Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.silfie35 schreef:Janientje schreef:Aah wat zielig die bak!(proest) Nou mogen we zeker ook nooit meer in het zware duinzand rijden? Ook dierenmishandeling?
Ziet er heerlijk uit, mooi ontspannen! Enne, wel naar voren kijken he
Of je nou 3 keer in de week of 4 keer in het jaar (bij wijze van spreke) dat maakt wel een verschil he!

?
iloveyah87 schreef:Zooo ziet er al een heel stuk beter uit!
Probeer alleen je handen iets meer te dragen!
Waar waren jullie vorige keer gebleven?
En wat heb je nou precies om zijn neusriem zitten dan?
Heel veel suc-6 met je wedstrijden in de toekomst. Ik hoop dat je trailer snel gemaakt wordt!

Simba_ schreef:mellamoshan schreef:zo, iets vriendelijker kan ook wel!
ik vind het er netjes en ontspannen uitzien, maar de bak lijkt inderdaad erg zwaar...
je zit netjes rechtop, probeer aan je tenen te denken
Vind dit nog best vriendelijk.
Zou jij je paard durven rijden in zo'n bak dan ?
Vind het een leuk paardje, maar wel heel erg zonde dat je zo'n risico neemt
oo ja en de peesjes
Blingh schreef:Simba_ schreef:Wees eerlijk, en kijk naar de eerste foto....
Ik ben eerlijk, ik rijd mijn paard naar de knoppen in deze bak maar dat maakt mij he-le-maal niets uit![]()
Ben het met je eens dat de bak niet je van het is maar hij ligt er net, hij moet nog inzakken. En je mag best je mening geven maar moet dat dan zo?

Commentaar is al gegeven .. 
Patriciavt schreef:Damn
Is het niet zijn naam, dan is het wel de bak

aerdenhout1 schreef:Ach als je in deze net aangelegde baan nu maar geen passage, piaffe en galopwissels om de pas gaat rijden, dan denk ik dat je paard er niet stuk van gaat.
Je hebt een heel leuk paard...kleine opmerking ( maar dat kan natuurlijk ook momentopname zijn) probeer je voeten wat verder naar voren in de beugel te houden. Dan veert je enkel beter mee en dat zit ook fijner.
Dan nog een vraagje...wat doe je verder aan het hoofd schudden?? Dit netje mag je niet gebruiken met een wedstrijd natuurlijk.
.