Boktpony verkiezing 2003!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:49

En ik nomineer Foxy!!
Afbeelding

De enige echte karreshet!! (ik had geen mooie foto van Foxy voor de kar, dus dan maar een van het beleren)
Ik nomineer foxy omdat
* ie zooo verschrikkelijk lief is
* zo heerlijk knuffelbaar is
* heel goed zijn best doet voor de kar (af en toe niet maar dat zijn shetlandstreken) Schijnheilig
* Zo afschuwelijk leuk kan ontsnappen samen met oscar.. *LOL* en samen met hem op het voetbalveld gaan eten... *LOL*
* En omdat ie zo braaf zonder mijn hulp naar de stal kan galloperen als ik hem per ongeluk loslaat..

Foxy is al mijn maatje sinds ie een veulentje was en we hebben heel veel lol samen!

Roosje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:56

Ik wil graag sjors opgeven. Hij is op 1 januari gestorven met een onbekende oorzaak.
Hij pikte het werk voor de wagen snel op. Het is echtt en knuffelbeertje, liet alles toe. En natuurlijk omdat hij de allerliefste pony is, hij deed geen vlieg kwaad, en we veel leuke tijden samen hebben gehad.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Roosje87 op 02-01-03 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:59

Afbeelding

Ik nomineer hierbij Superpunky!

Waarom?

Punky heeft een tijdje terug een hersenbloeding gehad, die hebm bijna fataal was.
Doordat hij zo sterk is heeft hij het overleefd en mogen wij gelukkig nog elke dag van deze vent genieten.

Het is gewoon een Super (klein Haha! 74 cm) pony!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:34

Ik nomineer Passion!
Afbeelding

hele naam: Sturm's Passion (SturmXNapoleon)
ras: Haflo-Arabier (met een beetje Welsh)
leeftijd: bijna 3 jaar
geslacht: ruin (geestelijk hengst Knipoog )

Ik hoop dat Passion BoktPony 2003 wordt omdat het gewoon een geweldige pony is! Haha!
Hij heeft humor, karakter en is meestal wel lief.
Hij is vaak speels is kan heel goed met andere paarden opschieten.

Groetjes Laura

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:37

Afbeelding
Ik nomineer Banjer.
Omdat hij alles voor mij geweest is!! En hij er nu helaas niet meer is. Banjer ik vergeet je nooit schat!!

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:44

Ik Nomineer:
Ginger

Afbeelding

Ginger heeft het lang uitgehouden nu hij 13 jaar is.
Is altijd samen met peer geweest dus ook mishandeld... hebben daarna een tijd op een kinderboerderij gestaan en hebben veel meegemaakt.

Met Ginger kan je erge lol hebben maar ook uithuilen, knuffelen enz. Lovers

Ginger moet pony van 2003 worden omdat hij zoveel heeft meegemaakt en een lieverd is Lovers
Laatst bijgewerkt door Sofionna op 01-01-03 17:55, in het totaal 3 keer bewerkt

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:45

Ik nomineer:

WILFRED

Afbeelding

Omdat hij een fantastische pony is, die al jaren samen met zijn maatje trouw de huifkar trekt in een natuurpark. Veel mensen hebben plezier van hem gehad en wij hebben nog steeds plezier van hem. Hij is inmiddels 13 jaar, en na 13 jaar voor de kar geweest te zijn, is hij nu ook onder het zadel beleerd.

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:05

ik nomineer:

Afbeelding

naam: plagom (gomel x plareri)
leeftijd: 10 jaartjes
geslacht: hengst
ras: volbloed arabier

Omdat:
-hij is superlief
-hij gedraagd zich als een echte hengst maar is een echt heer voor de merrie's
-hij doet andere paarden geen vlieg kwaad
-hij een van de enige is die mij er een keer af gekregen heeft.
-hij was paard van het jaar 1996 (duindigt)
-hij is misschien verkocht naar saoedie arabie en ik vind dat hij dan nog een laatste eer moet krijgen..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:11

Skippy:
Afbeelding

Naam: Skippy
Ras: Shetlander
Leeftijd: 6
Geslacht: Ruin
Stokmaat: 99cm

Skippy is een superstoere shetlander (met karakter). Ik verzorg hem pas samen met een andere shetlander. Hij is (soms) heel lief, en als hij wat stouts heeft gedaan kijkt hij je altujd heel lief aan, heb ik dat gedaan ? Schijnheilig En dan vergeef je het zo weer Lovers Hij kan ook heel goed bedelen Ik ben nu bezig met vrijheids dresuur aan te leren , wij zijn begonnen bij het buigen...... Maar dat kan hij ook al heel goed...... we zijn nu helemaal opnieuw begonnen...... bij de basis. STEM OP SKIP: OMDAT HIJ DE COOLSTE SHET VAN DE WERELD IS
Laatst bijgewerkt door Tiffany op 01-01-03 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:18

Ik verzorg * nu bijna twee en een half jaar en nog steeds ben ik helemaal weg van haar. Ze heeft zo haar eigewijze kanten, maar verder is het echt een schat van een pony die heel veel van knuffelen (en eten) houd :+:
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 18-02-22 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:26

Ik doe ook even mee..
Ik nomineer
Gretha

Afbeelding

Naam: Gretha
Leeftijd: 11
Geslacht: merrie
Ras: ArabxWelsh

Waarom?!

Omdat het een pony is met karakter.En vind der een super coole pony, en ze m'n maatje is. En als ze er ergens niet mee eens is kan je dat direkt zien, en ze is super lief! Lovers Ze heeft natuurlijk zo der streken maar ze blijft lief...Lovers Ze is ook altijd lief als er een klein kind op der rijd, ze zal nooit wegspringen of wegspringen en dat vind ik echt super van der. Schijnheilig
En omdat ik toen ik op der ging rijden kende ze helemaal niet veel, er was altijd mee geraced enz. Dat heb ik der zoveel mogelijk afgeleerd, Dat vind ik echt super van der, want ze is ook niet een van de jongsten meer. Ik heb ook veel van der geleerd, En heb ook een heleboel met der mee gemaakt. Iemand heeft mij en m'n vriendin weg proberen te pesten, door ons te bedreigen en zeggen dat ze allerlei dingen met de eigenaar had afgesproken, dat ik er ni meer op mocht rijden als ze examen had gehad... maar ik rij nog steeds op der Haha! , ik heb der nooit opgegeven, Want elke keer d8 ik er weer aan hoe mooi en leuk het is om der te verzorgen, en daarom vind ik dat ze wel boktpony van het jaar 2003 mag worden... Knipoog
Laatst bijgewerkt door WennieJ88 op 03-01-03 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:30

Volgens mij mag je geen bewerkte foto´s hebben saffielover... of wel? Haha!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:30

Afbeelding

Ik nomineer Odin, een fjorden merrie van 8 jaar. Ze is ontzettend lief, en ik rijd haar in de dressuur (L1) ze kan ook een beetje vrijheidsdressuur maar niet zoveel Haha!
Haar vader is Tunar. Op de keuring was ze 1ste geworden met 37 pnt.
Ik vind dat ze een stem verdiend omdat ze altijd ontzettend haar best doet voor me, op wedstrijden werden we ook altijd 1ste!!
En ze is gewoon ontzettend lief en ondeugend, echt een superpony gewoon!!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:35

Ooooooow foutje!!!Ik heb mijn lieve fjordje bij boktpaard gezet,omdat ik dit niet had gezien!!Mag die hier meedoen??? het is lyrik!!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:47

Dit ben ik(Dennis) ff onder Heleen's naam.

L-Dennis van stal Pronkhof
http://members.lycos.nl/dennishengst/Dennis.jpg
[edit="Mickey"]Foto mag maximaal 640x480 pixels zijn[/edit]
Geweldig! D'r was nog eerder op Den gestemd dan dat ik hem d'r op gezet had! Zie hier rijtje redenen nr 1 Knipoog
Yootha schreef:
Dennis van Ciska. Vindt het echt fantastisch wat ze met hem kan. Loopt samen met een merrie en een veulen naast Ciska op de fiets. En dan ook nog kampioen worden en goedgekeurd.

En ja, wat moet ik zelf over Den vertellen.
Heeft een 1e premie gehaalt en werd dagkampioen op de keuring van het NMPRS. Ik kan d'r alles mee. Dresuur, springen, buitenritten, mennen, longeren, lange teugelen en vrijheidsdresuur.
Laatst bijgewerkt door My Dominique op 01-01-03 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:47

Ik wil Marilyn nomineren Haha!
Ze is een 14 jarige Welsh merrie en tevens moeder van 2 veulens waarvan er een na een week overleed aan een hersenbloeding Frusty

Marilyn is gewoon DE pony, voor mij dan.

Ze heeft een eigen willetje
Meestal een pest humeur in de ochtend
Kan alleen maar aan eten denken
Is wel onwijs leergierig

En het is gewoon een onwijse schat...verleden week nog ik had ruzie met me vriend, toen ben ik bij der in de stal gaan zitten. Terwijl ze aan het eten was, nou eten gaat echt voor bij Marilyn, behalve nu!!

Ze kwam met der neusje naar me toe, keek me aan van wat is er niet huilen, ik mocht der gewoon knuffelen, terwijl ze dat normaal haat Lovers

Afbeelding
[/b]

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:50

ik nomineer mijn Sya

http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/sya%20030.jpg
[edit="Mickey"]Foto mag maximaal 640x480 pixels zijn[/edit]
waarom:

Mijn meiske heeft heel veel mee gemaakt in engeland ze was gewoon overal bang voor ze had zichzelf tegen de mens gekeerd en nu eindelijk na 2 1/5 jaar vertrouwd ze mij bijna helemaal.

zij heeft mij bijna over al mijn angsten heen gehaald door haar geweldige karakter

M_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:15

ik nomineer melvin
naam:melvin
leeftijd:7jaar
eigenschappen:dressuur vrijheidsdressuur en springen
waarom!?!? omdat hij zo lief is en hij alles voor je doet(vooral met eten Vork ) en hij zo super schattig is Kwijl en zo grappig en hij doet nooit iemand kwaad Schijnheilig
Afbeelding[/img]

xdominiquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:22

ik nomineer mijn knappe vent!!!!!!!
Tong uitsteken
naam: Gwarchod CArdi Coch
roepnaam : Cardi
leeftijd 6
ras : Welsh Cob

Cardi is 5 jaar hengst geweest en heeft gedekt in Engeland. Hij heeft ook een ontzettende hengstennek Pling . Ik heb hem nu 2 maanden en hij doet het super onder het zadel!!!

Binnenkort zal ik wat fotos erop zetten ik weet zeker dat jullie het allemaal met mij eens zijn!!!!! Vingers aflikken Schijnheilig

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:34

Afbeelding

De boktpony van 2003 moet Asterix worden Haha!
Waarom?Het is een hele lieve en eigenwijze pony en verder is ie heel leergierig.Hij kan nu al voetjes geven..(commando)

Hij is van mei 2002 en is dus nu 7 maanden oud. Is nog vol hengst en dat blijft ie ook nog wel ff..
Laatst bijgewerkt door obelix op 01-01-03 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:41

Blacky

Afbeelding

Naam: Blacky
Leeftijd: 12 jaar
Ras: Shetlander X welsh
Geslacht: Ruin

Waarom Blacky?
Blacky heeft het gewoon verdient.
Hij heeft er veel pijn gehad door zijn hoefbevangenheid...en ben trots op hem dat ie altijd voor mij wilde lopen (bedoel gewoon als ie geborsteld moest worden..niet rijden ofzo)
Hij is lief voor de meeste mensen, en wil altijd veel aandacht hebben. Ik ben door Blacky echt veel van paarden gaan houden. Heb er veel van geleerd. Heb ook meer zelfvertrouwen gekregen.
Ik moest het kort houden
Ik hoop dat Blacky nu boktpaard van het jaar word.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:10

Naam; Bombi
Ras; Shetlander
Hoogte; 1 meter
Geslacht; Merrie
Leeftijd; Ongeveer 12 jaar.

Afbeelding

Waarom moet zij boktpony worden en kies ik voor haar en niet mijn eigen pony;
Ze is 12 juni 2002 verkocht aan een handelaar die naar Italie transporteerde. Dat betekend dat ze niet meer hier is.
Ze was een hele lieve pony en heeft veel voor mij betekend. Ze kon niet bereden worden of voor de kar (kreupel), maar samen wandelden we elke dag.
Ze veranderde van een slome, ongeintreseerde pony in een pony vol levenslust en pit. Ze heeft ook voor mij veel betekend, zij kon me troosten als geen ander.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:15

Uiteraard nomineer ik Pinky Cool
Waarom?
Omdat hij voor mij de allergeweligste pony is die er bestaat!
En verder omdat hij alles doet wat er van hem gevraagd wordt.
Hij kan: Mennen, Springen, Dressuur, Vrijheidsdressuur enz. Veelzijdige pony dus Haha!

En uiteraard omdat hij zijn Titel Boktpony 2002 moet verdedigen }>

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 02-01-03 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:22

dan nomineer ik (zoals vanzelfsprekend Haha!) mijn 18-jarige Welsh A ruin superkanjer "Greg" AKA "Gigolo" !

Afbeelding

Waarom?
Heel simpel, hij is al een jaartje ouder aan het worden en heeft gedurende z'n 18 lente's al heel wat meegemaakt.
Kleine kinderen die nog nooit een pony hadden gezien hebben hun eerste rijkunstjes geleerd op zijn rug en hij deed nooit een pas verkeerd. Als een goed gevorderde ruiter dan op zijn rug klom liet ie altijd erg goed merken dat hij geen dooie knol was Haha!. Hij heeft al die jaren enorm zijn best gedaan, is ontzettend slim en nog knap ook Haha!!
Nu is hij zo goed als op pensioen (tegen z'n zin want hij werkt te graag..) en omdat hij zoveel heeft betekent voor de stadskinderen die voor de eerste keer op een pony zaten, altijd z'n best heeft gedaan om goed te doen en zoveel heeft gepikt van iedereen (incl. mezelf, hij was mijn eerste eigen pony en ik moest nog veel leren) staat hij daar toch nog altijd iedere dag met zijn oortjes naar voren gespitst voor je klaar!
Greg is uniek, hij verdient het 101% om de titel boktpony te krijgen na alles wat hij al heeft betekent voor alles en iedereen.

Voor meer info en foto's over hem kun je m'n profiel checken.

max_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 20:33

Soraya Bint Djafa

Afbeelding

naam: Soraya Bint Djafa
leeftijd: 9 jaar
geslacht: merrie
ras: Arabisch voldbloed

Soraya moet boktpony van het jaar worden omdat ze heel lief en braaf is natuurlijk. Ze kan ook heel zielig kijken met haar hoofdje helemaal scheef, als ze een snoepje wil. Verder is ze heel ondeugend en zodra ze een plas ziet gaat ze er in rollen.
Ze heeft ook best veel pech gehad . Toen ik haar pas had heeft ze slokdarmverstopping gehad. toen kreeg ze 2 dagen allemaal prikken omdat het niet snel genoeg wegging. Ze is een keer in de sloot gevallen op haar rug en was toen helemaal in shock.Net voor de brandweer kwam schrok ze dat het zadel los ging en klom er zelf uit. En doordat iemand niet alle draden dicht heeft gedaan is ze door de draad gegaan en toen heel hard in gallop over het beton geraced en is over de kop gegaan.
Dit jaar wordt ze ook gedekt Lovers