4-Jarige Fries x Andalusiër first@work in buitenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cellina

Re: 4-Jarige Fries x Andalusiër first@work in buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 15:31

@Nini_roosje: M'n rug trek ik inderdaad afentoe hol, en dat ik mn hakken niet altijd evengoed uitdruk staat al aangegeven bij m'n eigen commentaar. Cellien houd zichzelf ook in dr houding dus is het moeilijker om haar langer te rijden. Dit zijn we dan ook aan het oefenen. Ik rijd ook op m'n zit, maar daar geeft ze niet altijd reactie toe. afentoe rijd ze er dwars door heen. Als ik tijd heb zal ik de foto's nog een keer "onbewerkt" plaatsen.
Bedankt voor je commentaar

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 15:35

Gezien al het commentaar al een paar keer is gezegs, ga ik het niet nog een keer zeggen. Ik ga met de rest mee.

Ik vind het wel heel gaaf zo'n kruising Ja Veel succes en ik hoop dat ze een beetje rustiger wordt buiten Ja

Cellina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 15:36

@Ashley__: Komt vanzelf wel Lachen Bedankt voor je reactie,

Kleinduimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:26

Ik zie niet heel erg veel vooruitgang met de laatste keer dat ik je heb zien rijden, maar dat kan natuurlijk ook door de bewerking komen. Vind zonde van de bewerkingen, Cellina loopt goed genoeg & jij rijdt ook goed om ze gewoon zonder bewerking te plaatsen. Maar dat is demi Tong uitsteken
Ik wil binnenkort graag weer een keer mee om Cellina weer is in 't real te zien lopen. Knipoog

chibichan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:32

Op de fotos zien jullie er heel ontspannen uit.

Cellina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 17:24

@Kleinduimpje: Ik heb ze niet bewerkt geplaatst omdat ze er dan beter uitzien, maar omdat ik ze voor wat anders bewerkt had en me toen bedacht ik kan ze ook even op bokt zetten. Maar als ik ze "on"bewerkt wil plaatsen moet ik ze eerst weer helemaal verkleinen en op photobucket zetten. Is gewoon een teken van mijn luiheid Tong uitsteken Maar binnenkort kom je gewoon weer mee Haha!
@chibichan: bedankt Lachen

Roann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:58

Kleinduimpje schreef:
Ik zie niet heel erg veel vooruitgang met de laatste keer dat ik je heb zien rijden, maar dat kan natuurlijk ook door de bewerking komen. Vind zonde van de bewerkingen, Cellina loopt goed genoeg & jij rijdt ook goed om ze gewoon zonder bewerking te plaatsen. Maar dat is demi Tong uitsteken
Ik wil binnenkort graag weer een keer mee om Cellina weer is in 't real te zien lopen. Knipoog

Wat praat MRLN nou weer raar.. CLD niet begrijp.. Gestoord