maril is ook een heel fijn
paard om mee te werken en een super lief karakter.
van de stang weet ik het en daar blijf ik ook heel erg op letten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
paard om mee te werken en een super lief karakter.

? dondeyne schreef:Wat een lekker dier zeg! Had eerst niet goed gelezen en dacht wat een naam maar toen ik de fotos zag snapte ik dat er strekkanon stond
Hoe krijg je het voor elkaar om in 17 weken al die categorien door te komen?
heel mooi om naar te kijken!!!
Echt super gangen die jij er super fijn uitrijdt. marillion schreef:dondeyne schreef:Wat een lekker dier zeg! Had eerst niet goed gelezen en dacht wat een naam maar toen ik de fotos zag snapte ik dat er strekkanon stond
Hoe krijg je het voor elkaar om in 17 weken al die categorien door te komen?
Ik denk dat je in de war bent.
Tara (primagirl) die het tipic geplaatst heeft, is niet degene die erop zit, zij heeft de fotos gemaakt.
Ik ben degene die erop zit
De vraag was ook meer voor jou bedoeld

milou123 schreef:Ziet er netjes uit, let er wel op dat je boven je paard blijft zitten.
En dan heb ik een vraagje, jij hebt de donkerblauwe HH cap he? Zou jij miss het kleurennummer naar mij toe willen pb-en?
Tiestoke schreef:Super mooie foto's t ziet er ook echt heel goed uit!! Tip: Probeer alleen soms je handen iets lager te houden.. Verder heeeel veel succes en dat gaat helemaal goed komen

sologirl schreef:Wat een lekker dier zeg! Commentaar geef je zelf al! Vind alleen je stang er errug strak aanstaan..
!
heb het veel te druk met kwijlen
.
!
! Ik blijf het echt een leuk paard vinden, jullie blijven maar vooruit gaan, ieder topic weer! Hij kan echt práchtig strekken, die achterhand gaat ook mooi mee. Veel succes met jullie westrijden!
edelweis1 schreef:Marillion! Ik blijf het echt een leuk paard vinden, jullie blijven maar vooruit gaan, ieder topic weer! Hij kan echt práchtig strekken, die achterhand gaat ook mooi mee. Veel succes met jullie westrijden!

..
..
primagirl schreef:Hey Es
Naja, ik doe een poging tot![]()
Normaal pakt het niet zo goed uit, maar deze keer had ik geluk
.. Exodus schreef:strekkanon is zacht uitgedrukt :)
Ziet er super uit hor. Opmerkingen geef je zelf al. Maar volgens mij moet het wel goedkomen. Succes met hem.
.
Heel veel succes samen!