idd dat van die gympen komt onderhand mn neus uit dus dat weet ik wel al idd
De foto's zijn idd van slechte kwaliteit omdat het fotootjes zijn van een filmpje daarom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nouja goed voor de rest had ik geen aanmerkingen
Vind het er toppiejoppie uit zien
Quirinake schreef:Over die schoenen, het is idd onveiliger dan rijschoenen. Maar ja, dat is nu een aantal keer gezegd geweest dus dat weet ik dan ook weeral, bedankt
@rhea: bedankt, zijn idd wazige foto's maar het zijn dan ook stills van een filmpje met een digitale camera.
@riddikulus: Het is idd een kleintje en ze was idd voor mij gefokt. Ze is klein uitgevallen idd, ik had wat anders verwacht door de grootte van de ouders maar het is het eerste veulen van de merrie. Ze gaat nog wel groeien want ze staat nog goed overbouwd maar zowiezo zal ze niet heel groot worden e.
@tamaratjj: ehm, hallo, ik vind erover hangen nét iets minder erg dan sommigen die ze al gaan rijden op 2.5. Of de hengsten worden op 2 jaar al zadelmak gemaakt voor naar de keuring te kunnen gaan. Dan vind ik wat ik gedaan heb nét niet zo erg
@ashley: zelfde commentaar over het erover gaan hangen
Toch bedankt voor jullie commentaren!

Hilde_ schreef:Ik denk niet dat deze jongen dit dier op wedstrijd uit gaat brengen.
Als je het topic had doorgelezen had je gezien dat ze verkocht gaat worde.
Ik vind me er ook zelf nog op passen, oké het is mooier op een groter paard maar het lukt nog en zeker nu want ze is goed aan het groeien op dit moment!

). Het is wel een koppigaard, allee eerder hij vertrouwd niet alles en blijft dan maar ter plekke staan niets helpt zelfs geen eten
dat beloofd
. Hij heeft een heel sterk achterbeen, is hoogbening niet te lang in't lijf en zeer correct bewegen vooral de galop is goed. Ik ga hem ook volgend voorjaar zadelmak maken en een maand of twee rustig doorrijden en dan terug de weide insteken bij zijn vrienden, hij staat nu met zes andere hengsten en ruinen samen mooi zicht trouwens. Hoe was het karakter van jouw paard?
heeft een heel braaf karakter. Er zit vuur en pit in, maar is braaf onder het zadel, wel een goeie looplust! Ze is van niets bang, een trein, auto's, vrachtwagens, helemaal niets. Of toch weinig
Jammer genoeg is ze gewoon te klein of ik had ze gewoon helemaal niet weggedaan want volgens mij zit er potentieel genoeg in!