Hij heeft btw geen onderhals, maar gewoon een erg laag ingeplante hals, iets te diep vanuit zijn borst waardoor het moeilijk is hem aan de bovenkant, vanuit de schoft te laten bollen.

Op Hoekelum start ik alleen Velvet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bettine schreef:Hmm dan ga ik het even anders proberen, sla ze even op en upload ze zelf....

Bettine schreef:Stap is lastig voor hem, maar gaat steeds beter.
Hij heeft btw geen onderhals, maar gewoon een erg laag ingeplante hals, iets te diep vanuit zijn borst waardoor het moeilijk is hem aan de bovenkant, vanuit de schoft te laten bollen.
Op Hoekelum start ik alleen Velvet.

maudgroot schreef:Bettine schreef:Hmm dan ga ik het even anders proberen, sla ze even op en upload ze zelf....
Hoi Bettine,
Ik zie dat jij Blacky weer aan het trainen bent.....Ik ben degene die hem zadelmak heeft gemaakt en heeft opgeleidt naar ZZ-licht. Dat je schrijft dat ik gestopt ben omdat hij staakte is echt uit de duim gezogen!!!!!! Nu kan ik mij voorstellen dat de eigenaar Kees Wagensveld je dit op deze manier heeft gemeld maar daar liggen hele andere redenen aan ten grondslag....Blacky heeft nog nooit gestaakt!!!! Paard heeft bij mij onder het zadel altijd alleen maar gewonnen...Misschien moet je eens vragen naar de echte reden.... en als hij het je niet wil vertellen mag je het uiteraard aan mij vragen.
De Zwarte, zoals ik hem altijd noemde, is een super fijn paard, goed karakter! Ik wens je veel suc6 verder met hem.
Groeten Maud