Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je soms ziet hoe groot de meisjes die op een shetlander rijden zijn, vind ik dit er toch een heel stuk beter uit zien. Een al wat groter meisje op een shetlander vind ik dan weer helemaal niks.
Vind dit er erg netjes uitzien, de pony loopt erg mooi! 
Erg leuke pony, Veel succes nog samen!
! 
Kimonoo schreef:Saul schreef:Primagirl, dat zijn geconcentreerde oortjes, dan heb je zijn boze oortjes nog niet mee gemaakt
Met springen (dat nog veel zwaarder en zieliger voor m zou zijn) staan zijn oren namelijk altijd naar voren, evenals met buitenrijden
Kimonoo, Dat kan ik wel zeggen, of je dik(ker) wordt ja of nee heb je helemaal zelf in de hand.
nou oké dan weet jij nu al dat je de komende 10 jaar niets meer aankomt he. Waarom worden sommige mensen dan dik? kiezen ze zelf voor zeker.!Maar goed, ik vind het oneerlijk tegen over je pony. maar dat is mijn mening
..
.. naadje24 schreef:prachtige pony!
ook ik vind je voor het "plaatje" iets te zwaar
MAAR stoort de pony overduidelijk niet en dat is toch wel het belangrijkst!
het is een mooi ontspannen beeld, zeker van voren
heel fijn om te zien dat er ook gereden kan worden zonder het dwingen van het hoofd in de juiste stand
ik zeg ga zo door!! lekker blijven rijden hoor
zolang als de pony er geen last van heeft zie ik het probleem niet...
Wel ben ik benieuwd hoe lang je dan eigenlijk bent?

Sisco4life schreef:Vind dat je een hele fijne hand hebt tegenover je paard
Starten zou ik zeker doenEn ik ben eigelijk wel benieuw naar een middendraf foto als hij zo ruim kan
Gewoon nieuwschierig

. 
, maar ik zou hem ook de deur niet uit doen, hoor! Misschien toch nog eens een wedstrijdje gaan rijden? 
net wat andere mensen zeggen dat grote meisjes op shetlanders rijden
vergeleken daarmee ben je helemaal niet te groot !!!!!!!