U`Blingh @ work [Anky cobalt]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: U`Blingh @ work [Anky cobalt]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 19:44

Blingh! Lovers
Ziet er goed uit, Cimmy.
Maaréh.. Waar is onder dat rijden dat hippe,
goed matchende vestje gebleven? Nors opkijken
Warm he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:01

Joscaa schreef:
Blingh! Lovers
Ziet er goed uit, Cimmy.
Maaréh.. Waar is onder dat rijden dat hippe,
goed matchende vestje gebleven? Nors opkijken
Warm he!

haha het liefst wilde ik mijn shirt ook uittrekken Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:16

Ik zal ook maar even mijn kant doen.

Ik heb deze foto s geplaats om te laten zien hoeveel we vooruit zijn gegaan en niet om gezeur om zijn naam. Vorige keer precies hetzelfde liedje alleen toen ging het over zijn bespiering. Ik kijg het gevoel dat de mensen die hem gekend hebben, even willen steken?

Citaat:
Het paard is hier bij iedereen bekend als breitling of breitje niet als bling.

Ik denk dat na 2 jaar het kwartje wel moet gaan vallen? En in de titel staat toch U`Blingh @ Work?

Citaat:
Maar ik denk dat ts het zich persoonlijk aantrekt, niet als een naam voor het paard maar als, ze doen net of het mijn paard niet is, nietwaar? Want ts wilde ook dat ik mijn profiel tekst + boktnaam direct zou veranderen zodat mensen niet konden denken dat hij nog van mij was.

Maargoed dat je niet voor mij denkt want hier klopt dus helemaal niks van Knipoog Ik heb nooit aan je gevraagd of je je profiel wilde veranderen of zelfs je boktnaam! Ik kreeg wel reacties van mensen op bokt dat je je profiel niet had aangepast en dat ze dat vreemd vonden. Maar hee het is jouw profiel waarom zou ik me daar druk om maken.

Mijn kant..!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:33

Breitling/Blingh [I don't care] is gewoon een erg knap paard en ik wens je nog heel veel succes met hem! Lachen

Edit ik heb het paard ook gekend als Breitling, maar ik vind de naam Blingh natuurlijk ook prima! Het is en blijft toch hetzelfde paard, niet? Ik denk dat de mensen die hem als Breitling kenden het helemaal niet verkeerd bedoelden hoor, maar die naam is gewoon wat bekender. En hee, het is toch leuk als mensen jouw paard kennen? Lachen En over die naam, ach weetje [van beide kanten] er zijn belangrijkere kanten om je druk over te maken toch, het blijft gewoon een erg leuk paard en daar verandert zijn naam niks aan! Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:48

Moderatoropmerking:
HAW is (alleen) bedoeld voor opbouwend rijtechnisch commentaar.
Graag weer ontopic gaan en discussies / opmerkingen over de (ex)naam van het paard achterwege laten, hier is HAW niet voor bedoeld.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 09:22

Ziet er goed uit Cimmy! Jullie gaan super vooruit!
En je setje is ook weer úbersexy Vingers aflikken

Ik snap niet helemaal als dit paard al 2 jaar van iemand ander is, je nogsteeds je naam en profiel en avater met BLINGH hebt. Maargoed dat is mijn mening en als Cimmy haar paard Blingh wil noemen, noemt ze hem Blingh. Als ze hem Pantoffel wil noemen noemt ze hem Pantoffel het is nu nl. haar paard Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 09:32

Ik snap niet helemaal als dit paard al 2 jaar van iemand ander is, je nogsteeds je naam en profiel en avater met BLINGH hebt. Maargoed dat is mijn mening en als Cimmy haar paard Blingh wil noemen, noemt ze hem Blingh. Als ze hem Pantoffel wil noemen noemt ze hem Pantoffel het is nu nl. haar paard

Hoe ik mijn profiel en naam heb is mijn zaak net zo goed als het haar zaak is hoe ze haar paard wil noemen.
Het is mijn paard geweest moet ik dan alles van hem weggooien? Dat slaat toch nergens op. Ik heb zelfs foto;s van mijn eerste pony in mijn profiel staan. Ik wil dat graag bewaren. En zo sta ik al vanaf dag 1 op bokt en ik zou niet weten waarom ik mijn naam moet gaan veranders alleen omdat ik mijn paard verkocht heb die nu anders heet. Dit gaat echt nergens over allemaal.

edit. ts en ik hebben pm contact gehad en het lijkt ons het beste dat er gewoon niet meer over gesproken word. Nu niet en bij een volgens topic ook niet. Zeker niet door de mensen die er niks mee te maken hebben. Het paard is van ts als zij iets anders wil hebben zal ze dat zelf wel aangeven dat hoeven andere niet voor haar te doen. Ts en ik hebben geen problemen met elkaar dus waarom zou de rest dat wel moeten hebben? Ga gewoon lekker ontopic verder en stop met dat kinderachtige gezeur om een naam er zijn belangrijkere dingen om je druk om te maken Knipoog

Zeg gewoon dat het een knap paard is Vingers aflikken Knipoog