Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
ielsjj_ schreef:1x commentaar, mensen in het begin zeiden al van ooh dan mag ik dat commentaar dus niet vaker zeggen omdat zij dat al heeft gezegt....
maar nee jullie allemaal moeten er even over door zeiken!!

AnneFleur schreef:ja maar voor de 1000x die foto is zo genomen omdat ik aan fotografie doe! duhhh.. En hij stond op die stand. nou dus de foto is goed alleen een scheve achtergrond dat was het effect!

AnneFleur schreef:Dankjewel allemaal!
Achteroverhangen? uhm het zijn momenten! Normaal doe ik dat niet!
Groetjes: Anne-Fleur
Wash ik ben het daarom met je eens, ze loopt vanzelf wel vast als ze niets met het commentaar doet, ik houd niet zo van zulke nep Anky`s
Ik ben pas overtuigd als ik piruettes zie.

zij heeft t goed verwoord
A.F : Als je niet normaal op het commentaar en de tips van andere bokker kunt reageren, wat goed bedoeld is, dan moet je zeker geen topic op HAW plaatsen. HAW is namelijk niet bedoeld voor alleen maar leuke reacties van oooh wat loopt je paard netjes, en ooh wat heb je een leuk setje etc. etc. Simba geeft je goede adviezen en probeert je alleen uit te leggen waarom de foto's een beetje misleidend zijn. Ze bedoelt het allemaal goed en geeft je gewoon tips, precies waar HAW voor bedoelt is! 
ielsjj_ schreef:Nee dat bedoel ik niet, het punt is dat je een heel topic kan vol schrijven met 1 ding!! Dus waarom zou je het nog eens moeten herhalen?