.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

irisssssje

Re: Katie@ontspannen lentetraining in de zon(foto's+filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:44

knabbelgirl schreef:
Ik heb in het topic ook bij verschillende mensen gezegt dat ik het ermee eens ben en dat ik eraan moet werken Ja Ik hb ook gezegt dat ik aan mijn handen moet werken. Maar als ik 100% zeker kan zeggen dat de staart geen verzet is, wat ik ook in een PB naar Sterre2007 heb gedaan. Dan vind ik die reacties gewoon niet zo leuk, het komt gewoon over alsof ik mijn pony niet zou kennen enzo. En als ik dan te horen krijg 'O dan zal je er vaak afliggen' Dan is voor mij de maat vol. Dat is niks naar iemand persoonlijk. Maar ik ben het nu zat om altijd afgeschildert te worden als iemand die slecht voor haar pony is.

Maar meid, er wordt helemaal niet gezegd dat jij slecht voor je pony bent. Dat van 'dan zou jij er snel afliggen' is gewoon een k*t opmerking. Het ging erover wat het betekend als je pony zoveel met zijn/haar staart zwiept, en het staat bekend als... naja je weet wel wat ik al gezegd heb.
Zíj dachten dat er missch iets was dan met Katie, en het viel bij hun op. Maar als jij 100% zeker weet dat het niet zo is, dan is het toch goed Lachen
Mij viel alleen maar op, er werd gezegd dat je tenen naar binnen moesten, jij zegt dat dat komt door een operatie (ofzoiets dergelijks), er wordt gezegd het lijkt of je trekt, jij zegt dat dat komt door de spanning (vorige topic) en zo waren er nog wel wat meer dingen, en het begon me op te vallen dus ik wou er graag iets over zeggen...

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 20:53

Uhu jammer dat het zo lijkt, want ik wil er echt wel aan werken Ja
Tenen kan ik gewoon simpelweg niets aan doen Maar trekken, tsja voor mijn gevoel heb ik niks in mijn handen, en Katie opent meteen haar mond als ik trek. Maar het kan natuurlijk best wel eens Ja want ik zie als ik erop zit niet iedere seconde of haar mond open is Knipoog Ik zal morgen wel eens zonder neusriem rijden, kijken hoe ze dam reageert, dan weet ik het meteen Ja In het wijken maak ik me inderdaad sterk Ja dat geef ik toe. Maar ja Knipoog

AndaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:43

Hallo,

Ik heb de foto's even bekeken en er vallen mij een paar puntejes op:
- Ik vind dat je zithouding iets wat lui is, je houding zou wat rechter mogen, je moet je wat langer maken, geen holle rug.
- Ik heb ook het idee dat je wat veel aan je tuigels trekt, zoals soms ook te zien is op de foto.
- Met het halsstrekken zie ik wat waslijntjes, bij het halsstrekken is het juist de bedoeling om contact te houden met de
paardenmond en je moet ervoor zorgen dat het paard je hand meeneemt.
- Ook wil ik het advies geven dat je je tenen recht vooruit houdt, maar dat kon door mediche omstandigheden niet, maar als je
recht kan lopen, zou je ook echt je voet recht moeten (kunnen) houden.

ik hoop dat ik je hiermee op weg help, en ander zou ik je graag via de mail of op een andere weg wat tips (na aanleiding van bv. nieuwe foto's / filmpjes) willen geven.

Groetjes,

Anda

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 17:47

Dank je voor je reactie. Ik ben het eens met je commentaar, behalve dat ik trek. Dat doe ik absoluut niet Ik kan overgins ook niet recht lopen Knipoog
Meer tips zij altijd welkom Haha!

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 17:54

Zijn erg leuke foto's hoor van Katie! Als je weer nieuwe hebt moet je het wel ff zeggen he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 19:13

Handig, zo'n fotograaf-moeder hihi.. Sowieso handig, fotos, soms word je echt met dingen geconfronteerd, is echt goed voor je training.. geeft een fijn beeld verder Lachen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 19:23

Dank je wel Haha! Ja dat vind ik dus ook!