Wanna-Summer back @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisannaaa

Re: Wanna-Summer back @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:30

Zoo gave foto's Debra!
Ziet er goed uit hoor! OK dan!

monroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:05

HoiHoi,

Ziet er goed ontspannen uit.Wat mij en andere ook opvalt is je hand houding daarbij kun je misschien ook letten om ellebogen in een knik te houden dit ziet er veel ontspannener uit dan met een strakke arm.Ook proberen om op je voetjes te letten.Ik zie op veel foto's dat je je tenen naar buiten draait en je spoortje in Wanna-Summer haar buik drukt.Probeer alleen je hakken in haar buik te rukken als ze echt niet luistert naar je kuit hulp.

Een ander aandacht puntje (dit is om door te trainen) om in het L2 en m enz door te gaan.Ik vind haar persoonlijk erg om de voorhand duwen/hangen/lopen.Ik snap dat ze een blessure heeft gehad ( best heftig lees ik)en daar kan het ook door komen maar ze moet van zichzelf zich meer gaan dragen zodat het gewicht op de achterhand komt en niet op de voorhand.Ze is nu te horizontaal.Maar meis dat komt door het trainen vanzelf.

Heel veel suc6 ik ben positief! ( maar toch wilde ik je een paar puntjes meegeven)

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:30

Wat een mooi paard! Lachen Ziet er netjes uit, mooie foto's ook!
Ik ben ook helemaal weg van zijn naam *LOL*

Deebje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 18:01

monroe schreef:
HoiHoi,

Ziet er goed ontspannen uit.Wat mij en andere ook opvalt is je hand houding daarbij kun je misschien ook letten om ellebogen in een knik te houden dit ziet er veel ontspannener uit dan met een strakke arm.Ook proberen om op je voetjes te letten.Ik zie op veel foto's dat je je tenen naar buiten draait en je spoortje in Wanna-Summer haar buik drukt.Probeer alleen je hakken in haar buik te rukken als ze echt niet luistert naar je kuit hulp.

Een ander aandacht puntje (dit is om door te trainen) om in het L2 en m enz door te gaan.Ik vind haar persoonlijk erg om de voorhand duwen/hangen/lopen.Ik snap dat ze een blessure heeft gehad ( best heftig lees ik)en daar kan het ook door komen maar ze moet van zichzelf zich meer gaan dragen zodat het gewicht op de achterhand komt en niet op de voorhand.Ze is nu te horizontaal.Maar meis dat komt door het trainen vanzelf.

Heel veel suc6 ik ben positief! ( maar toch wilde ik je een paar puntjes meegeven)

Klopt, ze moet meer op eigen benen. Daar zijn we druk mee aan het oefenen. Maar dan moet ze dus ook goed ontspannen en dat is iets waar ze weer even goed vertrouwen in moet krijgen. Maar soms hebben we stukjes in een training waarin ze dat nu wil gaan doen. En met die kleine stukjes ben ik al erggg blij. Lachen