én Charlie én Magic!!Gefeliciteerd met je winstpunten! Wat een leuke foto die eerste van Jou en Charlie
Dreef je niet zo wat je rij-jasje uit van het zweet haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
én Charlie én Magic!!
ze begint idd beter tegen te kunnen, maar ja minder starten zomers kan geen kwaad 
dus simba daar heb je gelijk in 
vastgeplakt aan mijn rug
haha 

Echt mooi !
GinnyBanshee schreef:bedankt voor de leuke reacties allemaal !ze begint idd beter tegen te kunnen, maar ja minder starten zomers kan geen kwaad
@Sjolvir - bedankt! ze begint idd meer te zaken van achter, ben ik erg erg blij mee![]()
verder blijft ze wel af en toe vast houden in haar kaak, ik kreeg in mijn eerste proef in plaats van 'te diep' , 'moet meer nageefelijk'dus simba daar heb je gelijk in
@Padoer - nou mijn witte shirt zat idd niet meer zo lekker
vastgeplakt aan mijn rug
haha

(Easter Boy)

ik hoop het wel, haha
dichter bij
dankjewel! Easterlover schreef:En Ginny ziet er erg lenig uit voor een Fjord vind ik

hopelijk wordt Banshee niet jaloers 
Ik ben Ginny en mijn fjordje is Banshee voor de duidelijkheid, maar maakt niet uit 
ik krijg ook hele leuke opmerkingen van de jurys tot nu toe over de combinatie, erg leuk om te zien. 
magic heb ik vandaag ook gestart, ze was veel braver, maar toch een paar grote fouten (hals strekken kon niet want ze ging alleen maar harder en de volte afsnijden, is geschrokken van iets en toen in galop gegaan.), 188 en 178
Ze stikt van de jeuk, zit onder de wondjes van het schuren, mugjes en het warme weer. Gister sijpelde het bloed gewoon uit haar oor, omdat ze daar zo gestoken was. Om haar ogen zit een zwarte kring van 2 cm breed helemaal kapot van het schuren. En voor de rest haar neus, onder haar kin, bij haar uier en op haar benen overal wondjes. Ze is ook echt een beetje ziek door de jeuk zeg maar. Rijden is super vermoeiend voor haar, dus dat doe ik nu bijna niet.