leer lekker longeren, of ga lekker een stuk wandelen.. organiseer een poetsmiddag op die pony voor de kleine buurkinderen

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:17

_lies_ schreef:

Sja das dan heel dom van ze , sneu voor het shetje, maar denk dat bokt hier vrij weinig aan kan doen ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:17

Saul schreef:
Liek_ schreef:

Ik weet toch zeker dat die van mij in staking gaat.
Maar kom op dit is puur lol met je knol, geen zware training oid.

De meiden zijn idd veelste groot, maar zie jij hier een zware training? Geloof niet dat dit shetje er ontzettend veel moeite heeft om een keer te crossen.
Tuurlijk als het dagelijks gebeurt is een ander verhaal, maar kom op zeg, al die heisa.

Dr word net gedaan of de pony vreselijk mishandeld wordt, zou zeggen bel de dierenbescherming, denk niet dat ze komen ..

Lol met je knol terwijl je knol er onder te lijden heeft? Hoe kan je dat in godsnaam LOL noemen???

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:18

@ Saul: Maar jouw paard is een ander niet Knipoog
Elk paard is anders. Je hebt ook paarden die gewoon zo lief en braaf zijn dat ze alles toelaten. Denk dat dat hier ook het geval is.

Ik ben een paar keer tegengekomen dat er werd gezegd, ze zijn te lang maar niet te zwaar. Ook een te lange ruiter kan schadelijk zijn voor zo'n pony. Je haalt de pony dan uit balans en zit hem in de weg. Een te lange ruiter is dus net zo erg als een te zware ruiter.

Ik vind het er niet vriendelijk uit zien en hoop dat de TS wat met de adviezen in dit topic doet.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:20

_lies_ schreef:

Volgens mij heb jij je punt nu wel duidelijk, na 11 (!!!!) reacties in dit topic binnen 3 pagina's Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes

Dat even los van de foto's. Haha!
Laatst bijgewerkt door Bettine op 25-05-08 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt