Je ziet niet veel haffies in de Z! Veel sucses nog verder!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DieL_Zor schreef:Super mooie haf, ik vind het er erg netjes uitzien.
Was die wedstrijd van 6 april trouwens op de Arckelhoeve als ik vragen mag? Ik weet dat er nog niet zolang geleden een Z2 haf had meegelopen en die bak lijkt er verdacht veel op![]()
Veel succes verder
Zo dubbel is het echt heel erg mooi! love_u schreef:wat een mooie haflinger
maar ga je zo lekker doorrijden of op zoek naar een ander paard waar je ook mee gaat starten ?
Ziet er super knap uit
. Mooi dat je al zo ver bent maar jammer dat je geen ZZL kan starten... Succes verder!!
Vind jullie een erg leuke combi! Zonde dat jullie niet door kunnen naar het ZZ licht!
!!
.
en hij kan super lopen .!miss_lizje schreef:in 1 woord prachtig.
ziet er mooi uit.
ff off-topic: waarom mogen paarden/pony's onder die hoogte niet naar zz-licht?
zou er niet iest van een handtekeningen actie voor kunnen worden opgericht ofzo?
Quieto schreef:Super gaaf, en dan zeggen sommige mensen dat haflingers niet voor dressuur geschikt zijnmiss_lizje schreef:in 1 woord prachtig.
ziet er mooi uit.
ff off-topic: waarom mogen paarden/pony's onder die hoogte niet naar zz-licht?
zou er niet iest van een handtekeningen actie voor kunnen worden opgericht ofzo?
volgens mij omdat internationaal vanaf 1.48m paard is, zoiets dacht ik.
maar die regel is inderdaad beetje raar! Vooral voor combinaties zoals deze! Is toch zonde dat je dan niet doorkan omdat je paard te klein is terwijl het talent er wel is.

klinkt wel leuk 
) met een bloedlijn a la crack c of wat dan ook !