Wel een heel mooi paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wilawander schreef:Ik heb van deze tact van rijden geen verstand. maar er vallen mij twee dingen extreem op. En dat is een paard dat niet loopt zoals het moet (Niet rad) en die er ook nog eens heel ontevreden bij kijkt (=Pijn? Rug? )
Wel een heel mooi paard.
sannekeee schreef:Wilawander schreef:Ik heb van deze tact van rijden geen verstand. maar er vallen mij twee dingen extreem op. En dat is een paard dat niet loopt zoals het moet (Niet rad) en die er ook nog eens heel ontevreden bij kijkt (=Pijn? Rug? )
Wel een heel mooi paard.
Dahct ik ook al , het ziet er niet heel fijn uit !
Lusitano schreef:Cloris, het komt er steeds maar niet van he.... Maar je bent meer dan welkom!!!Wellicht dat jij ons ook nog wat kan helpen. Dan kan je zelf ook nog opstappen.
Wat je niet op de foto´s ziet is hoe geweldig hij reageert op je hulpen (vind ik dan) en hoe ijverig hij kan zijn. Ik was aan het eind van deze les echt trots en zat te glimmen op hem! Hij was toen ook totaal niet meer onregelmatig maar begon zelf een beetje te dansen!![]()
Het is echt zo erg nog niet met ons...
Lusitano schreef:Volgende week dinsdag of woensdagmiddag? Die 2 middagen ben ik vrij en is dus goed te doen! Ik kan dan vanaf een uur of half vier (kan ik eerst de honden nog even lekker laten rennen).
Waar staat jouw prop nu? Wellicht dat we daarna even daarheen kunnen, die wil ik natuurlijk ook wel eens in actie zien!
Lusitano schreef:Veel mensen hebben het over een paard met rugpijn. Hij is en wordt regelmatig onderzocht door een ostheopaat. Ik denk dat ik het moet gaan oplossen met rechtrichten. Hij heeft niet zozeer pijn maar houdt enorm vast. Het is een beetje kip en ei verhaal. Wat kwam eerst, rugpijn of het vasthouden en waarmee los je dat dan op?
Lusitano schreef:Deal!
Heb je mijn nummer? Dan kan ik je wat route aanwijzingen geven..
Wilawander schreef:Ik heb van deze tact van rijden geen verstand. maar er vallen mij twee dingen extreem op. En dat is een paard dat niet loopt zoals het moet (Niet rad) en die er ook nog eens heel ontevreden bij kijkt (=Pijn? Rug? )
Wel een heel mooi paard.