Je hebt hem netjes gereden hoor

Paard is misschien nog maar 4 maand onder het zadel maar het plezier straalt er vanaf!
Oortjes er mooi op, echt een beetje trekkend naar de hindernis, Super!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fokfanaat schreef:ik zag trouwens ook een a-tje op de startlijst, das wel tijdig, maar waarom zou je met een 4 jarige geen bb parcourtje mogen springen?
Santosww schreef:HannahFrouk schreef:Ik vind het mooie plaatjes, maar ik vind zo'n parcours echt te zwaar voor zo'n jong paard.
Mijn mening ....
als er geen leeftijd had gestaan was er ook niet dit eeuwige gezeik geweest over ze is te jong of bla bla bla.
Iorrr schreef:Keep it easy!![]()
De leeftijd staat er niet bij omdat ik het knap vind. De leeftijd staat erbij omdat ik dit vind kloppen in verhouding met het niveau en om een beeld te geven. BB is echt niet zwaar voor een paard en als jij 1x in de week een paar sprongen maken tot een meter zware training vind, dan train ik maar zwaar.
Dit paard staat alle dagen lekker in het land en traint 4 x een half uurtje per week, in mijn ogen echt niet te veel.
Maar volgens mij is HAW ook niet bedoeld voor dit soort gezeur! Misschien iets voor jou om een discussietopic over te maken, daarvoor heb ik dit niet geplaatst!
Ik wou gewoon even mijn paardje showen en leuke vrolijke foto's van haar laten zien...

Iorrr schreef:Haha die is er volgens mij nog niet, misschien iets voor Hannahfrouk om te openen? Dan ben ik van dat gezeur af...

Whaha
Ja en dan zie je hier nog niet eens goed de plekken van de sporen en de striemen van de zweep!
Iorrr schreef:Ja en dan zie je hier nog niet eens goed de plekken van de sporen en de striemen van de zweep!
![]()
Ik zal nu ophouden! Sorry, maar ik word hier echt flauw van!
Santosww schreef:HannahFrouk schreef:Ik vind het mooie plaatjes, maar ik vind zo'n parcours echt te zwaar voor zo'n jong paard.
Mijn mening ....
als er geen leeftijd had gestaan was er ook niet dit eeuwige gezeik geweest over ze is te jong of bla bla bla.