Stoere Hengst Hette @ S&T

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: Stoere Hengst Hette @ S&T

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:58

ik vind het een opvallende fries om te zien. heel erg mooi!
als ik je zo zie rijden heb ik het idee dat je nog niet zo lang met stang en trens rijd?
het ziet er netjes uit als ik de foto's zoe zie vind ik dat je hem er wel wat meer aan mag rijden. daar bedoel ik mee dat je bijv in de galop het paard vooruit moet laten springen ipv omhoog. geeft een wat ontspannender beeld.

verder ziet het er goed uit! Knipoog

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 18:08

pinuts schreef:
prachtig paard! maar het eerst wat ik dacht was.. oh jammer, je houding.. meid rechtop zitten en naar voren kijken..Dan krijg je een veel mooier totaal beeld..

Als ik aan het losrijden ben maakt het me niet zoveel uit, als hij maar lekker ontspant. Ik weet dat ik dan voorover zit, en mijn handen te laag heb. Als ik hem oppak zit ik eerder te ver achterover, maar zoals ik al eerder zei, haal ik wel steeds 7ens op houding en zit, dus er is nog hoop voor mij Lachen

cruesli schreef:
wat een prachtige fries heb je zeg! Zit in de afstamming iets van Brandus? Daar vind ik hem wel wat van weg hebben.

Bonuspunten! Het is een Tsjerk x Brandus

Puera schreef:
Ik zie één linker-pianohandje, voor de rest heb ik niks toe te voegen. Knipoog

Voor iemand met een motrisch gebrek valt het nog mee dat dat het enige is Schijnheilig

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:49

Deze is echt een uitvergroting waard! OK dan!
Afbeelding

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:53

@ Diesel: ik ga zeker eentje uit laten vergroten, maar vind ze allemaal leuk Schijnheilig