Nicky en ik@Equitana Open Air demo's met Horst Becker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dszjj

Re: Nicky en ik@Equitana Open Air demo's met Horst Becker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:57

Echt super hoe hij is verandert die verschillen tussen die foto's echt geweldig!! zie bij mijn paardje wel t zelfde liep eerst alleen voor de wagen maar heb haar nu 2 jaar en gaat echt super ze wou eerst helemaal geen dresuur lopen en nu wijkt ze al en zijn we ook al bezig met schouder binnenwaarts..! die andere paarden van jullie zien er trouwens allemaal echt super uit! Complimenten!!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 22:30

Nicky staat vanaf vandaag te koop, zie link in mijn onderschrift!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:56

Wat stralen jullie rúst uit zeg! Heerlijk, hier word ik nou echt vrolijk van! Ja Zo'n fijn plaatje gewoon, een paard wat blij is met z'n lijf, een amazone die gewoon eerlijk en relaxed rijdt, en zo laat zien wat je daar allemaal mee kan bereiken!

Ik ben jaloers op jullie beide, je mag trots zijn op jullie! Lachen Maar dat ben je ook vast zeker wel! Ga zeker de site in de gaten houden voor clinics, is komen kijken een probleem is met een mailtje voor af?

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:22

Wat een verschil. Heb je meer info over je manier van rijden. Het ziet er echt ontspannen uit. Deze methode wil ik ook graag leren. Echt mooi om te zien, doe zo verder.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:59

Ik lees je topics altijd, reageer eigenlijk nooit, maar tjong.....wat is dat paard veranderd. Echt een prestatie van jullie. Je kan zien dat het dier eerlijk gereden wordt, heel sympathiek. Ga eens even op jullie site kijken Knipoog.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 22:52

Myukii schreef:
Wat stralen jullie rúst uit zeg! Heerlijk, hier word ik nou echt vrolijk van! Ja Zo'n fijn plaatje gewoon, een paard wat blij is met z'n lijf, een amazone die gewoon eerlijk en relaxed rijdt, en zo laat zien wat je daar allemaal mee kan bereiken!

Ik ben jaloers op jullie beide, je mag trots zijn op jullie! Lachen Maar dat ben je ook vast zeker wel! Ga zeker de site in de gaten houden voor clinics, is komen kijken een probleem is met een mailtje voor af?

Dank je! Jammer genoeg staat hij nu te koop(hij is niet van ons zelf helaas...)Ik zal hem wel heel erg missen hoor Huilen

Meestal zijn de clinics vrij toegankelijk hoor(soms wel tegen klein entree-bedrag), maar dat hangt af van waar het georaniseerd wordt en of die mensen entree vragen of niet. Dus het beste kun je dan even mailen naar het emailadres wat op onze site bij de desbetreffende clinic staat op pagina Clinics in binnen-en buitenland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 00:28

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.