Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Unfaithful schreef:Juul schreef:
Was die tegen mij? Beetje vreemde reactie. Volgens mij ben ik nu voor de verandering eens 1 van de weinigen die normaal reageerd en Cleo tips probeert te geven.
Nee joh, grapje
[/quote]
pharagirlke schreef:Jiill_ schreef:Ja klopt pharagirlke.. Cleo trekt hem zo ontzettend hard in z'n bek.. en snoerd heel z'n mond zicht.. trekt die kinketting aan .. Niet zo heel eerlijk wat je hier nu zegt.. Cleo heeft echt al vanálles eraan gedaan.. om te kijken wat helpt..
Maar het probleem is niet opgelost. En ik zeg niet dat ze niet gezocht heeft. Ik zeg enkel dat ze hier niet moet verkondigen dat het wel is opgelost als het dier nog steeds met open gesperde mond rond draaftDat hoort een lichte tour paard IMO niet te doen. Kleine mond of grote mond... Zeker het feit dat hij er in die tijd dat Joyce er mee reed er geen last van had en hij pas op zijn 12de naar haar gegaan is....(tenminste, dat lees ik op haar site) Er zal toch wel een reden voor zijn dat hij er dan ineens wel last van krijgt niet?

!
.. Vandaar dat het mij ook opvalt.
. Zag pas dat filmpje van je en die viel me ook positief op!
, als hij een keer uit ontspanning zijn bit afknabbelt zul je al wat 'sperren' zien en dat kan natuurlijk heel gemakkelijk anders worden opgevat. Of als ze een keer hun tong langs hun lippen halen, dat is heel wat anders als een lap vlees die er continu uithangt.
, het is echt geen makkelijk dier om te rijden aangezien hij (zo ziet het er althans uit) zo ontzettend gevoelig is op de kleine hulpen en écht ontzettend meedenkt, wat heus niet altijd fijn is
. Jullie kunnen samen nog heel veel groeien en bereiken, zorg dat je goede begeleiding blijft houden, blijf op een fijne manier kritisch op jezelf en de mensen om je heen maar sta ook open voor kritiek van derden en dan gaan we vast nog heel veel leuke topics van jullie zien! CleovG schreef:Gesperde mond rond draaft? Hahahahahah laat me nou toch niet steeds zo hard lachenEr zaten daar 3 jury's, geen van de 3 heeft er nog maar 1 klein woordje over gezegd, komop he!
Is maiko pas op zijn 12e naar joyce gegaan? Naar mijn weten heeft ze hem vanaf zijn 3e gehad...
Ik hoop op volgende foto's meer ontspanning te zien. Het kan nl heel goed zijn dat hij deze wedstrijd gewoon gespannen was.
Ik blijf er bij dat het een pracht van een paard is. Maar vind de mond een beetje jammer.
En zij heeft hem vanaf haar 14de, Het paard is van 94 dus nu 14. Ts is nu 16 dus ze heeft hem van 2006. In 2006 was het paard dus 12. (ongeveer) Dus TS heeft hem van toen hij ongeveer 12 was. eefje_rudmer schreef:sjonge wat een gedoe zeg. Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op wat zij op jonge leeftijd al bereikt heeft. Als ze het niet zou kunnen, zou ze ook geen ZZL rijden. Ze heeft heus genoeg mensen met verstand om zich heen die haar helpen. Daar heeft ze jullie echt niet voor nodig!
Ik vind het juist knap dat ze al zo ver is. Zie ik er maar weinig doen!
Juul schreef:Viel mij ook op idd. Plaats anders eens een reeks foto's van een of meerdere trainingen of wedstrijd(en). Dan is het denk ik makkelijker op commentaar te geven en krijgen we een beter beeld.
Er loopt ook nog een topoic hieronder met filmpjes. Jiill_ schreef:Ja klopt pharagirlke.. Cleo trekt hem zo ontzettend hard in z'n bek.. en snoerd heel z'n mond zicht.. trekt die kinketting aan .. Niet zo heel eerlijk wat je hier nu zegt.. Cleo heeft echt al vanálles eraan gedaan.. om te kijken wat helpt..
Cleo is o zo gemeen voor die arme Maiko
Meteen de dierenbescherming bellen joh 

Remember schreef:Hmmm, ik vind het er ook heel niet verkeerd uit zien hoor Cleo! Jullie gaan in ieder geval nog steeds vooruit, qua houding en aanleuning is hij in ieder geval flink verbeterd, hij leek nog weleens wat lang te willen worden en wat te duwen in je hand, maar op deze foto's is hij fijn bij elkaar. Zag pas dat filmpje van je en die viel me ook positief op!
En laat je niet gek maken door mensen die denken te menen dat je beroerd bezig bent aan de hand van een paar foto's, het zijn en blijven momentopnamen en geen 1 paard heeft 100% van de tijd zijn kaken stijf op elkaar, als hij een keer uit ontspanning zijn bit afknabbelt zul je al wat 'sperren' zien en dat kan natuurlijk heel gemakkelijk anders worden opgevat. Of als ze een keer hun tong langs hun lippen halen, dat is heel wat anders als een lap vlees die er continu uithangt.
Daarnaast heb ik je enkele keren in het echie zien rijden en je bent eerder 'te lief' voor 'm dan dat het richting mishandeling gaat hoor, het is echt geen makkelijk dier om te rijden aangezien hij (zo ziet het er althans uit) zo ontzettend gevoelig is op de kleine hulpen en écht ontzettend meedenkt, wat heus niet altijd fijn is
. Jullie kunnen samen nog heel veel groeien en bereiken, zorg dat je goede begeleiding blijft houden, blijf op een fijne manier kritisch op jezelf en de mensen om je heen maar sta ook open voor kritiek van derden en dan gaan we vast nog heel veel leuke topics van jullie zien!
ook uit de filmpjes zie je dat hij soms voor jou uit probeerd te denken, maar dit los je super op 
pharagirlke schreef:anouk; ik zie hier enkel het probleem. Trainers zijn ook maar mensen hoor...Ik zeg niet dat ik het beter kan, ik wijs haar enkel op een probleem. Dat ze daar zo aangebrand op moet reageren is niet mijn probleem.
.
Je denkt het beter te weten Edit: even een banketstaaf stukje weggehaald Waarom geef je dan zulk commentaar? IMO gewoon pure jaloesie
Ik heb niet echt de ambitie om zo hoog te rijden als deze twee doen
Anders kocht ik wel een ander type paard. Dus maak je maar niet ongerust...Geen jaloezie van deze kant, ik gun het haar van harte.
En dat banketstaaf stukje mag je er gerust zetten, en als je bang bent voor een OW pb het me dan maar even. IMO vind ik dit ook zo'n beetje banketstaaf staan