Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maras schreef:Mooi beestje,mooie houding en die pluk manen is karakteristiek voor het fjordenras van oudsher dus lekker laten zitten !

Sjolvir schreef:maras schreef:Mooi beestje,mooie houding en die pluk manen is karakteristiek voor het fjordenras van oudsher dus lekker laten zitten !
Bovendien soort van zinloos om het netjes te willen knippen bij een geschoren fjord..
Die 's winters een deken op heeft.. wordt dan toch daar ernstig geplet... en dan heb
je rare geplette stoppeltjes..
_Ro0sj_ schreef:dank u!!! veel knip en scheerwerk allezins om ze zo te houdenSuper leuke fjord!
Ziet er ook netjes uit

moniquelucky schreef:Wauw geweldige fjord!!!![]()
Ziet er netjes uit.

KiWiKo schreef:Nah, dan ga ik maar wat roet in het eten gooien
Ik zie een krachtige ruiter, met een zware pony in de hand.......
Ik vind het beeld niet ontspannen, eerder gespannen.
Op zich zit je er netjes op, absoluut....... maar ik zou wat meer lossigheid willen zien
hij heeft gans de winter stilgestaan en heb hem zelf de laatste jaren veel te weinig gereden dus op 3dagen tijd kan je nog niet veel onstpanning verwachten... maar nu ik besloten heb hem meer te gaan rijden komt dit hopelijk wel goed alleszins we doen ons best!!!
sammy1 schreef:wow wat kan jij goed rijden,
en met dit paardje al helemaal,super combi.
Dressageke schreef:KiWiKo schreef:Nah, dan ga ik maar wat roet in het eten gooien
Ik zie een krachtige ruiter, met een zware pony in de hand.......
Ik vind het beeld niet ontspannen, eerder gespannen.
Op zich zit je er netjes op, absoluut....... maar ik zou wat meer lossigheid willen zien
Daar wordt zoals hierbovenaan al ergens vermeld op gewerkt hoorhij heeft gans de winter stilgestaan en heb hem zelf de laatste jaren veel te weinig gereden dus op 3dagen tijd kan je nog niet veel onstpanning verwachten... maar nu ik besloten heb hem meer te gaan rijden komt dit hopelijk wel goed alleszins we doen ons best!!!
veel succes, want het is absoluut een leuk dier, en je zit er zeker heel leuk op! ___Elise___ schreef:waauw! wat een mooie pony zeg!;d
ziet er erg goed uit!
mag ik vragen welk type rijbroek je daar aan hebt? (die blauwige-geblokte) en waar je hem hebt gekocht?
vind m erg mooi
Dressageke schreef:ge laat iets wete esammy1 schreef:wow wat kan jij goed rijden,
en met dit paardje al helemaal,super combi.
Dank je!!! hopen dat het zondag weer zo goed loopt!!