Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

miekelover schreef:ziet er leuk zeg op gipsy. ik vond appie altijd zo leuk. die witte met die stippen. daar reed ik vroeger altijd op
Corellaa schreef:ze zit echt op dezelfde manier als jou erica
echt lief!! ze doet t goed
esperance schreef:Ziet er goed uit.
Zijn alleen de beugels net wat te breed voor haar? Daar kan ze zo door schieten, miss beter om van die kinderbeugels te gebruiken.
Voor de rest ziet het er nogmaals oke uit
pridje schreef:het ziet er leuk uit hoor hoelang rijd ze al?
sandr0 schreef:Hoi geweldig om te zien hoe kinderen kunnen genieten. Ik heb zelf 22 kids waarvan de jongste ook meisje van 7. Hoe trots kan je dan zijn he als mama aan de zijlijn
je bedoelt 2 kids ofniet 
! sandr0 schreef:Hoi geweldig om te zien hoe kinderen kunnen genieten. Ik heb zelf 22 kids waarvan de jongste ook meisje van 7. Hoe trots kan je dan zijn he als mama aan de zijlijn
dan heb je ook niet stil gezeten
Zeker gezien de grote van de pony. Ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk is als hij zijn koppie ineens zo naar beneden doet.
eertjuh22 schreef:sandr0 schreef:Hoi geweldig om te zien hoe kinderen kunnen genieten. Ik heb zelf 22 kids waarvan de jongste ook meisje van 7. Hoe trots kan je dan zijn he als mama aan de zijlijn
22 zijn er wel erg veel vind je nietdan heb je ook niet stil gezeten
![]()
je bent dan als mama aan de zijlijn zeeeeeeeeeer trots als je ziet hoe lekker ze met een pony weg kan rijden
[HAW] Mijn 2 kanjers onderlinge wedstrijd -mama trots! supertammy schreef:Wat zit ze al netjes op haar pony zeg! Heel knap!Zeker gezien de grote van de pony. Ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk is als hij zijn koppie ineens zo naar beneden doet.
Leuk!
jouw kids rijden toch ook lekker weg zo

Toen ik die leeftijd had zat ik op dezelfde manege, op dezelfde pony!
PollyB schreef:Wat schattig. Moet zeggen dat de basis dingen als handhouding en zit er al goed in zitten !