Blacky (v: Hamilton) op wedstrijd! Door Josfoto en Shanna!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: Blacky (v: Hamilton) op wedstrijd! Door Josfoto en Shanna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 06:50

Stap is lastig voor hem, maar gaat steeds beter.
Hij heeft btw geen onderhals, maar gewoon een erg laag ingeplante hals, iets te diep vanuit zijn borst waardoor het moeilijk is hem aan de bovenkant, vanuit de schoft te laten bollen. Knipoog
Op Hoekelum start ik alleen Velvet.

maudgroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:49

Bettine schreef:
Hmm dan ga ik het even anders proberen, sla ze even op en upload ze zelf....

Hoi Bettine,

Ik zie dat jij Blacky weer aan het trainen bent.....Ik ben degene die hem zadelmak heeft gemaakt en heeft opgeleidt naar ZZ-licht. Dat je schrijft dat ik gestopt ben omdat hij staakte is echt uit de duim gezogen!!!!!! Nu kan ik mij voorstellen dat de eigenaar Kees Wagensveld je dit op deze manier heeft gemeld maar daar liggen hele andere redenen aan ten grondslag....Blacky heeft nog nooit gestaakt!!!! Paard heeft bij mij onder het zadel altijd alleen maar gewonnen...Misschien moet je eens vragen naar de echte reden.... en als hij het je niet wil vertellen mag je het uiteraard aan mij vragen.

De Zwarte, zoals ik hem altijd noemde, is een super fijn paard, goed karakter! Ik wens je veel suc6 verder met hem.

Groeten Maud

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:58

Dat is ook enkel wat mij is verteld Maud Lachen
En het leek me erg aannemelijk, aangezien hij toen ik er de eerste keren opstapte op bijna alles in verzet ging.
Na een paar keer hield hij daarmee op, en bleek het echt een paard met een gouden karakter.

Ik stuur je even een PB Lachen

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:06

jullie zijn op de goede weg terug, mooi dier , en jullie passen mooi bij elkaar, een fijne galop,

al met al super paard

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:07

Bettine schreef:
Stap is lastig voor hem, maar gaat steeds beter.
Hij heeft btw geen onderhals, maar gewoon een erg laag ingeplante hals, iets te diep vanuit zijn borst waardoor het moeilijk is hem aan de bovenkant, vanuit de schoft te laten bollen. Knipoog
Op Hoekelum start ik alleen Velvet.

Okee het leek daar een beetje zo, k zag iets bollen daar Knipoog
Mooi dat het beter gaat!
*Edit: maar nog steeds arme Blacky! Knipoog

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:23

Gaaf paard!

Het ziet er netjes uit.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:37

Ziet er super uit, mooi paard!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:32

maudgroot schreef:
Bettine schreef:
Hmm dan ga ik het even anders proberen, sla ze even op en upload ze zelf....

Hoi Bettine,

Ik zie dat jij Blacky weer aan het trainen bent.....Ik ben degene die hem zadelmak heeft gemaakt en heeft opgeleidt naar ZZ-licht. Dat je schrijft dat ik gestopt ben omdat hij staakte is echt uit de duim gezogen!!!!!! Nu kan ik mij voorstellen dat de eigenaar Kees Wagensveld je dit op deze manier heeft gemeld maar daar liggen hele andere redenen aan ten grondslag....Blacky heeft nog nooit gestaakt!!!! Paard heeft bij mij onder het zadel altijd alleen maar gewonnen...Misschien moet je eens vragen naar de echte reden.... en als hij het je niet wil vertellen mag je het uiteraard aan mij vragen.

De Zwarte, zoals ik hem altijd noemde, is een super fijn paard, goed karakter! Ik wens je veel suc6 verder met hem.

Groeten Maud

Ik heb hem wel een keer op conours behoorlijk zien staken hoor Nagelbijten / Gniffelen

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:44

Ik vind jullie een hele prettige combinatie en ookal is de algemene mening dat ie iets meer bij mekaar mag vind ik het heel eerlijk dat je hem mooi op lengte hoed in de bovenlijn.

complimenten