ik vind het echt dat je veel te groot bent, ookal zal je misschien niet te zwaar zijn,
ik kijk liever naar foto's van zorro en sanne

dit is geen aanval hoor, dit is gewoon wat ik er van vind

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_ola schreef:Maar wat ik me dan afvraag is waarom er wel zo gezeurt word op jongere mensen die op shetlanders rijden?
Tevens vind ik het heeel knap dat ze die shet zo aan het lopen krijgt hoor!
ukkiepuk schreef:@wendy-x: als je je benen op moet trekken om je pony aan te sporen doe je iets niet goedIk gebruik de bovenkant van mijn kuit om druk te geven, dus ik trek mijn hak niet op. De enige keer dat ik mijn spoortje gebruik, hoef ik mijn hak ook niet op te trekken. Op mijn protocol krijg ik juist complimenten over mijn houding (die tijdens de proeven een stuk beter is dan dat deze foto's laten zien
) dus ik denk niet dat het in mijn nadeel is om op een shetlandpony te rijden. Sterker nog, ik heb op Zorro leren rijden, daarvoor wist ik niet eens wat nageeflijkheid was
Onderaan mijn profiel staan foto's van mij op iets grotere paarden en zoals Eliine al zei volgende week weer foto's van Sanne op Zorro
Siegje schreef:ukkiepuk schreef:@wendy-x: als je je benen op moet trekken om je pony aan te sporen doe je iets niet goedIk gebruik de bovenkant van mijn kuit om druk te geven, dus ik trek mijn hak niet op. De enige keer dat ik mijn spoortje gebruik, hoef ik mijn hak ook niet op te trekken. Op mijn protocol krijg ik juist complimenten over mijn houding (die tijdens de proeven een stuk beter is dan dat deze foto's laten zien
) dus ik denk niet dat het in mijn nadeel is om op een shetlandpony te rijden. Sterker nog, ik heb op Zorro leren rijden, daarvoor wist ik niet eens wat nageeflijkheid was
Onderaan mijn profiel staan foto's van mij op iets grotere paarden en zoals Eliine al zei volgende week weer foto's van Sanne op Zorro
Ik vraag me dan wel af waarom je met een spoortje rijdt..
ukkiepuk schreef:Dus dan is er geen doel om deze foto uit mijn profiel te halen en te bespreken![]()
Ik rijd met sporen omdat dat straks in de M verplicht is en omdat ik Zorro soms wat actiever moet maken van achter en dan tik ik liever met een spoortje dan dat ik hem schop
Siegje schreef:ukkiepuk schreef:Dus dan is er geen doel om deze foto uit mijn profiel te halen en te bespreken![]()
Ik rijd met sporen omdat dat straks in de M verplicht is en omdat ik Zorro soms wat actiever moet maken van achter en dan tik ik liever met een spoortje dan dat ik hem schop
Beetje misplaatst misschien, je hebt gelijk. Ik vroeg het me gewoon even af, gezien je benen echt een eindje onder je pony hangen.
ukkiepuk schreef:Uitgelachen worden we eigenlijk nooit. Mensen zijn wel een beetje verbaasd en lacherig als we gaan losrijden, maar als ik Zorro net voordat we de ring in gaan in de wedstrijdhouding zet, zijn ze eigenlijk vrij snel allemaal stilNa afloop krijg ik wel eens complimentjes en 1x zelfs applaus
Saul schreef:Gaaf!
Ik heb ontzettend veel respect voor jullie, en zie jullie wel een beetje als mijn voorbeeld
Ik word voordurend afgesnauwd omdat ik een wat kleinere pony rij (ik ben 1.55 pony 1.30) maar trek me dr meestal ook niets mee aan.
Heb heel lang getwijfeld of ik wedstrijden zou gaan rijden, ik wil het heel graag proberen, maar toch hielt het me altijd tegen wat de mensen zeiden,
Maar denk dat ik het gewoon maar ga doen
Super!
Ga zo door, Zorro is echt geweldig !
Citaat:is dit trouwens dezelfde zorro als een topic verder op? of is het toevallig ook een zwarte shet met dezelfde naamzat een ander meisje op.
edit: [HAW] Shetlander Zorro@work:P deze bedoelde ik..maar lijkt me een ander
ukkiepuk schreef:@Redrumfox: Ik ben 1.58m en Zorro rond 1.08m. Vind het leuk te horen dat je het er ervaren uit vindt zien, we zijn nu 9 jaar een combinatie en zondag hoop ik ons laatste puntje voor het M te rijden
joyce B schreef:Zou mooi zijn als jullie nog een puntje in de M kunnen halen...
Als je met Zorro stopt, ga je dan weer een ander paard of andere (grotere) pony rijden? Ik vond je met Celvin een hele mooie combinatie!