lipizzaner @work (Z1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

talented

Re: lipizzaner @work (Z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:31

Dat klopt ook zeker, maar in deze vallen een aantal dingen duidelijk op. Hiermee wil ik de TS niet afvallen, maar als je zelf foto's plaatst op bokt, dan weet je dat je reacties/tips/commentaar kunt verwachten. De posts in dit topic zijn geen van allen aanvallend bedoeld in mijn ogen, dus niks aan de hand!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:47

Laura, ik heb nog een paar foto's van een jaar geleden, het concours in Eext.
Ik plaats ze er even bij...
Verder is Avalla niet een topdressuurpaard, maar je rijdt haar wel netjes en correct waardoor je netjes mee kunt komen in het Z.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:05

hahahaha, ik lig hier echt onder mijn bureau. Geweldige discussies dit. En ik moet zeggen, een foto topic van mij heeft nog nooit zoveel pagina's gekregen Haha!

Beste kritische bokkers, het is ook bij mij bekend dat Avalla geen topdressuur paard is. Naast een weke rug heeft ze een scheef bekken en dat ze 1.55m is met korte pootjes helpt haar ook niet mee. Maar ondertussen halen we nog vrij makkelijk onze winstpuntjes in het Z, dus blijkbaar doen we toch wel wat goed Lachen Voor wie een beter beeld wil hebben van hoe we rijden: in juni is er weer een barokke paarden wedstrijd in Coevorden (http://www.moravita.nl) waar naast wedstrijden ook demonstraties worden gehouden. Ik rijd mee op de wedstrijd, en je hebt ook nog een leuk dagje uit.

Kiity, bedankt voor de foto's volgens mij had ik die nog niet gezien. Als je wilt mag je de rest wel via PB naar mij toesturen *LOL*

En voor de nieuwsgierigen, die wedstrijd in Eext werd ik 4e met een winstpunt Knipoog

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:27

Hoi Laura,

Fijn dat je zelf om het geneuzel kunt lachen.
Ik heb je vorig jaar in Eext zien rijden en daar was niets mis mee.

Groetjes Hilda

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:44

Ik vind die fotos hierboven er veel mooier en beter uitzien!
Hier vind ik het dan ook echt Z1 lijken! Lachen
Mijn vorige berichtje was niet aanvallend bedoeld hoor.
Ik gaf alleen mijn mening!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:43

Z is nog altijd basis hoor.Het hoeft ook niet altijd te knallen.
Knap dat je Zmet haar bent. Ik start zelf met een groninger en das soms een tikkie lastig omdat die van zichzelf niet de meest spectaculaire gangen hebben. Daar loop jij misschien ook wel eens tegen?
lekker doorgaan zo met 6jes kom je er ook Knipoog

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:23

Tja.... Ik zie helaas heel veel mensen die veel hoger rijden dan het Z en waarvan ik echt een heel ander gevoel krijg dan van deze combi Knipoog Lekker doorgaan!!!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:25

Zeker leuk voor basiswerk Knipoog , iets meer je handen naar boven. En ook een ontzettend gaaf paard. Als het goed is, is dit geen onliner want ik zeg iets over je handen, en geef je een compiment over je paard. Ow en ik schrijf dit.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 08:11

Nimber schreef:
Daar loop jij misschien ook wel eens tegen?

Ik moet zeggen dat ik het meestal wel aardig eens ben met de punten die ik krijg. En dat ik niet achter in de 220 punten loop kan ik mij ook wel in vinden Haha! . Ik heb trouwens de foto's gezien van jou hengst, ontzettend mooi dier!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 08:25

Ik vind het anders een heel erg fijn beeld geven. Of ze nou met spiegelreflex zijn gemaakt of dat het 'gewone' foto's zijn, ik vind het hele plaatje ontspannen en niet geforceerd. Lachen

Brendos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:42

Wat een leuke foto's!
U heeft echt een heel mooi paard

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:51

Dit is weer TYPISCH bokt zeg! Jé, zoals iemand al zei, ze zou geen Z schrijven als het niet zo is.
Ik vind het écht erg dat er wedstrijdfoto's moeten geplaatst worden als bewijs.

Verder vind ik het er erg rustig en relax uitzien, doe zo verder!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:11

ik vind het een leuk paard! wel toe aan een beetje afvallen, maar een mooie verschijning!
grappig, dat mensen zo vaak naar het uiterlijk kijken om te bepalen of het een Z waardig paard is.
mijn kleine Rambo van 1.52 meter, met zijn korte beentjes heeft destijds mooi Z2 bij de paarden gelopen met zijn eigenaresse.
mensen doen vaak neerbuigend over zijn uiterlijk, ha! ze moesten eens weten!

ik denk dat je houding wat ingezakt is, je benen netjes aan je paard houden, niet afsteken, handen mooi dragen, recht op zitten, en het ziet er een stuk netter uit Lachen

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:32

Dus eigenlijk is het gewoon knap dat je met dit paardje gewoon netjes je punten rijd in het Z. Ik vind de plaatjes van de oprichten een beetje eng omdat ze haar rug wegdruk (tijdens de moment opnames op de foto). Zeker als je nog vele jaren van je paardje wilt genieten zou ik daar erg mee oppassen.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:42

Een enorm leuk paard! Ik vind het er lekker ontspannen uit zien hoor!
Succes alvast op de komende wedstrijden! Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:47

Ik wil toch even zeggen dat ik het onwijs knap vind dat mensen aan de hand van een aantal foto's kunnen beoordelen of het om een Z combinatie gaat Huilen van het lachen

Ik vind het juist prettig om te zien dat iemand ook lekker terug kan gaan naar de basis zonder dat het voor het plaatje allemaal perfect moet zijn OK dan!

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:08

Antoontje schreef:
Rij je echt Z1 met haar?
Vind het er niet echt zo uit zien Bloos
Vraag me ook af hoe je met weinig tot geen buiging in het Z komt.
Verder heb je wel een leuk paard Ja ze ziet er lief uit.

sluit ik me geheel bij aan!! Knipoog

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:23

Ik vind het veel knapper om met een misschien iets minder mooi paard(begrijp me niet verkeerd ik vind ze mooi hoor )toch in de Z tekomen.Ik heb wel eens bij een jury geschreven het eerst wat die vroeg wat is de afstamming nou lekker belangrijk.Mooi paard gelijk mooie punten.Nee geef maar de iets mindere paarden en dan punten rijden.Goed hoor een paard met een weke rug en korte benen in het Z petje af.