mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sevke

Re: mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 12:47

Nu durft ze het ook al in stap... Vork

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:48

sevke schreef:
Nu durft ze het ook al in stap... Vork

Kan mams dr hart nog vast houden Nagelbijten / Gniffelen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:51

samantha21 schreef:
Sow Sevke, wat een leuke fotos om naar te kijken Haha!
Heb gisteren ook je topic gevolgd, maar niet gereageerd, omdat alles al over en heen gezegd was. Je hebt de mensen die het niet met je eens waren, wel laten zien nu, hoe het er bij jullie normaliter aan toe gaat.
Tuurlijk zullen er nog mensen zijn, die het met bepaalde opvattingen van jou en anderen niet eens zijn, maar dat houd je toch.

Ik vind het er iig super uit zien, en hoop dat mijn kinderen ook zo lekker met hun ponys om kunnen gaan Haha! (waar ik natuurlijk wel alles aan zal doen indien ze de interesse erin hebben)

@ dapy, ik denk ook niet dat ze perse jouw reactie bedoelde Bloos

Weet ik wel maar zeg het er even bij Bloos .

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:51

Ik vond de vorige foto's tja strenger ogen dan dit, maar niet zo heel erg, omdat tja het zijn nou eenmaal pony's met kinderen en ook bij mij gaat dan het kind voor.. En ik heb ze zelf nog niet eens met mijn 20 jaartjes oud Tong uitsteken

Deze foto's zien er wel meer uit als lol met je knol en dat vind ik nogmaals heel leuk om te zien!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:53

Ook ik heb je andere tpic gelezen... En ik heb niet eens meer gereageerd. Sommige mensen gingen daar zó ver in, echt belachelijk. Het waren niet de meest charmante foto's en soms ook verkeerde opnames. Dat merkte ik al snel toen ik in het 1e topic de laatste foto's zag die er net zo goed uitzagen als deze. Je hebt leuke kids, die heerlijk met de pony's kunnen rijden Ja Ga zo door!! En super dat ze in de bak zo netjes met ze kunnen rijden OK dan!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:15

Dit ziet er een stuk beter uit en het is goed te lezen dat er normaal gesproken zoals hier bij jullie gereden wordt. Cool

Ik hoop dat je er van geleerd hebt: volgende keer éérst nadenken en/of informeren voordat je naar iets grijpt wat nergens op slaat en waarmee je pijn veroorzaakt bij de pony.

Ik vind je verhaal bovenaan te overdreven, veel commentaar (al was het veel hetzelfde: dat klote-bit!) was terecht en ik vind het ook terecht dat ie nu aan de muur hangt. Je doet het af alsof het helemaal niet zo erg was, maar dat was het gewoon wel. Bit was fout, zeker in handen van kinderen.

Fijn dat het ook anders kan.

Edit: en hier zijn ook zeikerds aanwezig die wat zoeken om over te zeiken: wat haalt het nou uit of dat kind in de verkeerde galop zit? (beetje jammer dat.... zucht)

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:23

Ik heb het vorige topic ook gevolgd en vond het gewoon walgelijk hoe mensen hun conclusies trekken op foto's? Komaan zeg, dat gaat zelfs voor bokt te ver.

Jammer dat er in dit topic toch weer negatief gereageerd wordt: "Irritant dat je bij elke foto commentaar geeft". Weet je, ik vind het irritant wanneer je kinderen die super rijden, waar menig ZZ ruiter een voorbeeld aan mogen nemen afgekraakt worden en in de grond gestampt worden! Maar goed, zo is bokt, iedereen kan het altijd beter en er meot maar geluisterd worden, beetje jammer.

Ik vindh et er leuk uitzien, fijn die vrijheid zowel voor kind als voor pony. Zijn ze van plan later wedstrijden met de pony's te doen in western?

Enorm veel succes, hopelijk zien we snel weer wat van je

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:10

N_fotografie schreef:
Ik heb het vorige topic ook gevolgd en vond het gewoon walgelijk hoe mensen hun conclusies trekken op foto's? Komaan zeg, dat gaat zelfs voor bokt te ver.

Waar is bokt anders voor? als je er foto's neerzet dan vraag je toch of de mensen reageren op de foto's die plaatst...

Maar goed ik had ook gereageerd op je andere topic, was het er ook niet mee eens met het bit en ben ook blij dat je deze aan de muur gehangen heb! Deze foto's zien er echt onwijs leuk uit! Beter dan de andere foto's en ben ook blij dat het probleem wat je had opgelost is Haha!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:23

Dit ziet er veel leuker uit, vorige topic vodn ik ook verschrikkelijk en aangezien alle foto's bijna gespannen waren denk ik niet dat je kan spreken van momentopname.

Vidn de bitkeuze in dit topic een heel stuk beter bij de kids passen.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:28

Ik bedoelde niet: "op foto's" maar dat ze zó'n conclusie trekken op die foto's (pony niet goed verzorgd, kinderen trekken paarden in de mond, gevaarlijke pony's, ontzegging ouderschap)

Vraagjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:47

Ik vond het zelf niet slecht, dat andere topic. Maar, ik ben persoonlijk niet van die bitten.
Ik vond ook niet dat de pony's er daar slecht uit zagen. Alhoewel ze er hier wel een stuk vrolijker op lijken.
Echt hele leuke pony's, en kinderen Lachen

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:49

N_fotografie schreef:
Ik bedoelde niet: "op foto's" maar dat ze zó'n conclusie trekken op die foto's (pony niet goed verzorgd, kinderen trekken paarden in de mond, gevaarlijke pony's, ontzegging ouderschap)

oke sorry klein interpretatie foutje Lachen

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:58

ziet er gezellig uit bij jullie, iedereen gaat met zijn eigen pony om op zijn eigen manier waar van je zelf denkt hoe je dat het beste doet en vind, we moeten iedereen in hun waarde laten Knipoog

heel veel rij plezier samen

Love_Giorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:59

Ziet er echt al veel beter uit!
Dit bit zie ik veel liever Lachen
En bitloos nog veel beter Lachen
ga zo voort

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 18:59

@N_fotografie : ja, dat is de bedoeling. Silke wil met haar witte pony in de western pleasure (maar eerst nog even oefenen Haha! ) Sophie houdt het bij boscrossen, trec en meerdaagse tochten samen met ons.

GamblersCup schreef:
Dit ziet er een stuk beter uit en het is goed te lezen dat er normaal gesproken zoals hier bij jullie gereden wordt. Cool

Ik hoop dat je er van geleerd hebt: volgende keer éérst nadenken en/of informeren voordat je naar iets grijpt wat nergens op slaat en waarmee je pijn veroorzaakt bij de pony.
Ik vind je verhaal bovenaan te overdreven, veel commentaar (al was het veel hetzelfde: dat stinkmodder-bit!) was terecht en ik vind het ook terecht dat ie nu aan de muur hangt. Je doet het af alsof het helemaal niet zo erg was, maar dat was het gewoon wel. Bit was fout, zeker in handen van kinderen.

Fijn dat het ook anders kan.

Edit: en hier zijn ook zeikerds aanwezig die wat zoeken om over te zeiken: wat haalt het nou uit of dat kind in de verkeerde galop zit? (beetje jammer dat.... zucht)

Ik zou niet direkt durven zeggen dat de pony zoveel pijn had, hoor ! Het kind trok er ook niet echt hard aan. Ik had gezegd: neem hem een beetje terug. De pony was vooral BOOS ! (en terecht, daar niet van) Maar ja, als moeder wil je het beste, ttz het veiligste, voor je kinderen en dan moet je soms al eens iets proberen. Enfin, ik ga de discussie niet gans opnieuw voeren. De pony heeft het bit max 15 min ingehad, we hadden direkt gezien dat het niks was, dus misschien had ik de foto's niet moeten plaatsen, ze waren toch niet echt representatief...
En die verkeerde galop...tja, sommige mensen willen Anky's zien Haha! , maar ik vrees dat mijn dochtertje daar nog niet echt mee bezig is, met de juiste of de verkeerde galop. Clown Ik doe haar wel altijd opnieuw aanspringen, maar nu had ik het te druk met het fototoestel om er op te letten Knipoog

@LADPR : De eerste twee foto's waren gespannen, ja, de rest vond ik niet zoveel verschillen met deze...De eerste 5 minuten zijn de pony's altijd een beetje hyper. Als de stalmoed eraf is, gaat het véél beter ! Als ik nu een foto plaats van de rit van gisteren de eerste 5 minuten zijn de pony's ook iets meer gespannen, hoor. Knipoog

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:32

Ziet er SUPER uit OK dan!
Nog veel plezier !
Groetjes
plotie

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:33

Leuk dat je ook een topic hebt geplaatst van het rijden zoals jullie altijd rijden. Ziet er leuk uit! Ja
Lekker fel gekleurd hoofdstel Party!!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:39

Kijk, dat zijn de foto's die ik ook in het profiel zag en waarvan ik dacht 'dit ziet er toch een stuk fijner uit'. Lekker op de trens blijven rijden (of sidepull), die meiden hebben een hoop lol.

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:06

Superleuk!!!
Je hebt je jongste dochter toch alvast ingeschreven bij het plaatselijke stuntteam? Haha! Zo schattig!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:09

Ziet er leuker uit als het vorige topic! Lachen Geweldig, die foto van Belle met je dochter op d'r kop. En dan die koppies van beide! Haha! Echt heel erg leuk. Bofkonten hoor, met alletwee een eigen poowny! Lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:12

Ik vind het super om te zien!
Heb je andere topic ook even bekeken ik denk dat dat gewoon foute momenten waren.
Prachtig die boomloze zadeltjes etc!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:16

Nou, zo wil mijn paardebeest ook wel "mishandeld"worden! Ziet er super uit, ontspanning en plezier. Vertrouwen bij kinderen en ponies. Mijn complimenten! (En daar ben ik niet gul mee).

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:17

Sevke, je hebt een ontzettend rijkdom daar. Ik zou er lekker van genieten samen met je kids en mensen verder maar laten kletsen...
Bokt zit vol met experts die altijd meteen klaar staan met commentaar, maar ik zie van anderen, die ouder zijn ook geen geweldige foto's.
En dit zijn nota bene kinderen. Mensen oordelen te snel en willen maar wat zeggen om te zeggen, maar ik zou niet eens meer naar zulke domme reacties luisteren.
Luister naar jullie instructeur en geniet.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:23

ik vond de reacties niet zo heel dom,de foto's spraken toch voor zich....(in het vorige topic,ik heb niet gereageerd...)en het excuus dat het maar kinderen zijn vind ik helemaal nergens op slaan...

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:25

STERK ANTWOORD Haha!