DIe manen zijn echt gaaf, ik vind dit persoonlijk mooier dan een boog.
Dat setje staat hem ook erg gaaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MariekeA schreef:Leuk dier. Heb ook een Fjord gehad die Iwan heette![]()
In je intro staat dat hij niet in wilde buigen. Bedoel je daarmee nageeflijk worden of buiging geven?? Als je het tweede bedoelt, zou ik zeggen: Zorg dat je hem eerst op 2 teugels nageeflijk krijgt. Dan pas kan hij met een correct gebruik van zijn lijf inbuigen. Aan zijn onderhals te zien vindt hij het nageeflijk lopen nog best moeilijk.
Vind jullie wel een hele leuke combi.
Gataje langer is al gezegd. Voor wat betreft je benen: probeer je tenen naar binnen te draaien vanuit je heup (NIET vanuit je knie. Dan ga je namelijk klemmen en zijn je gewrichten niet meer beweeglijk; raak je je beugels kwijt)
Nog veel plezier met hem.

pluklief schreef:Wat een super knappe fjord![]()
DIe manen zijn echt gaaf, ik vind dit persoonlijk mooier dan een boog.
Dat setje staat hem ook erg gaaf!

MariekeA schreef:Hij is toen wel verkocht ja. Weet de naam van die familie niet meer. Woonden in Blokker.
En dan vraag je in de poll hoe oud we hem moeten schatten?
beetje dom!
MariekeA schreef:Hij zou nu 23 zijn. Dus niet de jouwe.

Sharpay schreef:Ik ken ook een fjordje die Iwan heet.
Dit setje staat hem iig wel.

brenda1982 schreef:ja het viel me op dat je beugels wel wat langer mogen. maar de andere geven dit commentaar ook. verder leuk fjordje.
Je zei al dat dat wat moeilijker ging die dag, maar probeer het dan op verschillende manieren en vind uit wat de makkelijkste manier is om je paard nagevelijk te krijgen en dat hij goed in de buiging/stelling loopt.

fjordyvon schreef:erg leuke fjord commentaar is verder al gegeven is het trouwens een Reinar nakomeling?:D