Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mayonaise schreef:Ze gaat woensdag weer weg naar haar ouude baasje

mayonaise schreef:daar gaa ik niet over praten;) maar het rijden gaat nog niet echt goed, en de klik is er niet, met mij niet, en met de mensen van het pensionn iet;)

mayonaise schreef:daar gaa ik niet over praten;) maar het rijden gaat nog niet echt goed, en de klik is er niet, met mij niet, en met de mensen van het pensionn iet;)
)mayonaise schreef:Ze gaat woensdag weer weg naar haar ouude baasje
Dat geleur met de arme paard en niemand wordt er uiteindelijk beter van, zeker Mo niet.

daNiielle_ schreef:Ik vind het eerder sneu, dat de TS elke keer dingen naar haar hoofd krijgt van 'neem eerst een verzorgpaard'. Erg appart dat jullie dit kunnen roepen nadat je een paar foto's hebt gezien, en het hele verhaal niet eens kent.
daNiielle_ schreef:Ik vind het eerder sneu, dat de TS elke keer dingen naar haar hoofd krijgt van 'neem eerst een verzorgpaard'. Erg appart dat jullie dit kunnen roepen nadat je een paar foto's hebt gezien, en het hele verhaal niet eens kent.
mayonaise schreef:k vind het ook heel jammer, maar ze heeft de hele stal afgebroken het beton is eraf!
fransje23 schreef:mayonaise schreef:k vind het ook heel jammer, maar ze heeft de hele stal afgebroken het beton is eraf!
Ik verwijt jouw niets hoor. Mo is denk ik een heel moeilijk paard die bij een heel ervaren paardenmens terecht moet komen. Jij moet gewoon een pony hebben waar je veel dingen mee kan en waar je gewoon veel plezier aan hebt.