Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sevke schreef:Nu durft ze het ook al in stap...
samantha21 schreef:Sow Sevke, wat een leuke fotos om naar te kijken
Heb gisteren ook je topic gevolgd, maar niet gereageerd, omdat alles al over en heen gezegd was. Je hebt de mensen die het niet met je eens waren, wel laten zien nu, hoe het er bij jullie normaliter aan toe gaat.
Tuurlijk zullen er nog mensen zijn, die het met bepaalde opvattingen van jou en anderen niet eens zijn, maar dat houd je toch.
Ik vind het er iig super uit zien, en hoop dat mijn kinderen ook zo lekker met hun ponys om kunnen gaan(waar ik natuurlijk wel alles aan zal doen indien ze de interesse erin hebben)
@ dapy, ik denk ook niet dat ze perse jouw reactie bedoelde
. 
Ga zo door!! En super dat ze in de bak zo netjes met ze kunnen rijden
N_fotografie schreef:Ik heb het vorige topic ook gevolgd en vond het gewoon walgelijk hoe mensen hun conclusies trekken op foto's? Komaan zeg, dat gaat zelfs voor bokt te ver.
N_fotografie schreef:Ik bedoelde niet: "op foto's" maar dat ze zó'n conclusie trekken op die foto's (pony niet goed verzorgd, kinderen trekken paarden in de mond, gevaarlijke pony's, ontzegging ouderschap)

) Sophie houdt het bij boscrossen, trec en meerdaagse tochten samen met ons.GamblersCup schreef:Dit ziet er een stuk beter uit en het is goed te lezen dat er normaal gesproken zoals hier bij jullie gereden wordt.![]()
Ik hoop dat je er van geleerd hebt: volgende keer éérst nadenken en/of informeren voordat je naar iets grijpt wat nergens op slaat en waarmee je pijn veroorzaakt bij de pony.
Ik vind je verhaal bovenaan te overdreven, veel commentaar (al was het veel hetzelfde: dat stinkmodder-bit!) was terecht en ik vind het ook terecht dat ie nu aan de muur hangt. Je doet het af alsof het helemaal niet zo erg was, maar dat was het gewoon wel. Bit was fout, zeker in handen van kinderen.
Fijn dat het ook anders kan.
Edit: en hier zijn ook zeikerds aanwezig die wat zoeken om over te zeiken: wat haalt het nou uit of dat kind in de verkeerde galop zit? (beetje jammer dat.... zucht)
, maar ik vrees dat mijn dochtertje daar nog niet echt mee bezig is, met de juiste of de verkeerde galop.
Ik doe haar wel altijd opnieuw aanspringen, maar nu had ik het te druk met het fototoestel om er op te letten 

Zo schattig!
Geweldig, die foto van Belle met je dochter op d'r kop. En dan die koppies van beide!
Echt heel erg leuk. Bofkonten hoor, met alletwee een eigen poowny!