knabbelgirl schreef:Ik heb in het topic ook bij verschillende mensen gezegt dat ik het ermee eens ben en dat ik eraan moet werkenIk hb ook gezegt dat ik aan mijn handen moet werken. Maar als ik 100% zeker kan zeggen dat de staart geen verzet is, wat ik ook in een PB naar Sterre2007 heb gedaan. Dan vind ik die reacties gewoon niet zo leuk, het komt gewoon over alsof ik mijn pony niet zou kennen enzo. En als ik dan te horen krijg 'O dan zal je er vaak afliggen' Dan is voor mij de maat vol. Dat is niks naar iemand persoonlijk. Maar ik ben het nu zat om altijd afgeschildert te worden als iemand die slecht voor haar pony is.
Maar meid, er wordt helemaal niet gezegd dat jij slecht voor je pony bent. Dat van 'dan zou jij er snel afliggen' is gewoon een k*t opmerking. Het ging erover wat het betekend als je pony zoveel met zijn/haar staart zwiept, en het staat bekend als... naja je weet wel wat ik al gezegd heb.
Zíj dachten dat er missch iets was dan met Katie, en het viel bij hun op. Maar als jij 100% zeker weet dat het niet zo is, dan is het toch goed

Mij viel alleen maar op, er werd gezegd dat je tenen naar binnen moesten, jij zegt dat dat komt door een operatie (ofzoiets dergelijks), er wordt gezegd het lijkt of je trekt, jij zegt dat dat komt door de spanning (vorige topic) en zo waren er nog wel wat meer dingen, en het begon me op te vallen dus ik wou er graag iets over zeggen...
Ik hb ook gezegt dat ik aan mijn handen moet werken. Maar als ik 100% zeker kan zeggen dat de staart geen verzet is, wat ik ook in een PB naar Sterre2007 heb gedaan. Dan vind ik die reacties gewoon niet zo leuk, het komt gewoon over alsof ik mijn pony niet zou kennen enzo. En als ik dan te horen krijg 'O dan zal je er vaak afliggen' Dan is voor mij de maat vol. Dat is niks naar iemand persoonlijk. Maar ik ben het nu zat om altijd afgeschildert te worden als iemand die slecht voor haar pony is.
Maar trekken, tsja voor mijn gevoel heb ik niks in mijn handen, en Katie opent meteen haar mond als ik trek. Maar het kan natuurlijk best wel eens
Ik zal morgen wel eens zonder neusriem rijden, kijken hoe ze dam reageert, dan weet ik het meteen