Tinker Jordy ; Aso-debuut! by Amandafotografie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

Re: Tinker Jordy ; Aso-debuut! by Amandafotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:19

Jaaa daar is tie weer Go jij! Go jij!
Jordy ziet er weer super uit en hij is schoon! Pling Haha!
Over het rijden heb ik uiteraard geen commentaar Knipoog vindt hem er super uit zien en vindt ook dat hij supermooi loopt!
Ben je nu van plan om vaker wedstrijden te gaan rijden? want dan kom ik jullie wel een keer aanmoedigen hoor!
Gefeleiciteerd met jullie prijzen en geef Jordy een dikke knuffel!
Groetjes Simone

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:31

eefangel schreef:
Is het geen idee om een sperriempje aan de neusriem te doen?
Heb het idee dat hij zo een beetje door het bit heen loopt!
Het is maar een idee hoor, waarschijnlijk heb je er een reden voor om zonder te rijden.
Gefeliciteerd in ieder geval met dit super debuut!

Als ik er een sperriempje aan doe is het net zo erg, alleen minder zichtbaar Lachen Bovendien gaat hij hoofdschudden met een sperriempje. Om zijn mond dicht te houden heb ik het niet nodig, nu met een hoge neusriem (die heel los zit, anders gaat hij ook schudden) houd hij ook zijn mond dicht ook al nam hij nu veel druk.
Jordy schreef:
Jaaa daar is tie weer Go jij! Go jij!
Jordy ziet er weer super uit en hij is schoon! Pling Haha!
Over het rijden heb ik uiteraard geen commentaar Knipoog vindt hem er super uit zien en vindt ook dat hij supermooi loopt!
Ben je nu van plan om vaker wedstrijden te gaan rijden? want dan kom ik jullie wel een keer aanmoedigen hoor!
Gefeleiciteerd met jullie prijzen en geef Jordy een dikke knuffel!
Groetjes Simone

Hoi Simone! We zullen inderdaad vaker wedstrijden gaan rijden, zou leuk zijn als je ons aan komt moedigen!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:40

wat een prachtig plaatje zijn jullie, ook in de wedstrijdbaan dus Ja ziet er goed uit, en ook de foto's vind ik goed gemaakt.