Trentino @ Work!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneFleur

Re: Trentino @ Work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 21:36

slaat nergens op! Ja ik weet het inderdaad beter! Ilse heeft gewoon gelijk! Ik rijd nog maar heel kort in het M1 en ik heb er nu al 20 en altijd in de prijzen 1 of 2. En dan gaan jullie zeiken over een foto die scheef is. Nog 1 keer voor de duidelijkheid die zijn zo genomen omdat de camera op die stand stond! dus.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:38

Ik zeg alleen dat ik er niet mee eens ben. En wat dan nog dat de foto's schreef zijn genomen zolang je er toch rijtechnisch commentaar over kan geven is het toch goed? (en dat kan je duidelijk zo te horen Knipoog )

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:38

Ja en als je de foto recht maakt loopt hij toch heel anders,
zo kan ik ook wel scheve foto's neerzetten Verward
Hoe jij hier reageerd vind ik echt niet normaal, Jij en je vriendinnetje (jullie praten positief over jezelf) die hebben 't allemaal goed..
krijg je een keer commentaar dan kan je er niet tegen
Komop zeg, open dan geen topic

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:39

1x commentaar, mensen in het begin zeiden al van ooh dan mag ik dat commentaar dus niet vaker zeggen omdat zij dat al heeft gezegt....
maar nee jullie allemaal moeten er even over door zeiken!! Sigaar

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:41

Oftewel, jullie kunnen niet tegen de waarheid?
waarom zou je commentaar maar een keer zeggen?
Dan krijg je 1 reactie ofwat

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:42

Nee dat bedoel ik niet, het punt is dat je een heel topic kan vol schrijven met 1 ding!! Dus waarom zou je het nog eens moeten herhalen?

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:42

Ik herhaal het, omdat jullie zo "stom" reageren op het commentaar WAT er word gegeven..
Dus als je nou is gewoon even goed kijkt naar de rechte foto's.

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 21:43

ja mensen , blijf vooral herhalen!! schiet je alleen niks mee op ! hahaha ga iets nuttigs doen!

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:43

Nou ik kijk....en wat moet ik zien?

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 21:44

ja maar voor de 1000x die foto is zo genomen omdat ik aan fotografie doe! duhhh.. En hij stond op die stand. nou dus de foto is goed alleen een scheve achtergrond dat was het effect!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:44

AnneFleur, Doe alsjeblieft niet zo kinderachter met je "hahaha ga iets nuttigs doen".. Hoe oud ben je?
Dat het paard op de voorhand duikeld.. *wat TS natuurlijk weer wil tegenstrijden van niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:46

ielsjj_ schreef:
1x commentaar, mensen in het begin zeiden al van ooh dan mag ik dat commentaar dus niet vaker zeggen omdat zij dat al heeft gezegt....
maar nee jullie allemaal moeten er even over door zeiken!! Sigaar

Dat van de mensen in het begin ging over dat het een leuke combinatie zou zijn. Is daarna ook al meerdere keren herhaald, maar daar hoor ik jou niet over. Dus volgens jouw eigen zeggen (en die van de TS) mag dát ook niet herhaald worden Sigaar

Vind het een mooi paard en erg leuke setjes. Maar probeer idd wat meer naar voren te zitten, zoals ik de foto´s op normale stand zie leun je idd erg ver naar achteren. Geen probleem, gewoon aan werken en dan gaat het alleen maar beter Knipoog

iiCke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:48

Poeh, jullie zijn hier lekker bezig in dit topic.
Ik vindt het er rijtechnisch keurig uit zien hoor! En die foto's vind ik wel wat hebben

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 21:57

Dankjewel!!:D

Venus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:09

Heb je nu ingelogd op een schaduwaccount om jezelf positief commentaar te geven? het is wel erg toevallig dat die persoon nog maar 2 berichtjes heeft geplaatst, en dan uitgerekend hier in jouw topic, toen jij net even off line was.
Maar goed, niet verder off topic, ik vind dat je een fantastische pony hebt en jullie passen heel goed bij elkaar, maar ik ben het wel eens met wat de bovenstaande mensen zeggen over hoe de foto's zijn gemaakt en over je houding. Je pony loopt mooi in aanleuning, het enige wat jij dan nog moet doen is hem er van achter bij rijden.

Veel succes verder!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:36

AnneFleur schreef:
ja maar voor de 1000x die foto is zo genomen omdat ik aan fotografie doe! duhhh.. En hij stond op die stand. nou dus de foto is goed alleen een scheve achtergrond dat was het effect!

Dus het object staat recht, maar de achtergrond is scheef? Dat is wel een heeeel speciale camera dan. Knipoog

Nee, even serieus, ik kan helaas de gecorrigeerde versie niet meer zien, dus ik heb hem voor mezelf ook even rechtgezet en ik vind het nog steeds een mooi plaatje. Wat dan nog als hij niet zo opgericht loopt als de originele foto doet voorkomen? Jullie zijn een mooie combinatie om te zien. Probeer er gewoon een beetje op te letten dat hij niet te veel gewicht op de voorhand heeft ... fijn toch als je weet waar je aan kan werken om nog beter te worden?

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 05:52

Jeetje! Wat een gezellig topic! A.F je zou eens een sociale/ communicatieve opleiding moeten gaan volgen! HAW is, zoals al meerdere mensen voorafgaand aan dit bericht hebben gezegd, voor positief/ negatief kritiek. Kritiek waar je iets mee kunt. Kritiek waar je iets mee kunt, ongeacht of hij voor jou negatief of positief over komt noemt men positieve feedback. Je haalt er je leerdoelen uit waaraan je gaat werken.

Ik snap dat het vervelend is van je foto's ze zien er mooi uit, maar wanneer het plaatje dus recht wordt gezet krijgt men een beter beeld over jou rijden.
Waardoor er weer beter feedback gegeven kan worden. En natuurlijk hoef je het hier niet altijd mee eens te zijn, maar respecteer diegene, die toch de tijd nam om jou foto’s te bekijken en daar feedback op geeft.. Je plaatst foto’s op HAW, dan moet je hier ook voor open staan.

Succes! Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 05:58

AnneFleur schreef:
Dankjewel allemaal!

Achteroverhangen? uhm het zijn momenten! Normaal doe ik dat niet!

Groetjes: Anne-Fleur

Nou je doet het zelf bij het stil staan Verdrietig

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 06:19

hahaha inderdaad!
sorry hoor, maar je moet die grote mond is wat dichtdoen,
In al je topics is het weer hetzelfde
of je neemt het commetaar goed aan of je plaatst gewoon niks meer.
En trouwens: zie het nou eens onder ogen, Je HANGT achterover! of je het nou wil of niet, we zijn niet scheel, of die foto nou scheef is of niet, je hangt achterover.

wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 07:31

Alsof je geweldig bent als je M1 rijdt en oh allemaal 1e prijzen behaald... sorry hoor, maar dit is nog geen hogere dressuur...
Ook jij kunt nog een heeeeleboel leren A-F!!
Al vind ik dat er fijne stukjes bij zitten!
p.s. niet een beetje overdreven; een eigen site?! Je bent pas M...

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 07:40

Zo gaat lekker hier idd, ik kan me nog herinneren dat de TS meerdere van dit soort rel toppic`s heeft veroorzaakt. Ja TS dat heb je zelf gedaan. Je denkt duidelijk dat je heel wat bent, maar je bent nogsteeds Anky niet en ach wie wel. Haha! Wash ik ben het daarom met je eens, ze loopt vanzelf wel vast als ze niets met het commentaar doet, ik houd niet zo van zulke nep Anky`s Clown Ik ben pas overtuigd als ik piruettes zie.

Simba geeft goed commentaar, en de scheve foto`s verkijken het beeld heel erg. Verder weet ik niet welke camera de fotograve heeft gebruikt, maar ik ben nog geen camera tegengekomen die een "scheve" stand heeft Clown

Maar wil je nu asjeblieft ophouden met je gezeur en gewoon wat doen met het commentaar, of op zijn minst jezelf niet zo dom lopen te verdedigen? Ik vrees toch echt dat je het HAW regelement moet lezen, want ten eerste is eens achaduw account sowieso niet toegestaan en is het commentaar wat je in de begin post schreef als "ik hoef niet alles 2x hetzelfde te horen" niet toegestaan.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:14

hihihi moet wel een beetje lachen zeg, TS doe niet zo kinderachtig!

ik vind dat je lienemiens berichtje eens goed door moet lezen Ja zij heeft t goed verwoord

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:16

Dat groene setje vind ik echt heel mooi Cool

Leuk paardje heb je ook onder je kont.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:28

Zo, ik heb even getemd Lachen A.F : Als je niet normaal op het commentaar en de tips van andere bokker kunt reageren, wat goed bedoeld is, dan moet je zeker geen topic op HAW plaatsen. HAW is namelijk niet bedoeld voor alleen maar leuke reacties van oooh wat loopt je paard netjes, en ooh wat heb je een leuk setje etc. etc. Simba geeft je goede adviezen en probeert je alleen uit te leggen waarom de foto's een beetje misleidend zijn. Ze bedoelt het allemaal goed en geeft je gewoon tips, precies waar HAW voor bedoelt is! Knipoog
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en dat ik dit echt niet doe om jou nou in de weg te zitten ofzo.

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:43

ielsjj_ schreef:
Nee dat bedoel ik niet, het punt is dat je een heel topic kan vol schrijven met 1 ding!! Dus waarom zou je het nog eens moeten herhalen?

Omdat degene die een topic openen, ook graag van meerdere mensen willen horen dat ze een mooie pony heeft of wat dan ook! Knipoog
Als je het van één iemand hoort, betekend dat niet dat de andere het ook allemaal mooi vinden ??