Vind het paard erg mooi.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kathyY schreef:Ik heb ze nog zien rijden zondag op de Duyksehoef in Kaatsheuvel. Zag er goed uit, de foto's zijn ook mooi geworden.
Vind het paard erg mooi.
Eleonora_ schreef:Ik had de foto's op de manege (waar time staat) al gezien , maar wou hier nog even laten weten dat ik het echt mooie foto's vind.
Echt super!
En veel succes vanavond
Lenn schreef:Izzy19 schreef:Verzorg je houding en het plaatje is perfect!FloortjeM schreef:wat mij betreft zou je meer rechtop moeten zitten en zou je je bekken iets meer mogen kantelen.Nikka schreef:Mooi paard, let een beetje op je houding.
Aaaaah dit kan echt niet. Ik ken weinig mensen die zo netjes zitten als Wouter. Dat houding-geneuzel gaat echt te ver zo af en toe. Een paard is geen roerloze stoel die je telepatisch kan bedienen!
talented schreef:Eleonora_ schreef:Ik had de foto's op de manege (waar time staat) al gezien , maar wou hier nog even laten weten dat ik het echt mooie foto's vind.
Echt super!
En veel succes vanavond
He jij ook hier! Bedankt! Vanavond was hij 5e met 203 en 1e met 220 pt!
sunnymay schreef:Ik ga wel een beetje met Izzy19 haar reactie hier op mee (kan niet dubbel quoten)....Het is en blijft bokt.
Zelf heb ik geen commentaar op de houding, enkelt op zijn handen. Zei het al eerder in dit topic... zonde dat hij ze zo plat houdt, had het plaatje nog mooier gemaakt als hij ze keurig rechtop houdt en dat heeft niets met de manier van besturing te maken, toch?!
En ookal ziet en weet de ruiter dit zelf, daar is bokt voor, blijft HAW, je mag niet in elke reactie "mooi paard", etc neerzetten.
Bedoel het niet aanvallend, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
Mijn houding is ook niet super, maar door positief commentaar, doe ik wel hard mijn best dat te verbeteren...
talented schreef:Eleonora_ schreef:Ik had de foto's op de manege (waar time staat) al gezien , maar wou hier nog even laten weten dat ik het echt mooie foto's vind.
Echt super!
En veel succes vanavond
He jij ook hier! Bedankt! Vanavond was hij 5e met 203 en 1e met 220 pt!
levi schreef:talented schreef:He jij ook hier! Bedankt! Vanavond was hij 5e met 203 en 1e met 220 pt!
Gefeliciteerd!
Zag je bij het losrijden, herkende je door de foto's van dit topic
Everest schreef:Heey! Ik heb hem zien losrijden dinsdag in Hulsel/Hulten(ben even kwijt hoe het precies daar heet)! Kan dat?
Erg mooi paard en rijden ziet er ook heel netjes uit!
talented schreef:He jij ook hier! Bedankt! Vanavond was hij 5e met 203 en 1e met 220 pt!
RandyOrton25 schreef:ik vind eigenlijk ook wel dat je een beetje mag lachen![]()
![]()
![]()
verder een leuk paardje
commentaar heb ik verder niet ben zelf ook niet perfect![]()
en nog even over die vouw in je broekwaar mensen wel niet naar kijken
![]()
![]()