merrieveulen schreef:nee sorry ik vind het er echt vreselijk uitzien! zelf hebben wij op stal twee échte ouderwetse rasechte shetten van zo'n 1,12, en ik ben 1,63 lang en iets over de 50 kilo. ik rij beslist niet op die ponies, ik heb er één keer een minuut opgezeten om te kijken hoe het stond (en das écht niet zo slecht), maar de foto's zoals hier in het topic vind ik er echt niet uitzien. los van dat het plaatje niet mooi is (dat moet nl geen hoofdzaak zijn), ben je gewoon écht veel te lang, en dan heb je je beugels nog niet eens netjes op maat.
Je beugels moeten vooral goed voelen en niet percee voor het plaatje netjes staan.
Als je een mooi plaatsje hebt maar je beugels zitten vreselijk en je verliest ze bv steeds is het ook niet goed.
Ik vindt het er hartstikke leuk uit zien en ik vindt dat ze ook als ze straks stopt met hem rijden best afentoe kan rijden met hem gewoon voor het lol van beiden alleen niet meer intensief werken.
Eindelijk een voorbeeld van hoe het ook kan.
Gewoon een leuke pony onder je kont waar je gek op bent inplaats van bv een groot paard wat je alleen maar hebt omdat het leuk staat of omdat je haarkleur bij het paard past.
Toppie hoor echt een supper gaafe pony