Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Had ook een beetje het idee dat ik een L-proefje zat te bekijken..
DresslOver schreef:Ook ik vind het beeld niet prettig. Paard loopt niet over de rug en zet op verschillende foto's de onderhals erop. verder ontbreekt er in vooral de travers foto íedere vorm van buiging. Maar dit geldt eigenlijk idem dito voor de keertwending. totaaaaal geen lengtebuiging of nageeflijkheid. bovendien loopt het paard teveel op de voorhand en vind ik het beeld er getrokken uit zien. ook de amazone is te gespannen in haar armen en schouders.
Dit alles heeft niets te maken met de bouw van het paard, de leeftijd van de amazone of de 30 euro per half uur van de instructrice. dit is puur basiswerk.
Ga hier écht aan werken, dit is geen puntjes op de I werk. Echt basiswerk.
Het is knap hoor dat je met je 14e op dit niveau rijdt, maar zorg dan ook dat je je paard op dit niveau voor elkaar hebt en dat je niet gewoon trucjes rijd. Dan kan je veel hoger scoren en is er veel meer eer aan te behalen.
Succes.
Citaat:Zie trouwens op je website dat je 4 van de 5 punten op de tinkerdag hebt gereden? Maar dat maakt niet uit. T is wel knap wat je doet, alleen dat is niet te zien op de fotos. Dat id zonde.
Succes!
Touwladder schreef:Eigenlijk heel goed werk. Alleen nu de mooie punten erop zetten. Als de ruiter het been in de lies van het paard heeft, niet klikken!
gaat ie lekker? 

minjon schreef:Hee, heb je ook een foto van die andere tinker?
Enne,is dat niet lastig borstelen?
Maar zier er echt leuk uit, leuke combi!
En idd iets meer aanleunig, voor de rest toppie!

In plaats van dat je een paard naar de Z rijdt waar alle knoppen al opzitten Lindy1982 schreef:Als eerste vind ik het super knap dat je een tinker in de Z rijdt..
Alleen als ik eerlijk ben heb ik niet het idee dat ik naar een Z proef zit te kijken maar naar een B proef.. Ik snap dat het moment opnamens zijn.. Op 1 foto vind ik dat je je been veelste ver naar achter ligt..
Verders petje af ik vind dat als je bijv een tinker naar de Z rijdt dan kan je rijden ..In plaats van dat je een paard naar de Z rijdt waar alle knoppen al opzitten

Barmat schreef:Nou nou nou nou nou...... sommige mensen zijn wel heeeeel respectloos bezig hoor... tjonge, kan het even minder?
Okee, ik ben eerlijk en ik zeg ook dat ik het op de foto's beoordelend niet uit vind zien als een net gereden Z proef. Maar foto's geven een vaak vertekend beeld en ik geloof toch echt niet dat je 5 WP kunt rijden als je werkelijk zo bagger rijd als sommigen doen geloven
De aanleuning kan beter, is lastig bij Tinkies natuurlijk (nou bof ik bij die van mij, die pakt het toevallig heel lekker op) maar het blijft toch in vergelijk met de warmbloedjes wat meer sleutelen en ook oppassen dat ze weer niet te kort in het lichaam worden.
Let goed op je eigen ontspanning! Soms lijk je zelf iets te verkrampt te zitten of zo toont het iig. Goede les heb je dus daar zul je dan ook zeker aan werken.
Leuk overigens, zo'n compleet witte Tink, wist niet eens dat ze bestonden
. Ik ben met mijn instructrice aan het werken aan de ontspannenheid van mij en van de pony's.
Barmat schreef:Nou nou nou nou nou...... sommige mensen zijn wel heeeeel respectloos bezig hoor... tjonge, kan het even minder?
Okee, ik ben eerlijk en ik zeg ook dat ik het op de foto's beoordelend niet uit vind zien als een net gereden Z proef. Maar foto's geven een vaak vertekend beeld en ik geloof toch echt niet dat je 5 WP kunt rijden als je werkelijk zo bagger rijd als sommigen doen geloven
De aanleuning kan beter, is lastig bij Tinkies natuurlijk (nou bof ik bij die van mij, die pakt het toevallig heel lekker op) maar het blijft toch in vergelijk met de warmbloedjes wat meer sleutelen en ook oppassen dat ze weer niet te kort in het lichaam worden.
Let goed op je eigen ontspanning! Soms lijk je zelf iets te verkrampt te zitten of zo toont het iig. Goede les heb je dus daar zul je dan ook zeker aan werken.

MelanieB schreef:Touwladder schreef:Eigenlijk heel goed werk. Alleen nu de mooie punten erop zetten. Als de ruiter het been in de lies van het paard heeft, niet klikken!gaat ie lekker?
Ik klik wanneer ik wil klikken ja, ik heb geen zin in een discussie of ik wel of niet kan "klikken".
Toevallig ja, bij keertwending maak ik foto en heeft ze d'r been te ver naar achteren, so what.

) Gewoon lekker doorrijden en je komt er wel.. ! :d Citaat:Ik ben eerlijk gezegd niet heel erg onder de indruk van de foto's. Ik vind ten eerste wel dat je een prachtig mooie tinker hebt! En wat een manen zeg!! Naar mijn mening loopt je paard er echter op geen enkele foto ECHT lekker doorheen.. Hij lijkt op de foto's zijn rug weg te drukken. Ik zeg alleen wat ik kan zien vanaf de foto's, misschien was het in het echt heel anders.. maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Probeer wat meer van achteruit te rijden, zodat ie zijn rug net wat lekkerder gebruikt. succes! Trouwens, knap hoor dat je zo hoog rijdt met een tinker!!!