Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laurabob schreef:Het is een manegepaard op een manege zonder weidegang....dus hij word niet genoeg bezig gehouden nee! Maar daar kan je shanice niet de schuld van geven toch??
Ik denk dat shanice ook niet degene is die indeeld....dus dan moet ze het beste er maar van maken.... Als je maar 1 keer in de week rijd dan is ieder paard goed genoeg. Zeker voor zon jonge meid!
Didoo schreef:Wat een leuke fries heb je onder je kont!
Ik denk dat het handiger is als je je beugelriemen goed doet, en je spoortjes afAls hij slecht voorwaarts is pak je er een zweepje bij... Sporen zijn namelijk niet om je paard voorwaarts te laten lopen maar om je hulpen te verfijnen
Het setje staat hem leuk!
Verder denk ik niet dat de TS er wat aan kan doen dat het paard zo schriel is. Commentaar hier op lijkt me dan ook vrij zinloos.
Daarbij nemen jongeren mensen dingen vaak sneller aan van hun instructeur/instructrice, gewoonweg omdat je er van uit gaat dat de gene die je les geeft weet waar hij/zij mee bezig is.
Ik snap niet zo goed waar al dat aanvallende gedoe vandaan komt. Je kan dingen ook op een aardige manier zeggen.
er zijn tal van maneges waar de paarden WEL weidegang krijgen en wel goed verzorgd worden. Een manege die toelaat dat jij met sporen rijdt lijkt mij op zich al heel verdacht
Ik weet niet of je een andere keuze hebt natuurlijk
Maar met galop zou ik hem minder van voren vasthouden
Laat eerst die teugels maar wat los hangen en als de galop wat makkelijker bij hem is kan je hem wat meer vragen. Want zo houd je hem alleen maar vast .
doe ze dus maar lekker af! Citaat:Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.
Citaat:GEEN commentaar op myn sporen
Ramona_T schreef:Spoortjes af.
Meer teugel geven.
Dresuur zweep erbij.
Een aantal privelesjes.
Vraag of ze wat meer op je houding en beengebruik willen letten.
Ramona_T schreef:Spoortjes af.
Meer teugel geven.
Dresuur zweep erbij.
Een aantal privelesjes.
Vraag of ze wat meer op je houding en beengebruik willen letten.
Suus__ schreef:Je moet niet op dat gezeik letten, op bokt gaat dat altijd zo kreeg ook een topic van 6 pagina's vol gezeik over NIKS! Ik hobbelde gewoon vrolijk wat rond op mijn vz pony.
Ik zie niks wat écht schadelijk is.
Het belangrijkste is dat jij geniet van je paard en dat zie ik je echt doen!
Nouja bokt kan echt verschikkelijk zijn hé?
Yvank_ schreef:Suus__ schreef:Je moet niet op dat gezeik letten, op bokt gaat dat altijd zo kreeg ook een topic van 6 pagina's vol gezeik over NIKS! Ik hobbelde gewoon vrolijk wat rond op mijn vz pony.
Ik zie niks wat écht schadelijk is.
Het belangrijkste is dat jij geniet van je paard en dat zie ik je echt doen!
Nouja bokt kan echt verschikkelijk zijn hé?
ik vind sporen in de buik rammen toch wel schadelijk genoeg![]()
maar het paard moet ook van haar genieten
en als op alle foto's het ''toevallig' zo is , maar dat moment prikt die dr dus wel weer flink in
)
net zoals jullie met sporen ryden