! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Sundancer schreef:Mijn mening, gooi haar nog maar een jaar op het land... ze is totaal nog niet volgroeid om al onder het zadel te lopen.
Renske_W schreef:Naar de wei gaat ze niet, want het is de bedoeling om haar mee te nemen naar de keuring.

Renske_W schreef:@ Ilzas: Klein en smal zal ze altijd wel blij, dat is ook haar bouw. Maar ze heeft afgelopen zomer in de polder met 7 andere 2 jarige gestaan, daar is ze idd niet bijgevoerd nee. 't is nogal een end om iedere dag op en neer te rijden dan! En ze komt ook langzaam aan weer meer kilo's aan.
Renske_W schreef:@ Ilzas: Klein en smal zal ze altijd wel blij, dat is ook haar bouw. Maar ze heeft afgelopen zomer in de polder met 7 andere 2 jarige gestaan, daar is ze idd niet bijgevoerd nee. 't is nogal een end om iedere dag op en neer te rijden dan! En ze komt ook langzaam aan weer meer kilo's aan.

. Ben het wel met de rest eens dat ik er m'n vinger niet helemaal op kan leggen bij haar
. Ik kan niet zeggen wat er mis is, maar denk idd ook dat het niet verkeerd is om een bloed- en mestonderzoek te laten doen. 

Mag op de foto's dan zo lijken, maar dat valt reuze mee. Ze heeft gewoon een zachte glanzende vacht.
Als alles goed gaat word ze volgend jaar gedekt.