Cleo en Maiko @ Wedstrijd Z2 >> Scherpe foto's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Cleo en Maiko @ Wedstrijd Z2 >> Scherpe foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:17

Ik heb er een met een heel gevoelige mond, die niet houdt van al dat ijzerwerk. Ik vond deze na een tip van mijn instructeur. Gelukkig geen emmer vol stangen, want dat is een dure business.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 21:18

Veel heb ik er al verkocht hoor, mag een ander weer mee aantobben Duivel

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:18

Unfaithful schreef:
Juul schreef:

Was die tegen mij? Beetje vreemde reactie. Volgens mij ben ik nu voor de verandering eens 1 van de weinigen die normaal reageerd en Cleo tips probeert te geven.

Nee joh, grapje Knipoog

Vind 'm niet grappig. Nors opkijken[/quote]
Dat kan natuurlijk. 't Was niet aanvallend bedoeld ofzo. Lachen

marlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:22

pharagirlke schreef:
Jiill_ schreef:
Ja klopt pharagirlke.. Cleo trekt hem zo ontzettend hard in z'n bek.. en snoerd heel z'n mond zicht.. trekt die kinketting aan .. Niet zo heel eerlijk wat je hier nu zegt.. Cleo heeft echt al vanálles eraan gedaan.. om te kijken wat helpt.. Knipoog

Maar het probleem is niet opgelost. En ik zeg niet dat ze niet gezocht heeft. Ik zeg enkel dat ze hier niet moet verkondigen dat het wel is opgelost als het dier nog steeds met open gesperde mond rond draaft Knipoog Dat hoort een lichte tour paard IMO niet te doen. Kleine mond of grote mond... Zeker het feit dat hij er in die tijd dat Joyce er mee reed er geen last van had en hij pas op zijn 12de naar haar gegaan is....(tenminste, dat lees ik op haar site) Er zal toch wel een reden voor zijn dat hij er dan ineens wel last van krijgt niet?

onbegrip is de eerste stap naar oorlog????? jij neemt wel hele grote stappen zo zeg, doe even normaal zeg, en wanneer je iets hier neerzet, zorg er dan voor dat je goed geinformeerd bent, onzin verkondig je lekker ergens anders zeker.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:05

tjonge jonge wat een topic!
jammer dat je maar 2 fotos hebt..echt commentaar kun je daarniet opgeven Knipoog!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:54

Ts het is zowat elke keer raak he als jij een topic plaatst haha...

Maar vanuit de 2 foto's die ik heb gezien vind ik het er netjes uit zien.
Probeer alleen zelf te leren ontspannen. Kijk bijv. bij foto 2: Je steekt je benen af.
Verder vind ik je houding steeds beter worden hoor (bekijk vaak je topics maar eigenlijk nog nooit gereageerd).
Het enige wat mij verder nog opvalt is dat je teveel naar achteren gaat leunen (kan ook duiden op spanning) en je piano handjes.

Maar over deze 3 dingen kan ik meepraten Clown.. Vandaar dat het mij ook opvalt.

Succes! en trouwens was die derde foto zo erg dan? geloof er niks van

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 06:04

Moderatoropmerking:
Kunnen we het hier gezellig houden?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:44

Ik zie jammer genoeg maar twee foto's. Maar op die foto's ziet het beeld er erg fijn uit. Jammer van je punten, volgende keer beter. Gaat vast goed komen met jullie twee.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:55

(Kunnen we het hier gezellig houden?)

Dat vind ik nu een goed plan!
Dit is weer een typisch rel topic aan het worden.

Je ziet hier foto's van een combinatie die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en onder professionele begeleiding aan de weg timmeren. Aan de hand van 2 foto's valt heel Bokt hier weer overheen. Misschien net 2 wat mindere momenten, maar kom op zeg, wie heeft die niet!

Ik zie in je houding ook zeker wel vooruitgang. Succes verder, maar jij komt er wel!

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:33

sjonge wat een gedoe zeg. Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op wat zij op jonge leeftijd al bereikt heeft. Als ze het niet zou kunnen, zou ze ook geen ZZL rijden. Ze heeft heus genoeg mensen met verstand om zich heen die haar helpen. Daar heeft ze jullie echt niet voor nodig!

Ik vind het juist knap dat ze al zo ver is. Zie ik er maar weinig doen!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:49

Hmmm, ik vind het er ook heel niet verkeerd uit zien hoor Cleo! Jullie gaan in ieder geval nog steeds vooruit, qua houding en aanleuning is hij in ieder geval flink verbeterd, hij leek nog weleens wat lang te willen worden en wat te duwen in je hand, maar op deze foto's is hij fijn bij elkaar Ja. Zag pas dat filmpje van je en die viel me ook positief op!

En laat je niet gek maken door mensen die denken te menen dat je beroerd bezig bent aan de hand van een paar foto's, het zijn en blijven momentopnamen en geen 1 paard heeft 100% van de tijd zijn kaken stijf op elkaar Knipoog , als hij een keer uit ontspanning zijn bit afknabbelt zul je al wat 'sperren' zien en dat kan natuurlijk heel gemakkelijk anders worden opgevat. Of als ze een keer hun tong langs hun lippen halen, dat is heel wat anders als een lap vlees die er continu uithangt.

Daarnaast heb ik je enkele keren in het echie zien rijden en je bent eerder 'te lief' voor 'm dan dat het richting mishandeling gaat hoor ROFL, het is echt geen makkelijk dier om te rijden aangezien hij (zo ziet het er althans uit) zo ontzettend gevoelig is op de kleine hulpen en écht ontzettend meedenkt, wat heus niet altijd fijn is Haha!. Jullie kunnen samen nog heel veel groeien en bereiken, zorg dat je goede begeleiding blijft houden, blijf op een fijne manier kritisch op jezelf en de mensen om je heen maar sta ook open voor kritiek van derden en dan gaan we vast nog heel veel leuke topics van jullie zien!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:57

Ik vraag me trouwens af wat er niet goed is aan de stang op de foto's.
Oke hij buigt iets verder door dan 45 gr, misschien net aan 50 gr.
Verder heeft hij vrij orenspel en lijkt hij er toch lekker bij te lopen.

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:03

heb nog nooit gereageerd op een topic van jou, TS, maar heb je wel vaker voorbij zien komen. Valt me op dat je idd vaak wat negatief commentaar krijgt terwijl je dat niet vaak ziet bij mensen die op hoog niveau rijden.
Vindt ik jammer en beetje raar ook, ik vind het er netjes uitzien voor zover ik het kan beoordelen.. Ben niet bekend op hoog niveau..
Als het echt allemaal zo slecht zou zijn wat je doet, zou je ook niet zo hoog rijden nu, toch ?!

Ik ben verder helemaal niet thuis in de S&t, hoe die moet zitten enzo, kan iemand hier uitleggen wat er dan zo fout zou zijn ??

Verder zou ik zeggen, ga zo door, volgens mij heb je genoeg deskundige begeleiding ! Suc-6 verder met je knappe paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:05

CleovG schreef:
Gesperde mond rond draaft? Hahahahahah laat me nou toch niet steeds zo hard lachen Clown Er zaten daar 3 jury's, geen van de 3 heeft er nog maar 1 klein woordje over gezegd, komop he!

Is maiko pas op zijn 12e naar joyce gegaan? Naar mijn weten heeft ze hem vanaf zijn 3e gehad...

jij hebt hem vanaf zijn twaalfde. Kennelijk ben je niet goed in lezen Knipoog Ik hoop op volgende foto's meer ontspanning te zien. Het kan nl heel goed zijn dat hij deze wedstrijd gewoon gespannen was. Knipoog Ik blijf er bij dat het een pracht van een paard is. Maar vind de mond een beetje jammer.

anouk; ik zie hier enkel het probleem. Trainers zijn ook maar mensen hoor...Ik zeg niet dat ik het beter kan, ik wijs haar enkel op een probleem. Dat ze daar zo aangebrand op moet reageren is niet mijn probleem.

marlina: ik ben goed geinformeerd want ik ben op haar site gaan kijken omdat ik niet wist hoe lang ze maiko heeft Knipoog En zij heeft hem vanaf haar 14de, Het paard is van 94 dus nu 14. Ts is nu 16 dus ze heeft hem van 2006. In 2006 was het paard dus 12. (ongeveer) Dus TS heeft hem van toen hij ongeveer 12 was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:13

eefje_rudmer schreef:
sjonge wat een gedoe zeg. Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op wat zij op jonge leeftijd al bereikt heeft. Als ze het niet zou kunnen, zou ze ook geen ZZL rijden. Ze heeft heus genoeg mensen met verstand om zich heen die haar helpen. Daar heeft ze jullie echt niet voor nodig!

Ik vind het juist knap dat ze al zo ver is. Zie ik er maar weinig doen!

HAW is juist voor commentaar en tips. En ik denk dat Cleo daarvoor ook foto's plaatst, anders zou ze ze niet op HAW plaatsen.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 12:52

Commentaar vind ik prima, maar sommige mensen gaan wel erg ver en erg grof.

Wat me opvalt, is dat mensen die me in IRL hebben zien rijden een hele andere mening hebben, dan de mensen die een keer in mijn topic reageren. Mensen die me regelmatig volgen reageren vaak ook heel anders.

Mirjam, dat is inderdaad zo, bedankt voor je leuke reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:54

Viel mij ook op idd. Plaats anders eens een reeks foto's van een of meerdere trainingen of wedstrijd(en). Dan is het denk ik makkelijker op commentaar te geven en krijgen we een beter beeld.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 12:56

Juul schreef:
Viel mij ook op idd. Plaats anders eens een reeks foto's van een of meerdere trainingen of wedstrijd(en). Dan is het denk ik makkelijker op commentaar te geven en krijgen we een beter beeld.

Ik plaats mijn foto's in losse topics, mensen die echt geinteresseerd zijn kijken vaak genoeg op HAW om ze tegen te komen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:00

Ik bedoel meer meer foto's per training/ wedstrijd eigenlijk. Dus meer dan 2/3/4 foto's. Dan is er een beter beeld geschetst. Ja

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 13:01

Meestal heb ik ook heel wat meer foto's maar ik had geen camera mee, deze foto's zijn toevallig gemaakt door een bokker Lachen Er loopt ook nog een topoic hieronder met filmpjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:01

Okee. Lachen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:10

Jiill_ schreef:
Ja klopt pharagirlke.. Cleo trekt hem zo ontzettend hard in z'n bek.. en snoerd heel z'n mond zicht.. trekt die kinketting aan .. Niet zo heel eerlijk wat je hier nu zegt.. Cleo heeft echt al vanálles eraan gedaan.. om te kijken wat helpt.. Knipoog

Precies Ja Cleo is o zo gemeen voor die arme Maiko Ach gut Meteen de dierenbescherming bellen joh *LOL*

Neem 1 ding van mij aan: Cleo heeft alles voor haar paard over! En als Coby 1 ding haat, net als Marlies en alle andere op DVB waar zij heeft gestaan, is het wel en open mond van te streng stanggebruik

@Cleo: Ik heb betere foto's gezien van jullie, maar dat kan gebeuren Ja

Remember schreef:
Hmmm, ik vind het er ook heel niet verkeerd uit zien hoor Cleo! Jullie gaan in ieder geval nog steeds vooruit, qua houding en aanleuning is hij in ieder geval flink verbeterd, hij leek nog weleens wat lang te willen worden en wat te duwen in je hand, maar op deze foto's is hij fijn bij elkaar Ja. Zag pas dat filmpje van je en die viel me ook positief op!

En laat je niet gek maken door mensen die denken te menen dat je beroerd bezig bent aan de hand van een paar foto's, het zijn en blijven momentopnamen en geen 1 paard heeft 100% van de tijd zijn kaken stijf op elkaar Knipoog , als hij een keer uit ontspanning zijn bit afknabbelt zul je al wat 'sperren' zien en dat kan natuurlijk heel gemakkelijk anders worden opgevat. Of als ze een keer hun tong langs hun lippen halen, dat is heel wat anders als een lap vlees die er continu uithangt.

Daarnaast heb ik je enkele keren in het echie zien rijden en je bent eerder 'te lief' voor 'm dan dat het richting mishandeling gaat hoor ROFL, het is echt geen makkelijk dier om te rijden aangezien hij (zo ziet het er althans uit) zo ontzettend gevoelig is op de kleine hulpen en écht ontzettend meedenkt, wat heus niet altijd fijn is Haha!. Jullie kunnen samen nog heel veel groeien en bereiken, zorg dat je goede begeleiding blijft houden, blijf op een fijne manier kritisch op jezelf en de mensen om je heen maar sta ook open voor kritiek van derden en dan gaan we vast nog heel veel leuke topics van jullie zien!

Hier ga ik 100% op mee Ja ook uit de filmpjes zie je dat hij soms voor jou uit probeerd te denken, maar dit los je super op Haha!

pharagirlke schreef:
anouk; ik zie hier enkel het probleem. Trainers zijn ook maar mensen hoor...Ik zeg niet dat ik het beter kan, ik wijs haar enkel op een probleem. Dat ze daar zo aangebrand op moet reageren is niet mijn probleem.
.

Ik vind jou zo jaloers overkomen he Lips are sealed Je denkt het beter te weten Edit: even een banketstaaf stukje weggehaald Waarom geef je dan zulk commentaar? IMO gewoon pure jaloesie

Tiestoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:20

Ziet er goed uit Cleo, jullie zijn een erg mooie combinatie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:52

knabbelgirl: ik heb 3 prachtige paarden (nuja, 1 paard en 2 pony's) op stal staan, waarom zou ik jaloers zijn? Haha! Ik heb niet echt de ambitie om zo hoog te rijden als deze twee doen Knipoog Anders kocht ik wel een ander type paard. Dus maak je maar niet ongerust...Geen jaloezie van deze kant, ik gun het haar van harte. Lachen En dat banketstaaf stukje mag je er gerust zetten, en als je bang bent voor een OW pb het me dan maar even. IMO vind ik dit ook zo'n beetje banketstaaf staan Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 09:31

Ochje word er niet gezeikt over wijdegang word er wel gezeikt over de S&T. Bloos!
De meeste kennen haar geen eens en zijken der op foto's af, echt zielig.
En altijd als Cleo een topic opent word er zeer zielig en triest gereageert, misschien toch tikkeltje jaloezie???

Cleo, ziet er super uit hoor!
Wel jammer van je punten, maar je kan ook niet altijd goud hebben. Haha!