spring angst overwonnen !!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Narya

Re: spring angst overwonnen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:49

silly_silas schreef:
@ Narya : in mijn ogen is de longeerlijn juist wel de oplossing .

De longeerlijn kan best een oplossing zijn, maar niet op deze manier. Je pony wordt gehinderd in het springen, dat kan jullie bedoeling toch niet zijn? Degene die de lijn vasthoudt, moet niet op dezelfde plek blijven staan, want dan trekt hij de pony scheef. Als hij gewoon meeloopt, is het voor je pony makkelijker springen.

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 16:35

@ trusthim : wij waren wel degelijk aan het sturen en benen enzo aan het geven , want anders viel hij stil of ging naar het midden gaan .
beugels in elkaar draaien had ik nogal gehoord , zal ik volgende keer doen . de lijn is lang genoeg , op de video is da beter zichtbaar , op de foto's niet , die hing zowat de hele tijd los , alleen af en toe als hij korter tegen de draad sprong niet .
@ Rejo : eraf halen is miss wel handiger voor volgende keer , hadden we niet aan gedacht , en de volte was zo breed als de piste was , hij liep heel de tijd op het uiterste
@ saskiakefie : irri hoe jij telkens reageerd , precies dat jij hier de baas bent . wij denken echt wel na hoor , die teugel hing wat naar beneden omdat de teugels niet gedraaid waren , maar dat wisten we eerst dus nog niet , nu wel .
@ cheyxblond : lijn is zeker lang genoeg , kon zelfs niet langer soms .
@ narya : ik heb toch ook niet gezegd dat ie stil stond , ik zal proberen een stukje uit de film te nemen , want amai , foto's daar reageerd iedereen echt slecht op .
hier word zo'n beetje op verschillende dingen kritiek gegeven waar aan gedacht is , terwijl volgens jullie toch niet .

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:03

Dan moet hij harder rennen Tong uitsteken

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:16

allereerst ik heb het hele topic doorgelezen Knipoog

Mijn punten:
- Gympies, je zegt dat je het gevaar er niet van in ziet, dan mag je van mij biancailona pbén die kan je vertellen wat voor ondingen het zijn, Meisje bij ons op stal had haar enkel gebroken!
- De longeerlijn; je ziet dat de ''eigenaar'' in kwestie de pony als het ware over de hindernis heen trekt, hierdoor krijgt de pony niet de kans om fatsoenlijk te springen want hij wordt uit balans getrokken ! ook de beugels zouden hem onbewust kunnen opjagen.
- En het springmateriaal lijkt vast te zitten in de grond, niet erg veilig Knipoog
- Beugels mogen een stuk korter bij de eerste persoon en waarom leer je niet eerst een beetje balans en daarna kun je gaan springen ?

en alsjeblieft praat eens ABN Knipoog

fijn dat je over je angst heen bent Knipoog

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:05

deniece schreef:
Ga eerst eens normaal nederlands typen.. Ik volg je verhalen maar voor de helft.

Ze is belgisch, denk eerst even naar voordat je iets zegt.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:15

In België kennen ze geen hoofdletters en hoef je woorden niet af te maken?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 09:56

Meiden, ik denk dat het nu wel duidelijk is voor de TS... iedereen valt nu in herhaling