Mijn vriend te paard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lizzyke15

Re: Mijn vriend te paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 13:08

ik kijk rustig al de topics af, dus ook deze, zie ik een eens ginger Bloos! , ik denk hu? hoe kan dat nou? Tong uitsteken. maar k zie dat het inderdaad op de nieuwe ark is, leuk Haha!. hij is groot zeg (jou vriend) , maar het ziet er erg leuk uit, altijd leuk als vriendjes ook interesse krijgen in paarden he? Cool veel succes nog Haha!

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 13:43

Fjorden zijn erg sterk hoor, Heike vertelde me dat ze op Rex (als hij daarop moet?) juist altijd de langere/zwaardere mensen op zetten. Dus dat moet ook wel lukken denk ik zo.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 13:54

Wel leuk dat mensen Ginger allemaal herkennen Knipoog ! Wist niet dat er zoveel mensen van de nieuwe ark op bokt zaten!

Ennem wist niet dat ze zwaardere juist expres op Rex zetten. Gelukkig maar voor Rex dat hij dan sterk genoeg is Lachen .

Hiepschj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 09:54

nou, dan zal de "instructrice" zelf ookmaar even reageren.

Ik vind dat hij het heel goed doet. De les op Rex was niet makkelijk, maar hij heeft zich er doorheen geslagen. Komende week weer op n ander paard.

Voor alle andere mensen: Ginger is niet super groot, maar wel 100% betrouwbaar. Vandaar een grote ruiter op n ietwat kleiner paard, maar dan wel veilig!!!! Dat is nl ook belangrijk. Als hij straks langer rijd, komt hij vanzelf op de grotere (maar ook moeilijkere) paarden terecht.

En de beugels zijn ook kort. Dit ook met een reden. Je kunt een beginnende ruiter nu eenmaal niet op maat "anky" zetten, omdat ze dan gewoon weg geen steun hebben. Naar mate hij langer rijd, zullen de beugels ook langer worden.

Verder fijn om te horen dat jullie (ook Hilde) graag les van me hebben. En ja.....schreeuwen kan ik, maar dan kan ook iedereen me goed verstaan.

Verder veel succes met rijden, we zien elkaar vrijdag wel weer.

Lieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:50

Hihi, Ginger Haha!.

Leuk dat je vriend ook nu gaat rijden. Kunnen jullie samen gaan rijden.
Hij is inderdaad lang, maar niet te groot.

Wens hem waar succes en plezier met de volgende lessen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 11:25

Haa claudia! leuk dat je ook even reageert. Eric is erg over je te spreken. en ook het 'galoppen' Knipoog was erg geslaagd. In de bus had hij het erover dat hij ook graag in rengalop wou, laten we daar nog maar even mee wachten Bloos .

Gister had hij dus op Camira gereden, en volgende week mag hij er weer op. Hij heeft het echt naar zijn zin en vind het rijden na Rex weer leuk. ( hij zat er echt even doorheen Tong uitsteken )

Zal proberen volgende week nog eens wat foto's te maken.
Ik vind dat hij erg snel leert,

Groetjes Chantal

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:34

Hee ik wil ook zo'n vriend... Huilen van het lachen Wat grappig. Lachen Je zei dat hij een bokt acc had? Hoe heet ie? Tong uitsteken

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 11:44

Ericc90 Knipoog Alleen volgens mij snaptie het nog allemaal niet, dus volgens mij doetie er nog niet zo veel mee Tong uitsteken

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:20

Whaha oke