Het valt me bij Banshee op dat je af en toe op je **** zit.
(1ste link en de 2de foto.) Ben ik niet van je gewend. Verder inderdaad het scheef zitten tijdens je schouderbinnenwaarts. Dat je je hoofd kantelt is minder erg, liever jij dan het paard.
Het valt me ook op dat je buiging in de appuyementen weer beter is geworden. Wat heb je eraan gedaan? Toevallig vanuit voltes zijgangen rijden? In de travers mis ik nog buiging, maar gezien je appuyementen zal dat ook wel beter gaan.
Vervelend dat ze zo sterk werd. Tijdens zo'n proef kun je verdomd weinig doen. Als ze dat met losrijden al doet, veel overgangen, regelmatig schoudervoor zetten, dan kan ze zich al moeilijker sterk maken.
sprong die wel alles? Niet een paar enge hindernissen haha.
Banshee ben ik veel meer met trens gaan rijden eigenlijk, en idd veeeel wijken als ze vast blijft in haar kaak, en het helpt echt enorm. Verder pak ik nu echt alleen de trens bij de appuyement, dan buigt ze beter in. Travers gaat ook super thuis maar ze ging veel langzamer lopen in de proef en ging niet lekker door haar rug buigen. op die 1ste link en 2de foto zit ik idd iets raars te doen ..