verder tja de mensen met het meeste geld hebben de beste materialen toch? als je de materialen niet hebt is t idd wat behelpen. en cap vind ik eigen risico
haflinger ziet dr netjes uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lauss schreef:Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in! Maar van de 17x rijden dat er foto's van in mijn profiel staan, zijn er 4x van bij dat ik geen cap op heb. Dus haar reactie is ook een beetje overbodig aangezien het me duidelijk lijkt dat hem hem vrijwel altijd op heb!
polly2 schreef:Tuuterdetuut...boktbetuttelen op zijn best.
Laat iedereen toch lekker zelf aanklooien zoals ze willen....iedereen heeft in mijn ogen een eigen verantwoordelijkheid. En die kun je alleen zelf nemen....en moet je niet aan een ander opdringen...
TS: Wat leuk dat hij zo goed kan springen!
Lauss schreef:Oh sorry, herhaal ik iets?
Snap niet dat mensen zo luchtig over veiligheid doen! Dan ben je gezond en dan zou je het bijna uitlokken beperkt te worden..
Lauss schreef:Beter gezegd; get a cap and some chaps & voorkom het commentaar dat word gezien als betuttelen!
Lauss schreef:Oh sorry, herhaal ik iets?
Snap niet dat mensen zo luchtig over veiligheid doen! Dan ben je gezond en dan zou je het bijna uitlokken beperkt te worden..
Wildgirl schreef:polly2 schreef:Tuuterdetuut...boktbetuttelen op zijn best.
Laat iedereen toch lekker zelf aanklooien zoals ze willen....iedereen heeft in mijn ogen een eigen verantwoordelijkheid. En die kun je alleen zelf nemen....en moet je niet aan een ander opdringen...
TS: Wat leuk dat hij zo goed kan springen!
ik snap idd ook niet de behoefte van mensen om deze dingen tot in den treure te gaan herhalen; wat wil je hiermee bereiken; dat je laat zien dat jij het anders doet?
Bokt wordt een heel stuk minder leuk door al die herhalingen van cap,schoenen,onveilige hindernissen etc
get a life
Passorapard schreef:Als ik een een toeschouwer was en je zag springen , dan had ik je even duidelijk gemaakt dat dit ERG onveilig is . Het dier kan leuk springen daar licht het niet aan . De grond ziet er al niet zo lekker uit , de hindersnis zit tussen het gaas ( als het paard de balk raakt , zit je met een probleem ) . En cap natuurlijk eigen keuzen maar als ik dit zó zie niet zo slim .
minkie schreef:nou nu maar even terug naar het rijtechnische commentaar!!!