Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Talent is inmiddels een echte vent en die punten gaan echt wel komen. Het blijft een kanjer. KarinvdM schreef:Mooie foto's Sannah, als wij ooit zover komen ben je ook welkom.
Of in de buurt van Stuifzand, ook goed!olijf schreef:Wil Stephanie en Cindy wel nog even super bedanken![]()
![]()
echt zoooo leuk dat jullie er waren!!!
Wat zal ik nu eens beloven, foto's van de eerste lichte tour wedstrijd dan maar
Flower schreef:Hahahahah ik heb er nog slaaptekort van
Wat een tijd zeg vanmorgen .... na een nacht stappen
Steefiedepeefie thnx dat ik mee kon, was super gezellig
Jaike schreef:![]()
![]()
![]()
![]()

Sannah schreef:KarinvdM schreef:Mooie foto's Sannah, als wij ooit zover komen ben je ook welkom.
Als jij hier in de buurt wilt starten, geen probleemOf in de buurt van Stuifzand, ook goed!
olijf schreef:Wil Stephanie en Cindy wel nog even super bedanken![]()
![]()
echt zoooo leuk dat jullie er waren!!!
Wat een verrassing hèWat zal ik nu eens beloven, foto's van de eerste lichte tour wedstrijd dan maar
Flower schreef:Hahahahah ik heb er nog slaaptekort van
Wat een tijd zeg vanmorgen .... na een nacht stappen
Steefiedepeefie thnx dat ik mee kon, was super gezellig
Cinnepinnetje, leuk dat je mee wilde! Het was wel vroeg, maar wel gezellig
Ja onwijs gaaf!!!
Liep in mijn zenuwen zo Cin voorbij
hahahaha
dan moet t goed komen!!!
Bettine schreef:In feite héb je er ook commentaar op gehad:olijf schreef:Meer berg op meer gedragen en meer verzameling tonen, als ik t zo zeg zou je haast vragen wat er wel goed was![]()
Heb geevalueerd met juf en heb de eerste proef te voorzichtig gereden met te weinig expressie en te weinig verschil in de overgangen tussen verzameling en verruimingen. Te mat zeg maar, kwam ws deels door de zenuwen(want ie waren er!!!! ) en deels omdat hij best spookie is en ik dan niet meer durf te rijden bang dat ie eruit naaid!!
INkie schreef:Wanneer komt die pas de deux??
mijn doetje is niet zo'n held!!
INkie schreef:Whaha. Jammer want anders hadden we van groot naar klein gekunt
dat wordt van klein naar groot dan
olijf schreef:Ja is ook goed, we kunnen ook een trein beginnen Miss P kan er ook bij dan![]()
Alleen moet jij voorop wsmijn doetje is niet zo'n held!!
Ik moet alleen m'n stuur nog wat beter installeren

Het ziet er leuk uit. Jammer dat je geen wp'tje had maar die gaat er vast wel komen
Succes de volgende keer!
Ziet er goed uit zeg, knappe Ior weer eens in de picture.
INkie schreef:Komt wel goed hij is toch nog jong zat voor het niveau??
Wel lekker dat je op eigen terrein kon rijden. Vind het daar altijd wel fijn starten
wordt er helemaal happy van