[Film] Cleo en Maiko @ Trainen en Kur op muziek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: [Film] Cleo en Maiko @ Trainen en Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 19:41

Ik kan n pas reageren omdat ik vanaf donderdag op wedstrijd was! Bedankt voor de leuke reacties. VOor de changementen krijg ik eigenlijk altijd wel een mooi cijfer, tenzij ik ze zelf te slordig doe!

Eyes

Re: [Film] Cleo en Maiko @ Trainen en Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:16

Hey Cleo, was jij dat die zondag bij de ingang van de ring stond?
Toen ik net aankwam toen zag ik iemand naar mij lachen maar omdat ik het persoon ik kwestie niet herkende reageerde ik eigenlijk niet (soort van valse schaamte want soms als ik wel reageer bleek die groet helemaal niet voor mij te zijn Frusty ) Maar nu kwam ik toevalligerwijs uit op dit topic en ik bekeek jouw website en toen zag ik dat jij een grote gelijkenis vertoont met het persoontje dat mij zo vriendelijk toelachte.

Als jij dat wel was....sorry dat ik niet reageerde maar ik herkende je echt niet. Toen ik jou voor het eerst zag was je nog zo'n (ahum) klein proppie op een pony en ik ben heeeeeeeeeeeeel slecht in gezichten onthouden. Dus nogmaals... als jij dat persoontje was.. sorry en zoniet, dan geen sorry haha.

Je filmpjes zien er netjes uit hoor! Complimenten.
Nog bedankt btw met je steunbetuigingen mbt Natalie.

Bye,
Charles