Het is een andalusierhengst van nu bijna 5 jaar oud. Hij is mijn superbinkie en waarom hij boktpaard van 2003 moet worden moet je zelf maar besluiten door de foto's van hem oa in mijn profiel te bekijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ze is absoluut geen luie merrie. Ze is heel veelzijdig en heeft het perfecte temperament. Ze is een winaar in western pleasure, trail, hunterclasses, colour classes en halter. Maar ook in speedclasses staat ze haar mannetje.
) Dit geldt alleen tegenover andere paarden hoor, tegen mensen is ze altijd lief. Ze is een echt manwijf in de wei, vecht met de ruinen
Ze kan ook altijd heerlijk relax ruften staan draaien wanneer je op plaatsen bent met veel mensen (bij voorkeur in het dorp). Ook houdt ze graag haar boodschap op, zodat ze dat lekker uitgebreid in het dorp kan doen. Als we bijvoorbeeld stoppen voor het benzine station om wat drinken te kopen dan gaat ze uitgebreid staan pissen en tegelijkertijd scheten draaien
(Oeps dit is natuurlijk geen promotie praat meer he,
)

[/i] 

en daar heb jij mens niets in te zoeken
ECHT NIET NORMAAL.

)
alleen het klikte toch niet zo omdat het zo'n onwijze drammer is. Nu is het allemaal een stuk minder en ben ik gewoon helemaal
maar ondanks dat wil ze alles graag voor je doen en is ze
)