Maiko @ ZZ-licht training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: Maiko @ ZZ-licht training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:06

Juul schreef:
CleovG schreef:
Ontopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zal ik maar even temmen voor je? Vind je een beetje raar reageren op goedbedoeld commentaar meid.

Waarom zou je temmen, stop je wel met offtopic als een mod je het vertelt en niet als ik het je vertel? Clown
En ik heb al gezegd dat ik niet zoveel aan goed bedoeld advies heb over weidegang en bescherming. Als ik dat 1 keer zeg en er wordt gewoon stug door gegaan, tja dan houdt het voor mij ook een keer op he.

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:06

CleovG schreef:
Ontopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tssss... wat zei ik nou; negeren helpt echt. Haha!
En ja; gewoon doorgaan zoals jij het doet, en vooral niks doen met enige kritiek. Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:06

CleovG schreef:
Er zijn er ook heel wat oud geworden met peesbeschermers. En overigens zijn er ook heel wat oud geworden zonder weiland.

Dus dat betekend dat het paard het prettig vind????? Er worden ook veel mensen oud die hun hele leven in gevangenschap zitten ja. Ik vind jou eerlijk gezegt overkomen als een vreselijk gevoelloos persoon die geen verstand heeft van het welzijn van paarden. En nu krijg ik vast een OW'tje, daar kan ik me dan weer niet druk om maken. Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:08

Waarom kan ik me toch nooit inhouden met dit soort reacties he... Oooeeh wat word ik gestoord van he!

Ik heb nou eenmaal een andere mening dan jullie en ik zal me maar niet uitlaten over hoe jouw pony er bij staat Juul, ik denk dat mijn paard dan minder te klagen heeft.

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:09

CleovG schreef:
Het advies dat jij geeft is al meerdere keren gegeven, wat voegt jouw advies dan nog toe? Denk je dat ik daardoor wel van gedachte verander? En dat soort reacties negeren, dat lijkt me logisch, jullie hebben een andere mening dat ik en ik ben niet van plan om mijn mening aan jullie aan te passen, passen jullie je aan mijn mening aan? NEE!

Nee; verbaasd me ook niks hoor.... Ach gut

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:09

Waarom zouden de mensen die het er niet mee eens zijn hun mening aan je aanpassen, je hebt nog niet eens redenen/antwoord gegeven op de vraag waarom hij zo weinig buiten komt! Denk ook niet dat daar een goede reden voor zou kunnen zijn.
En inderdaad het idd het is goed bedoeld dit commentaar, ik zie een paard liever paard zijn namelijk. Andersom is dat blijkbaar niet zo, ga vooral zo door zou ik zeggen aangezien je je er blijkbaar niets van aantrekt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:10

CleovG schreef:
Waarom kan ik me toch nooit inhouden met dit soort reacties he... Oooeeh wat word ik gestoord van he!

Ik heb nou eenmaal een andere mening dan jullie en ik zal me maar niet uitlaten over hoe jouw pony er bij staat [naam], ik denk dat mijn paard dan minder te klagen heeft.

Kotsmisselijk word ik van mensen zoals jou....... maar dan ook ECHT KOTSmisselijk. Kom maar op met commentaar oven mijn pony, als je durft. Lachen Kijken of je nog wat te zeggen hebt. Knipoog

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:11

Wat een geweldig paard! Ziet er heel netjes uit! Je zit er ook heel mooi op vind ik. Heel veel succes in de ZZ-L en hoger natuurlijk Tong uitsteken

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:12

OOeeeh ik heb nu zo'n neiging om me uit te laten, maar ik hou me in, ik heb geen zin in een Ow en een nog verder verziekt topic. Zouden jullie je nu even met elkaar bezig willen houden?

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:13

Ik denk dat jou paard zelfs heel veel te klagen heeft tenzij hij van plastic is.
Ik zie een vrolijke pony in het profiel van Juul die het prima naar z'n zin heeft hoor, wordt ook gewoon behandeld als een pony en niet als een barbie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:13

Makkelijk hè, eerst zeggen dat mijn pony er slecht bij staat en dan niet je mening kunnen onderbouwen? Heel sneu meid, heel sneu. Lachen Je mag me ook PB-en, misschien kan ik nog wat leren van jou.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:14

Hij ziet er goed uit. Mooi in oprichting en op het achterbeen in de middendraf. je zit ook beter, soms nog iets naar achter de loodlijn. Pas een beetje op je handhouding, soms iets te hoog. Soms wordt hij nog iets te kort in de hals.
Pfff ik word soms een beetje moe van al die discussies over sportpaarden en hoe lang in de wei. Slapen Zij heeft een mening, jullie een andere, so be it............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:15

Nikka schreef:
Hij ziet er goed uit. Mooi in oprichting en op het achterbeen in de middendraf. je zit ook beter, soms nog iets naar achter de loodlijn. Pas een beetje op je handhouding, soms iets te hoog. Soms wordt hij nog iets te kort in de hals.
Pfff ik word soms een beetje moe van al die discussies over sportpaarden en hoe lang in de wei. Slapen Zij heeft een mening, jullie een andere, so be it............

Dit gaat niet over een mening, maar over het welzijn van een paard, een levend wezen. Dat zijn toch 2 héél verschillende dingen denk ik zo.

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:15

Nikka schreef:

Maar wie lijdt er onder??

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:16

Nikka schreef:

Dankje! Hij wordt inderdaad wel makkelijk wat kort in de hals, daar oefenen we nog mee Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:17

Juul schreef:
Nikka schreef:

Dit gaat niet over een mening, maar over het welzijn van een paard, een levend wezen. Dat zijn toch 2 héél verschillende dingen denk ik zo.

En jij vindt mijn manier fout en ik vind jouw manier fout, dan hebben we toch echt een meningsverschil. Maar jij dramt je mening door, en ik ben niet van plan om me aan jou aan te passen. Dan zijn we nu toch klaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:18

Jij hebt geen argumenten waarom je mijn manier fout vind.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:20

BNee, vind je dat heel raar? Dan word ik weer bekogeld met allerlei argumenten waarom dat wel goed zou zijn, en dat interesseert me niks.

Beste Juul, ik heb al diverse discussies met je gevoerd en het ik altijd uitgelopen op een rel, en ik wil liever geen verziekt topic. Als je deze discussie verder wil voeren kun je een eigen topic met dit onderwerp starten.

Joepju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:21

CleovG schreef:
Nikka schreef:

Dankje! Hij wordt inderdaad wel makkelijk wat kort in de hals, daar oefenen we nog mee Lachen

Tsja; hadden we allemaal maar van dit soort prachtige lieve mooie reacties in onze topics......wat was het leven dan mooi geweest...*zucht* Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Joepju op 27-04-08 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:21

Joh Maiko mag blij zijn met Cleo! Ik denk niet dat er iemand beter voor hem kan zijn. Als je zo graag de wereld veranderen begin bij jezelf! Hij komt tenminste nog buiten joh Rolleyes
Cleo: Ik wil wel eens langskomen om foto's te maken Schijnheilig

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:22

Ziet er netjes uit Cleo!
Vind het rijden steeds beter gaan en je bent ook een stuk netter gaan zitten!

Om toch nog eventjes iets over het weiland te zeggen. Er zijn denk veel paarden die op dat niveau helemaal niet buitenkomen of ook zo ingepakt buiten komen.

Mijn paarden staan ook met beschermers buiten en ook niet langer dan 2-3 uur.. Ooit een paard gehad die in de sloot lag omdat hij het echt zat was? Nou.. Dan zet je ze wel binnen hoor!

Anoniem

CleovG schreef:
BNee, vind je dat heel raar? Dan word ik weer bekogeld met allerlei argumenten waarom dat wel goed zou zijn, en dat interesseert me niks.

Beste [naam], ik heb al diverse discussies met je gevoerd en het ik altijd uitgelopen op een rel, en ik wil liever geen verziekt topic. Als je deze discussie verder wil voeren kun je een eigen topic met dit onderwerp starten.

Ach ik vind het wel goed meid. Je weet duidelijk zo weinig dat je niet met argumenten kan/ durft te komen. Dan houd het voor mij ook op. Ga lekker door met je paard verzieken, die zal heel blij met jou zijn en zich heel safe voelen omdat hij geen benen breekt.

En ik weet dat het niet mag, maar nog even deze voor jou: Misselijk

Nina

Daar gaat het totaal niet om het gaat om het PAARD!! Je hoeft je niet aan haar aan te passen, maar aan je paard ik snap niet dat je nog geen enkel argument hebt gegeven waarom jou manier juist goed is. En als jij zo'n blok voor je hoofd hebt dan heb je echt een probleem en ben je het niet waard om een dier te houden!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:23

Juul schreef:
Nikka schreef:

Het gaat over een mening over het welzijn en daar verstaan jullie verschillende dingen onder. Ik ga met TS mee, start je eigen topic. Dit is een HAW topic.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:24

knabbelgirl schreef:
Joh Maiko mag blij zijn met Cleo! Ik denk niet dat er iemand beter voor hem kan zijn. Als je zo graag de wereld veranderen begin bij jezelf! Hij komt tenminste nog buiten joh Rolleyes
Cleo: Ik wil wel eens langskomen om foto's te maken Schijnheilig

Jij mag wel langskomen hoor!! Haha!