Maartje(7) met Pret + RoughRebel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: Maartje(7) met Pret + RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:28

geweldige pony's! Rebel is echt een geweldige spierbundel geworden!

1 tip over een bodyprobtector. Deze onderbreken je van je 'natuurlijke' val, en hierdoor kun je zelf niet buigen. Zo is hier in de buurt een meisje op der hoofd gevallen, omdat ze niet kon draaien door die protector. En heeft ze gelukkig!! de goede wervel gebroken. Anders was ze nu verlamd!

blacklight

Re: Maartje(7) met Pret + RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 21:18

MissDonna schreef:
geweldige pony's! Rebel is echt een geweldige spierbundel geworden!

1 tip over een bodyprobtector. Deze onderbreken je van je 'natuurlijke' val, en hierdoor kun je zelf niet buigen. Zo is hier in de buurt een meisje op der hoofd gevallen, omdat ze niet kon draaien door die protector. En heeft ze gelukkig!! de goede wervel gebroken. Anders was ze nu verlamd!

Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar mijn nichtje is een maand geleden met het springen van haar pony afgevallen met haar rug in de balken op een manier die ze zonder bodyprotector misschien niet na heeft kunnen vertellen.
Wat jij zegt klopt ook natuurlijk, maar ze is al een keer met haar rug in het hek van de bakgevallen toen hebben we een bodyprotector aangeschaft. Het blijft denk ik altijd moeilijk. Het kan gevaarlijk zijn, maar het kan ook zeker heel goed beschermen